2

1.6K 182 104
                                    

Sabah uyandım ve saate baktım. Her zamanki gibi ben uyanana kadar öğlen olmuştu. Seungmin uyandığımı hissetti galiba o arıyordu.

"Günaydın Minho"

"Günaydın Seung"

"Kahvaltı yapmadın dimi?"

"Yapmadım"

"He iyi hadi hazırlan beraber restorana gidiyoruz. Biz seni alıcaz 15 dakkaya hazır ol."

"Peki."

Telefonu kapattım sonra da kıyafetlerimi giydim özenmedim çünkü gerek yoktu.
Evde hiç ses yoktu sanırım annem evde değildi. Kesin sevgilisinin yanına gitti. Aynaya baktığımda gözlerim kırmızıydı ve şişmişti biraz fazla ağladım galiba. Korna sesiyle aşağıya indim. Arka kapıyı açıp Changbin'in yanına oturdum.

Changbin:Nasılsın Minho?

iyiyim

Seungmin ön koltuktan arkaya doğru baktı.

Seungmin:Ağladın mı lan sen?

Hayır

Chan:gözlerin şişmiş Minho bize yalan söylemene gerek yok

Changbin:evet zaten ağlamak kötü birşey de değil ki

Seungmin:haklı amına koyayım

Neyse ne hadi gidelim artık

Sırtımı koltuğa dayadım ve gözlerimi kapattım yol boyu öyle devam ettim.Chan geldiğimizi söyleyince arabadan indik bahçedeki masaların birine oturduk güzelce kahvaltımızı ettik ederken sürekli bana sorular soruyolardı. Hepsine kısa cevaplar verip geçiştirdim. Sonra da dağıldık zaten.

Eve geldiğimde yerde prezervatif duruyordu. Çok iğrenç bi görüntüydü. Mutfağa gidip su içicektim ki annem oradaymış. Telefonla konuşuyordu,beni görünce bana baktı ve bir iç çekti. Tamam sevmiyorsun da bu kadar da belli etme be anne. Tekrar söylenmeye başladı.

"Gelmiş Allah'ın belası"

Hiç aldırmadan su katmaya başladım. Tabii battı bi yerlerine illa kavga istiyor.

"Şşt delisin sen beyninde hasar var senin"

"Ya ne istiyosun anne benden?"

"Gebermeni istiyorum Minho. Yapabilirmisin bunu?"

"Zevkle yaparım anne yeterki sen sus"

Elime bıçağı aldım ve yavaşça boynuma götürdüm. Ne yani gerçekten kendimi mi öldürücektim? Neden böyle bişey yapıyorsun Minho? Bilmiyorum hemde hiç. Bıçağı boğazıma deydirdim tam o anda da telefonum çaldı bıçağı boğazımdan çektim ve anneme döndüm."Tüh bak telefonum çaldı şansız günündesin"diyip mutfaktan çıktım. Hayır Minho yine ağlayamazsın. Artık hergün ağlamaktan bıktım. Keşke şu telefon çalmasaydı da orada geberseydim. Telefon demişken arayan Changbin'miş sesimi duymasını istemiyorum o yüzden mesaj olarak yazdım.

Changbin×Minho

Noldu bin

Nasılsın

iyi sen

iyi bende hadi dışarı çık parka gidelim

Yok ben yorgunum size iyi eglenceler

Peki bay

Baybay

Kabul etmedim çünkü beni böyle görürlerse yine sorguya çekecekler,sadece bu yüzden değil şuan kimseyle konuşmak istemiyorum. Telefonu yatağımın yanındaki tezgaha koyup yatağa uzandım,sonrada uyuya kalmışım.

_________

HEYOOOOO Nasılsınız????

Bu bölüm biraz kısa oldu iki bölümdür sanki gerçekten gün gün ilerliyomusum  gibi  minho uyuyo öteki bölüm kalkiyo

MINHONUN ANNESINE SÖVME BUTONU TIKLAYIP SÖVEBILIRSINIZ.

SIZI SEVIYORUMM
💗

şemsiyenin altında-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin