5. rész (18+)

464 18 5
                                    

-Milán várj már meg! - kiabáltam utána már századjára. Hirtelen Milán megfordult így gyorsan elé álltam. -Nem tudom mi ütött beléd, de ami bent történt az nem az aminek látszott. - mutogattam idegességemben össze-vissza.

-Az ütött belém, hogy kurvára féltékeny lettem. - Ő rohadt ideges volt és tűrtőztette magát, nehogy kiabáljon.

-De nem kell mert semmi nem történt! - már nekem is nyugtatnom kellett magam.

-Igen? Akkor mi volt az a csók? Hülyének nézel? - mászott bele az aurámba és tiszta ideg volt.

-Ő az exem volt! - emeltem fel a hangom mire Ő elhalkult és szerintem levegőt sem vett hirtelen. -Megcsalt. A barátnőmmel. Milán, én nem akartam megcsókólni! Ő csókolt meg de én nem viszonoztam, mert... - próbáltam kinyögni az utolsó szót már a könnyeimmel küszködve.

-Mert? - lépett közelebb és az államnál fogva felemelte a fejem, hogy ránézzek. Igaz kitört a nyakam, mert túlságosan magas ez a faszi.

-Mert, szeretlek... - folyt le az első könnycseppem, de Milán gyorsan le is törölte a hüvelykujjával. Féltem a reakciójától, de még nem futott el, ez jó jel.

-Én is szeretlek. - fürkészte az arcom és nekem időm sem volt felfogni az előbb hallott mondatot, mert Milán a tenyerei közé helyezte az arcom és megcsókólt. Két kezemet a mellkasára helyeztem és úgy viszonoztam tettét. A nyelve bejutást kért, mit megadtam neki. Csók csatát vívtunk az utca kellős közepén. Mikor már mindkettőnknek elfogyott a levegője, elváltunk egymástól és egymás szemét bámultuk miközben Milán az arcom simogatta. El sem akartam hinni, hogy ez ilyen könnyen ment. ‐Holnap elviszlek valahova. - suttogta a számra.

-Randira hívsz? - vigyorogtam rá.

-Még szép. Holnap délután 5-re legyél kész. Valami kényelmeset vegyél fel. - mondta majd egy gyors puszit nyomott a homlokomra.

-Haza megyünk? - kérdeztem mire Ő csak bólintott. Már indultam volna, de Milán a kezem után nyúlt és összekulcsolta a kezünket, mitől átvette az arcom a piros árnyalatot.

Az utat végig beszélgettük majd felmentünk az első emeletre és az ajtóm előtt megálltunk. Egymással szemben álltunk és néztük egymás szemét. Milán a fülem mögé tűrt egy hajtincset majd egy puszit nyomott a homlokomra.

-Jó éjszakát. - hajolt el.

-Jó éjt neked is. - mosolyogtam rá majd mindketten bementünk a saját lakásunkba. Becsuktam az ajtót és neki támaszkodtam háttal. Sikíthatnékom volt de éjszaka volt. Nagy vigyorral mostam le a sminkem, zuhanyoztam, fogat mostam és még mosolyogva is aludtam el De jött egy üzenetem, úgyhogy a telefonomért nyúltam.

milo_valmar

Álmodj velem!<3

Mosolyogva vissza raktam a helyére a telefonomat és most már biztos, hogy vele fogok álmodni.

Délben keltem és amint vissza gondoltam az éjjel folyamán történtekre mosolyogni támadt kedvem. Egész délután mosolyogtam és már engem irritált, hogy ennyit mosolygok örülök, hogy nem kaptam mosoly görcsöt. Délután fél 4-kor elkezdtem készülődni a randira. Milán azt mondta, hogy kényelmeset vegyek fel, így elkezdtem keresni valami elegánsat de kényelmeset. Sok kutakodás után találtam egy fekete bőr nadrágot hozzá egy piros hosszújjú garbót plusz rá a fekete bőrdzsekimet. A fekete bokacsizmámat is felkaptam, a szőke hajamat kiengedve hagytam, sminknek szempilla spirált és vörös matt rúzst raktam fel. 2 liter parfümöt magamra fújtam majd fogtam a fekete kis táskám és bele pillantottam a tükörbe. Kettő nagy arany karikát beleraktam a fülembe majd késznek nyílvánítottam magam. Kifújtam magam és ránéztem az időre, pontosan 5 óra. Máris kopogtak az ajtómon, mit villám gyorsasággal kinyitottam. Milán állt velem szemben a kezével egy csokor vörös rózsával. Újra mosolyogni támadt kedvem és még el is pirultam.

Sztárban Sztáros szerelem [Valkusz Milán ff.]✅️Where stories live. Discover now