23 (özel bölüm💗🤭)

705 73 36
                                    

(3 yıl sonra)

"Aşkım acaba Seunglarda mı gelse? Onlar biliyorlar ya yardımcı olurlar."

"Sincabım kasma bu kadar ya. Bize yardımcı olabilecek kişi oradaki insanlar."

"Çok korkuyorum ya bizi istemiyorsa?"

Tencerenin kapağını kapatıp Jisung'un yanına oturdum.

"Ama biz onunla daha öncede konuştuk bizi seviyor ayrıca onun için bir sürü hazırlık yaptık."

Kafasını salladı.

"Haklısın."

(...)

"Sincabım hadi çıkalım artık."

"Tamam geliyorum."

Yanıma gelen Jisung'un elinden tuttum. Jisung çok stresli olduğu için benim arabama bindik.

(...)

Arabadan indik ve yetimhaneye doğru ilerledik. Neredeyse hergünümüz burada geçiyordu herkes bizi özellikle Jisung'u tanıyordu. İçeri girdiğimizde tüm çocuklar Jisung'a sarıldı. Eun hariç. Eun bizim evimizin yeni üyesi. Jisung kadar tatlı bir kız. Aynı Jisung gibi bir sincaba benziyor. Ayrıca yanağının iki tarafında da gamzesi var. Saçları dalgalı ve kahkülü var.

Jisung tüm çocuklarla sarıldıktan sonra Sandalyede oturan Eun'un yanına doğru ilerledi. Bende onların yanına gittim.

"Nasılsın güzelim?" Diye sordu Jisung. Eun dudaklarını büzdü ve konuşmaya başladı. "Artık o çocuklara sarılmasan olur mu?" Diye söylendi. Jisung önce anlamsız bi yüzle bana baktı. Sonra Eun'un önüne çöktü ve ellerini tuttu. "Neden? Onlarla küsmüsün yoksa?" Dedi. Eun kafasını 'hayır' anlamında salladı. "Hayır ama sana sarılan tek kişi ben olmak istiyorum. Ben senin kızınım onlar değil." Jisung kıkırdadı ve Eun'a sarıldı. Elimi Eun'un kafasına götürdüm ve saçlarını okşadım "benim kıskanç prensesim." Dedim ve güldüm.

Jisung ve ben Eun'un elini tutarak Müdüre hanımın yanına doğru ilerledik. İçeri girdik. Bir kaç yeri imzaladık.

Müdüre:Eun konuştuğumuz gibi onlar artık senin baban onlara baba diyeceksin tamam mı?

Jisung:lütfen zorlamayın onu. Nasıl isterse öyle seslensin.

Müdüre hanım kafasını salladı. Sonra Eun ile yetimhaneden çıktık.

"Artık evimize gidebilicekmiyiz?"

"Evet güzelim odanı görmek için heyecanlımısın?" Diye sordu Jisung Eun kafasını salladı ve gülümsedi.

"Eun poz verirmisin?" Diye sordum telefonumdan kamerayı açıp. Hemen eliyle kafasının üstüne kalp yapıp poz verdi. Jisung kıkırdadı. Sonra tekrar Eun'un elini tuttum.

Arabaya geldiğimizde Jisung, Eun'un yanına arka koltuğa oturdu.

(...)

Eve gelmiştik. Jisung arabadan inen Eun'un elinden tuttu. İkiside çok tatlılardı. Ben onlar için kapıyı açtım. İkiside içeri girdiğinde bende girdim ve kapıyı kapattım. Jisung Eun'un gözlerini eliyle kapattı. Onu yavaş yavaş odasına doğru götürdü. Bende arkalarından gittim. Onları videoya çekiyordum. "Hazırmısın miniğim?" Diye sordu Jisung. Hızla kafasını salladı. Jisung üçten geriye sayarak gözlerini açtı. "Ta daa!" Eun şaşırarak eliyle ağzını kapattı. Çok tatlı yicem şimdi. Sonrasında koşarak Jisung'un onun için aldığı peluşların içine girdi. O kadar minikki onlar için de kaybolmuştu. Videoyu kapatıp Jisung'un yanına gittim. Gözleri dolmuştu. Kolumu omzuna attım. "Başardık sincabım." Dedim. "Başardık sevgilim." Dedi ağlamaklı bir sesle.

şemsiyenin altında-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin