Telefonumun sesiyle bıkkınlıkla yataktan doğrulup telefonumu aldım.
180+
HyujineeAğaç olduk Seungminle
Esminey
Başımıza güneş geçicek gölge de yok ahhağğ
Chacha
Ben geldim de siz nerdesiniz Lnn
Hanji
Lenn ben unutmuşum ve bilin bakim ben neredeyimm
Inıni
Eğer hala yataktaysan...
Devamını anladınız siz yanehhHanji
Abi valla bilerek olmadı
Neyse yiyişin ben geliyom yarım saateHyujinee
Uarrom😱
Waay öi☠️Hanji
Çeciriyim ben : yarım saat mi
Evet cnm yarım saat neyshee baaay________
Yataktan fırladığım gibi banyoya koştum. İşimi halledip üzerime sarı bir t-shirt altıma da ten rengi bir pantolon giymiştim. Hızlıca saçımı da tarayıp gerekli eşyalarımı da cebime atıp evden çıktım.
Otobüsü beklememe gerek kalmamıştı çünkü ben durağa gelir gelmez otobüs de gelmişti. Arkadaşlarımın şansına ┐( ∵ )┌
Kısa bir süre sonra buluşacağımız yere geldiğimde onları bulamamıştım.
________
Hanji
Ben geldim siz yoksunuz aw
Esminey
Sağdaki kafedeyiz
Hanji
Geliomm
________
Söylediği yere dönüp hızlıca oraya varmıştım. İçeri girip Seungmin'in yanına oturdum.
"O kadar terledim ki yağ akıyor artık ter kalmadıığğ."
"Bi de bizi düşün saat 12'den beri tepemizdeki güneşle orada bekliyoruz sizi" Seungmin'in çığırmasıyla kahkaha atıp Chan'a döndüm.
"Akşama bizim yazlığa geçelim diyorduk serin oluyor oralar" Chan'ın gülümseyerek söylediği şeye tek kaşımı kaldırarak baktım.
"İnsanın zengin arkadaşının olması ne güzel bi duygu lann" diyen Felixle ayağa kalkıp kafasına vurdum.
"Aramızdaki en zengin piç kendisi değilmiş gibi" deyip Felix'e gözlerini devirdikten sonra kafasını iki yana doğru salladı Hyunjin.
"Tamam canolar en zengin biziz tamam." dedim
"Ee böyle bok gibi oturucaz mı ?"
"Yemek siparişi verdik de sen ne alırsın bilemedik. Çağırayım mı garsonu ?" Jeongin'in demesiyle ayağa kalktım.
"Yok ben giderim siparişleri alır gelirim." deyip yiyecekleri aldığımız yere gittim.
İki tepsiye tüm hamburgerleri koyup diğer tepsileri alt alta koymuştum. Yanımdan geçerek bana çarpan kişiye küfür etmiştim.
"Siktir ! Lann ne yapıyorsun velet" diyerek düşmesine engele olan başka birine döndüm.
"Sağolun varol-" karşımdakini görünce sanki bir yerden gözüm ısırıyormuş ya da tanıyormuşum gibi onu baktım. Gözlerime inen karanlık ve başımın dönmesiyle tezgaha tutundum.
Yandaki garson elimdeki tepsileri alıp tezgaha koyduktan sonra " iyi misisniz ?" deyince kendime gelmiştim.
"Ş- şey az önceki adamı gördünüz mü ?"
"Hangi adamı beyfendi anlayamadım ?"
"Ya hani bana çarpan biri vardı tepsiler düşücekken bir başkası bana yardım etti ya hani"
"Şey beyfendi size kimse çarpması ki sadece sizin sanırım başınız dönünce sendelediniz."
"Nasıl yani ? Ta- tamam peki peki teşekkürler."
Tepsileri tekrar alıp bizimkilerin yanına gittim.
"Noldu yahuu ne bu kadar uzun sürdü ?" Jeongin gülümseyerek elimdeki tepsileri alarak yardım etti.
"Kasada olay çıktı da veremediler" diyerek geçiştirdim bizimkileri.
Ve akşama kadar böyle sohbet felan etmiş ardından yazlığa gitmek için Changbin'inle, Minho'nun arabasına sıkışmıştık.
________
Bi de bölümlerin aşşşşırı kısa olduğunun farkındayım ama umarım gelişip daha da uzatabilirimm 🤧
Neyshee 143 dostlart2. En sevdiğiniz noodle türü ? -Bence acı ve baharatlı olsun yeter😌-