açıklama

66 7 24
                                    

Öncelikle bir konuya açıklık getirmek istiyorum

Bu benim yazdığım ilk kurgu olacak pek umutlu değilim açıkçası.

Belki hiç beğenmeyebilirim de. Ama bu sadece beni ilgilendirir. Lütfen işime karışmayın.

Bu benim hayal dünyam ve keyfimin kahyası böyle bir kurgu istiyor. Beğenmeyenler için çıkış sadece elinin altındaki bir tuştan ibaret...

Lütfen beğenmez iseniz yorum yapma zahmetine girmeden hemen burayı terk edin rica ediyorum. Umarım beğenirsiniz.

İkincisi ise; Daha bugün indirdim Wattpad'i.
Biliyorum beni hiç tanımıyorsun, ben de seni daha bugün keşfettim ama şunu bilmeni istiyorum @seungh3ll bir sürtük yüzünden emeklerini boşa harcamaman gerekiyordu.

Koca bir emek sarf ettiğin binayı tek bir rüzgarda yıktın. Belki de o serefsizin eline koz vermiş daha da cesaretlendirmiş oldun. Şimdi de başkalarının kurgularını kötülüyordur belki de ...

Açıkçası hikayelerini geri yüklemen taraftarıyım hem merak ediyorum hem de arkadaşların onları ve seni çok seviyormuş gibiler.

Böyle arkadaşlar bulmuşken fırsatı kaçırma derim.

Umarım bir daha düşünürsün bu konuyu.

Keyifli bir Yeji ve Hyunjin kurgusu olması dileğiyle hoşçakalın 🫧

(bana bildiğiniz skzxreader kurgu yazıcılarından varsa söyleyebilir misiniz daha yeni yüklediğim için çok merak ediyorum)

Dandelion [ Hwang Yeji x Hwang Hyunjin ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin