Κατερίνας POV
Τελειωσα το σχολειο και γυρισα σπιτι.Μπηκα μεσα και τους βρηκα να τρωνε.
''Γεια σας''
''Τι εγινε αγαπη μου πως περασες σημερα;'' ρωτησε η μαμα μου και μου σερβιρε ενα πιατο στο τραπεζι για εμενα.
''Μια χαρα.Τι φαγητο εχουμε;''
''Φασολακια''
Πωωωω.Χειροτερο φαι δεν μπορουσε να φτιαξει
''Ααα...ωραια'' χαμογελασα ψευτικα και εκανα νοημα στο αδερφο μου να ερθει πιο κοντα να του μιλησω ''Μετα παραγγειλε πιτες γιατι θα μας κοψει η λορδα'' μου εκλεισε το ματι και ξεκινησε να τρωω και καλα.
''Να ξερετε εγω με την μανα σας που παμε στην γιαγια σας σε 2 εβδομαδες θελετε να ερθετε ή θα μεινετε εδω;''
''Ποσο θα κατσετε;'' ρωτησε ο αδερφος μου
''Καμια βδομαδα μαλλον''
''Εγω δεν πολυ θελω.Ετσι και αλλως εχω πολυ διαβασμα'' απαντησα
''Εγω σου ειχα πει οτι θα παω εκδρομη με το σχολειο σε 2 εβδομαδες'' ειπε ο αδερφος μου
''Ναι αλλα η εκδρομη σου ειναι μονοημερη τις υπολοιπες μερες τι θα κανεις;'' ρωτησε η μανα μου
''Εεε θα κατσω σπιτι ετσι και αλλως ουτε εγω θελω πολυ να ερθω''
''Ένταξει οπως θελετε''
Τελειωσα με το φαγητο μου και πηγα να διαβασω γιατι το απογευμα πρεπει να παω στο σπιτι της Δημητρας για την εργασια.Καποια στιγμη σταματησα απο τον ηχο της πορτας.
''Ναι''
''Εφερα πιτες'' μπηκε μεσα ο Μιχαλης
''Επιτελους εκανες και μια σωστη δουλεια'' την πειραξα και μου εδωσε μια μπουνια στο μπρατσο
''Για πες''
''Τι να πω;''τον κοιταξα περιεργα
''Ποια ειναι;''
''Ποια;''
''Αυτη που σου εχει παρει τα μυαλα ρε χαμενη.Απο εμενα πας να κρυφτεις;''
''Τι λες μωρε;'' εκανα οτι δεν καταλαβαινω
Ο Μιχαλης ειναι ο μονος που ξερει για εμενα απο την οικογενεια μου και αυτο εγινε τυχαια.Πέρυσι είχα πάει με την Άννα σε ένα κλαμπ που έκανε πάρτι το σχολείο.Εκει γνώρισα μια κοπελα και καναμε κατι,μετα ηρθαμε σπιτι μου αφου οι δικοι μου ελειπαν και ηταν μονο ο Μιχαλης που κοιμοταν.Αφου καναμε οτι καναμε στο δωματιο μου,μας πηρε ο υπνος το επομενο πρωι ηρθε για να με ξυπνησει και μας ειδε μαζι.Ηταν η πρωτη φορα που εκανα κατι με κοπελα.Ετσι το ηξερε μονο αυτος ουτε καν η Αννα γιατι τοτε δεν ηξερα τις αποψεις της για τις λεσβιες.
VOUS LISEZ
At First Glance
Fiction généraleΗ νέα χρονιά αρχίζει και η Κατερίνα μαθήτρια της τρίτης λυκείου θα γνωρίσει την Δήμητρα. Η Δήμητρα είναι η καινούργια καθηγήτρια στο σχολείο αρκετά σκληρή. Άραγε τι θα γίνει με αυτές τις δύο? Θα καταφέρουν να ειναι μαζί? Δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο τη...