yuki den
Bugün festival var veeeee ben tek gidiyorum :(
zaman atlaması (akşam)
Tek gideceğim için geleneksel giymiyeceğim
(bizim kızı bunu giyiyiyor)
Festivale gitmek için yola koyuldum. Kısa sürede festavalin olduğu yere geldim ve bir trayaki yedim. Bir süre sonra arka sokaklarda sesler barışmalar geldiğini duydum ve ben de merakıma yenik düşüp bakmaya gittim. Tokyo Manji Gang'ın ikinci lideri kafasından kanlar akarken dövüştüğünü ve takemichi, mor saçlı bir oğlan, sarı saçlı bir kız gördüm.
Önlerinde Moebius çetesi vardı kalabalıktılar. Ardırdan bir motor sesi geldi.
-takemichi: mikey!
Bişeler konuştular ama duyamadım, mikey yani Tokyo Manji Gang'ın liderinin karşısına uzun biri durdu ve anladığım kadarıyla adı hanma. İsmini hamam böceğinden almış galiba.
Üffff o nasıl vuruş ve o nasıl blok. Ardından bir sürü motor sesi geldi bunlar Tokyo Manji Gang (kısaca toman) üyeleri! Ardından iki taraf birbirine girdi.
Etraf kaos gençler ve ben kaos severim :) Tokyo Manji Gang'ın ikinci lideri ken-chin biçakladı az önce omg. Takemichi Ken-chini ordan uzaklaşırmak için arasokağa girdi, onu götürürken bende onları takip etim. Arkamdan gelen hinata ve sarı saçlı kızı gördüm.
-Hinata: takemichi! o-oh senin burada ne işin var?
-Yuki: sesler duydum ve geldim. adım yuki
Derken bir gurp çıktı. Kiyomosa...
ken-chin takemichiye "kızları uzaklaştır "dedi ama o diyiciye kadar adamlara daldım.
-Yuki: Dövüş mü? bayılırım!
takemichi ve ken-chin de ardımdan adamlara saldırdılar. takemichinin kankileride geldi.
Ambulans ken-chin bindi ve bizde peşinden gittik, sarı saçlı kızın adı emma olduğunu öğrendim lider cüce nin kardeşiymiş tatlı kız. Şu anda anada yaralı olan ken-chin yani draken böyle demem gerekiyormuş işte onu bekliyoruz.
<3
Selammmm! Biliyorum kısa ama devam edicem her neyse yorum ve oy atın bu beni motive ediyor ve eğeleniyorum. Kusura bakmayın mikeyin tekme attığı görsel pek iyi değil.
Bye bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our childhood-İzana x reader
FanficOnlar bu hikayenin sonun da birleşe bilecek mi? ♥️🎴