<3
yuki hamada
Draken'in durumunun iyi olduğu haberi geldi. Etrafta mutluluk çığlıkları,sarılmalar vardı. Bakınırken Takemichi'nin olmadığını fark ettim. Dışarıya çıktığımda Takemichiyi bir kolonun arkasına saklanmış olarak gördüm. Takemichi bulunduğu yerden Mikey'i izlediğini gördüm.
Mikey duvara yaslanmış, yere çökmüş ağlıyordu. Mikey diğerlerin yanında ağlamamak için kaçmış olmalıydı. Nerden biliyorsun derseniz sadece tahmin, bende olsam öyle yapardım. İnsanların bana acıyan gözlerle bakmasından rahatsız olurdum. Beni ilgilendirmez diye geri hastaneye girip telefonumu alarak evin yolunu tuttum. Otobüste kulaklıklarımı taktım Runaway açıp dinledim.
zaman atlaması
Bu gün salı, bakın salı günü o kadar boş dersler var ki anlatamam. Evden çıkıp okula doğru yol aldım. Okula yaklaştığımda kapının önünde Hinata ile karşılaştım. Yanından geçicekken beni durdurdu.
-Hinata: Yuki-chan dünkü olay için teşekkürler
-Yuki:Bişe değil. İnsan olan birinin yapması gereken bişeydi.
"zil çalar"
-Yuki:Derse geç kalmayalım,hadi.
zaman atlaması
Okuldan çıkmış kütüphanede ders çalışıyordum. Derslerim ortalama derecedeydi.
kütüphane çıkışı
Çıkışta Mikey ve Takemichiyi gördüm.
(takemichi kısaca take)
-Take:Yuki-san nasılsın? (görmezden gelindi)
-Mikey:Yuki-chin sana bişe diycem.
-Yuki:evet?
Take ve Mikey eğilir.
-Mikey:Ken-chin'i kurtardığın ve yadım ettiğin için teşekkürler.
-Yuki:Bişe değil.Bu yüzden mi geldiniz? önemli bişe değil.
-Mikey:Senin için olmaya bilir ama önemli. Bu devirde kimse yapmazdı.
-Take:Draken hastanede, gelip gelemeyeceğini sordu Yuki-san.
-Yuki:Tabi gelirim merak ettim zaten.
-Mikey:Arkama bin Yuki-chin.
Motora bindik. Motorun yanlarındaki demirleri tutuyordum.
Hastaneye yaklaşınca yavaşlıyıp otoparka girdik.Motordan inerken;
-Mikey: Hadi gidelim.
onu takip ettim, odaya geldiğimizde Mikey'in önüne geçip kapıyı çalıp içeri girdim.
-Yuki:Geçmiş olsun Draken-san
-Draken:A- Sağol. Hoşgeldin Yuki-san (Sen kim san? Kötü espri kabul ediyorum)
-Mikey:Seeeelllaaaaaammmmm (Görmezden galindi#2)
-Draken:Yuki-san bana yardım ve kurtadığın için teşşekürler.
-Yuki:Sorun değil. Elimden geleni yaptım sadece.
Derken Takemichi geldi Tövbe o kılık ne öyle?
<3
Yazarınızın kolu zedelendi bu yüzden bayağıdır yoktum. Neyse nasılsınız? iyi misiniz? yorum ve oy atarsanız sevinirim. Şimdilik Bye Bye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
our childhood-İzana x reader
Fiksi PenggemarOnlar bu hikayenin sonun da birleşe bilecek mi? ♥️🎴