4. rész

336 15 2
                                    

[4 nappal később]

Csütörtököt írunk, azon belül is este 8 órát. Vacsorát csináltam miközben zenét hallgattam és ringattam rá a csípőmet, mondjuk halkan hallgattam nehogy felébresszek valakit. Egyszer csak valaki kopogott az ajtómon, furcsán az ajtóra néztem ugyanis senkit sem hívtam meg vacsorára. Kitártam az ajtót és meglepődtem, hogy Milán áll velem szemben. Szó nélkül bentebb engedtem majd becsuktam az ajtót és gyorsan a konyhába rohantam vissza a kajához. Milán felfedezte magát és leült a pulthoz.

-Miért jöttél? - kérdeztem neki háttal. Éreztem magamon a tekintetét, amitől egy kicsit zavarba jöttem.

-Holnap lesz egy buli és szeretném, ha eljönnél. - mondta. Én rögtön hátra fordultam kikerekedett szemekkel ugyanis tudtam jól mi történik, ha én buliba megyek. Valami orbitális nagy baromságot csinálok.

-Nem tudom, hogy jó ötlet ez. - próbáltam neki kedvesen elmagyarázni, hogy nem.

-De, jó buli lesz! Jön Marics, Andi, Spacc, Brúnó, Manuel és Dani. - az kicsit jobban vonzott, hogy Andi is ott lesz így még egy ideig gondolkoztam, hogy mit kéne válaszoljak. Igen vagy nem?

-...Oké benne vagyok. - emeltem rá a tekintetem. Ő széles mosolyra húzta a száját és tapsolt egyet.

-Igazából csak ezért jöttem. - állt fel. -Holnap este fél 8-ra legyél kész és majd együtt megyünk. - tisztázta a részleteket és indulni készült, de utána szóltam.

-Maradj vacsorára! - megállt majd vissza lerakta a seggét a székre és várta a kaját ami igazából kész volt. Leraktam elé egy pizza szeletet meg magamnak egyet. Mondjuk én a pult másik felén álltam mert nem volt kedvem leülni. Már kérdezni akartam, hogy milyen a kaja de Milán megelőzött.

-Ez Isteni! - ájult le majdnem a székről. -Mostantól átjövök ide enni. - tisztázta a dolgokat.

-Miért, nem tudsz főzni?

-Oh, dehogy is nem! - egója már megint a csúcson.

-Akkor majd megyek én. - vágtam vissza. Nagy beszélgetések közepette megettük az egész pizzát. Közben áttelepedttünk a nappaliba és Milán kérésére horrort néztünk. Én az ijesztő részeknél egyből Milán mellkasába fúrtam a fejem vagy szorítottam a kezét, mintha nem lenne holnap. Mondjuk Milán szemmel láthatóan élvezte mert nem ellenkezett.

Kiváló kérdés, hogy mi történt az este folyamán. Szerintem bealudtam a film végén.
Hajnalban felkeltem mert rám jött a pisilhetnék. Láttam, hogy a kanapén fekszek Milán mellkasán aki átölelt engem. Csak egy kicsit lepődtem meg, hogy Ő is itt van még. Mivel a film után fostam kimenni még csak wc-re is így Milánt muszáj voltam felkelteni. Elkezdtem bökdösni de semmi, majd halkan szólítgatni de semmi.

-Valkusz Milán! Keljé' felfelé! - kiabáltam rá, mire egyből kinyitotta a szemeit és majdnem leesett a kanapéról.

-Minek? - fordította felém az álmos fejét.

-Félek kimenni a wc-re.

-Vakuzz! - adott tippet.

-De a szobámba hagytam a telóm.

-Most azt akarod, hogy menjek veled? - dörzsölte a szemét majd egy "hülyevagy" tekintettel díjjazta a bólogatásom. Felálltam majd megfogtam a Milán kezét és felhúztam. A kezét szorongatva jutottunk el a mosdóig. Milán megállt az ajtó előtt én meg bementem.

Már elvégeztem a dolgom és kezet mostam, mikor felnéztem a tükörbe megjelent a hátam mögött egy démon. Fül süketítően felsikítottam mire Milán szó nélkül berontott. Rögtön a karjai közé bújtam és reszketve lógtam rajta. Amint átölelt megnyugodtam és melegség töltött el.

Sztárban Sztáros szerelem [Valkusz Milán ff.]✅️Onde histórias criam vida. Descubra agora