Selaam
Önceki bölümü okumayı unutmayın haaNeyse hadi başlayakk
İris'in bizi getirdiği yere bakıyordum. Neresi olduğu hakkında bir fikrim bile yoktu.
Sanki filmlerdeki şatolara ışınlanmış gibiydik.
"Neden böyle bir yerdeyiz ? Anlayamıyorum !!" Seungmin'in dediği şeyle ona döndüm
"Sakin olun sadece sizi buradan arkadaşlarınızı kurtarmanız ve buraya olan bağlarımızı sökmeniz için çağırdık" bilinmeyen bir sesle geldiği tarafa döndük.
İris aynı bize yaptığı gibi, saçı siyah olan ve fazlasıyla uzun olan ayrıca bizimle aynı yaşlarda olduğunu düşündüğüm çocuğun önünde eğilip"ben gideyim de rahat rahat anlatın siz Soon efendim" dedi anında puff diye kayboldu.
"Merhaba ben Soon (TXT - Soobin)" deyip koltuklardan birine oturdu. Arkasından bir kaç kişi daha çıkıp onun gibi rahat bir şekilde koltuklara oturdular ve bizi izlemeye başladılar.
Seungmin Soon'un karşısındaki koltuğa oturdu.
"Merhaba ben Seungmin ama nedense burada Minseu diyorlar."
"Burada gerçek isminizi kullanmanıza gerek yok. Yani bizlerin de dünyada kullandığı isimlerimiz var ama burada kullanmamayı söylüyor bize de İris. Bu arada ben Gyum (TXT - Beomgyu) tanıştığımız memnun oldum " saçı wolfcut şeklinde kesilmiş olan çocuk da gülümseyerek kendini tanıtınca ben de konuştum.
"Pekii anlaşıldı o zaman benim adım ne ?"
"Ahh o sizin defterinize yazıyor hani elinizi açınca beliren defter var ya bu arada ben de Hoonju (TXT - Yeonjun) tanıştığımız memnun oldum" elimi havaya kaldırdığım sırada boturanlardan ikisi yanıma geldi
"Ben Tanka (TXT - Taehyun) elini biraz daha yere indir. Yani belinin hizasında olmadı lazım." Deyip bileğimden tutarak hafifçe indirdi elimi.
"Bak aynen böyle yapıcaksın." elini aynı benimki gibi açıp bir saniye bile beklemeden elinde beliren kitaba baktım şaşkınca.
"Ben Hyuka (TXT - Hueningkai)" yanımdan ayrılmadan önce elini kapayıp kitabın tozlar içerisinde kayboluşundan sonra kendini tanıtıp gülümseyerek göz kırptıktan sonra tekrar yerine geçip oturdu.
Elimi açtığımda elimde beliren kitapla şaşkınca elime bakıp sayfaları karıştırdım. İlk sayfadaki Jeongin'in olduğu sayfayı açtım. Ardından okumaya başladım.
"-Jeongin seni okuyorum. İsmin Yangji, burada güç kullanabiliyoruz ve sanırım sen sihirli bir okçu ve bir toplumun etrafına koruma kalkanı oluşturabiliyorsun.
-Felix sende sıra. İsmin Lixie senin gücün çok silik gözüküyor anlaşıldığı kadarıyla hızlı koşabiliyor ve elektrik yayabiliyorsun.
-Minho hyung, ismin Leemoon, karşındakinin beynindekini okuyabiliyorsun ne düşündüğünü ve içinden geçenleri gerisi çok silik okuyamıyorum.
-Changbin hyungun ismi Bingh (LSMSLKSLSKS) güçleri çok kuvvetliymiş ve bu şekilde çıplak elleriyle bile düşmanını yere serebildiği yazıyor.
-Jisung senin ismin Hanji ve güç olarak uçabildiğin ve görünmez olabildiğin yazıyor. Ayrıca başkalarını da 13 dk. görünmez yapabiliyorsun.
-Seungmin hyung ismin bildiğin gibi Minseu. Gücün pek okunmuyor geçiyorum.
-Benim ismim Wangji, benim de gücüm yazmıyor.
-Chan hyungun ismi Christop ve onunda gücü Changbin hyungun ki gibi çıplak elleriyle düşmanı etkisiz hale getirebilmesi ve az uz okuyabildiğim kadarıyla iyileştirici gücü var.
Hepimizin sayfalarının altında birkaç satırlık boşluklar ve ve neler olduğu yazmıyor nedeni nedir ?""İlk olarak kendinize artık buradaki isimlerle hitap edin. Oradaki boşluklar bizim defterimizde de var azar azar okunabiliyor ama gözükmüyor maalesef. Ayrıca bazı arkadaşlarımızın gücünün yazması normal yavaş yavaş açığa çıkacaktır. Mesela,
-Hyuka'nın gücünü bilmiyoruz,
-Hoonju'nun gücü de hem ok hem de buz püskürtme,
-Benimki zamanı yavaşlatma,
-Tanka'nın ateş ile yakma,
-Gyum'un ki de pek gözükmüyor tek bildiğimiz beden değiştirebilmesi.
Kısacası buradaki düşmanlarımızdan kurtulabilmemiz için güç kullanıyoruz. Çünkü bizi ona zorluyorlar. Onlarında güçleri var bu yüzden."Soon'un anlattıklarıyla birlikte İris'in belirmesi bir oldu.
"Hadi toparlanın gidiyoruz çabuk."
"Heey nereye, nereye !" Hoonju hızlıca kalkıp bağırdı
"Bakın eğer Bingh ve Christop efendilerimiz kurtarmak istiyorsanız onları az önce hissettiğim yere gidip bulmalıyızz"
"Hissetmek derken ?" Minseu'nun dediğiyle birlikte İris ona döndü
"Hadi hadi çabuk gelin yolda anlatırım !!"
"Heyy dur gücü olamayanları burada bırakmalıyız. Daha güvenli olur."
"Peki o zaman Wangji ve Hyuka burada dursun biz hepimiz gidelim. HADİ !!" Seungmin'in dediği ile kalkıp onları gönderdik Hyukayla ardından koltuklara oturup öylece yeri izledim taa ki birşeyler olana kadar...
________
Uhff ne çok yazdım beaa
143 dostlart
5. Masterchef'deki en sevdiğiniz kız ve erkek olarak ? -erkek olarak Alican, kız olarak pek seçemiyorum çünkü hiçbirine ısınamıyoruum-