Jisung'la biraz daha takıldıktan sonra eve geri gelmiştim. Ji-woo abla akşam yemeğini hazırlamıştı. Masaya oturduğumuzda Jisung'un konusunu açtım.
"Size birşey söylemem gerek."
İkiside meraklı bir şekilde bana bakıyorlardı.
"Jisung benim kendi evimde kalmadığını öğrenmiş ve beni kendi evine davet ediyor."
"Misafir olarak mı?"
"Hayır abla temelli."
"Ne yani beni bırakıp gidicekmisin? Minho."
"Abartma Binnie~ yine neredeyse hergün beraber olucaz."
"O çocuk tek başına mı kalıyo?"
"Evet önceden annesiyle kalıyormuş annesi başka bir yere gittiği için yanlız."
"Anladım. Minho eğer gitmek istiyorsan gidebilirsin tatlım ama istediğin zaman buraya geri dönebilirsin. Hatta şimdilik belirli bir kaç eşyanı götür. Zamanla diğerlerini de alırsın."
"Evet Minho. Tekrar gelirsen odanı bıraktığın gibi bulabilirsin."
"İkinizede çok teşekkür ederim iyiki varsınız."
Ji-woo abla eliyle saçımı okşadı sonra da tabaklarımıza yemek koydu. Güzelce yemeklerinizi yedikten sonra beraber masayı toplayıp odama çıktım. Hemen whatsappı açtım ve Jisung'a yazdım.
Jisung×minho
Jisunggg
Efendim Minho
Sana güzel bir haberim var
Noldu
Sevdiğim adamla aynı evde kalabilicem
Ne harbimi
Ayy çok sevindim
Ne zaman geliyorsun
Bugün bile gelebilirsinSuan hazır değilim sincap
Yarın gelirimYarın izin alırım işten sonra da gelir seni alırım
Olur anlaştık
AAAAAA ASIRI COK MUTLUYUMM. CANIM KARIMLA AYNI EVDE KALICAM.
(...)
Telefonumdan cizim yapıyordum. Jisung'u çiziyordum. Sonrasında odamın kapısı çaldı. "Gelebilirsin." Dedim. Kapının ardındaki Changbin'i gördüm. Hızlıca içeri girdi ve yanıma oturdu.
"Bişey mi oldu Binnie~?"
"Hayır. Sadece gideceğin için üzgünüm."
"Yapma Binnie. Başka bir ülkeye taşınmıyorum ki yine senin yanına gelirim merak etme."
"Olsun Minho. Sana çok alıştım. Sabah kalktığımda seni göremicem. Gece yatarken seni göremicem."
"Oh, Changbin." Dedim ve kollarımı ona uzattım. İlk başta şaşırarak baktı çünkü normalde sarılmayı seven daha doğrusu teması seven biri değilim. Sonrasında bir heyecanla bana karşılık verdi. Ona sarılırken telefonumdaki çizimi gördü.
"Oha çok güzel çizmişsin."
"Teşekkür ederim Binnie~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şemsiyenin altında-minsung
FanfictionAblasının ve babasının mezarlığının başında yağmurun altında ağlayan Minho. Onun çok ıslandığını görüp şemsiyesini onunla paylaşan Jisung'la tanışır.