Yirmi

523 55 145
                                    

Jung Wooyoung her zamanki gibi okuldaydı. Bugün sınıftan bir çocuğun doğum günüydü. Doğum gününü kutlamak için diğer çocuklar ile sınıfı süslüyorlardı.

Wooyoung herkese bir tane balon verdi. Onlar balonları yavaş yavaş şişirirken Wooyoung telefonunu çıkardı ve San'a gecikmemesini söyledi.

Daha pasta yapacaktı. Malzemeler hazırdı ama çocukları sınıfta tek bırakamıyordu.

Şansına Changbin bugün okula gelmemişti. Changbin olsaydı çocukları ona emanet eder, kendisi pasta yapardı.

Çocuklar, Wooyoung ile birlikte tüm balonları şişirmişlerdi. Onlar kendi aralarında takılırken Wooyoung eksik olup olmadığına bakıyordu.

Kapı tıklatıldı ve içeri San girdi. Wooyoung San'ı gördüğü an gülümsemeye başlamıştı.

Wooyoung, San'ın yanına gideceği sırada Minji ondan önce gitmiş, bacağına yapışmıştı.

"Sen benim doğum günüme gelen palyaçosun!"

San gülümseyerek kafasını salladığında Minji ona daha çok yapışmıştı.

Wooyoung onların yanına gitti ve Minji'nin kollarından tutup onu ayırdı. San'ı küçük çocuktan bile kıskanacağı aklına gelmezdi.

"Minji, San'a izin ver hazırlansın"

Minji kollarını birbirine doladı ve somurtarak arkadaşlarının yanına döndü. Wooyoung onun bu hareketlerine alışmıştı.

"Hoş geldin San"

"Hoş buldum"

Wooyoung eli ile boş olan küçük odayı gösterdi.

"Burada giyinebilirsin"

San kafasını salladı ve Wooyoung'ın gösterdiği odaya girip kapıyı kapattı.

Wooyoung, San geldiği için pasta yapmaya başlayabilirdi. Çocuklara sessizce oturmalarını söyledi ve sınıftan çıktı.

Hemen yan tarafında olan mutfağa girdi. Sabah gelirken tüm malzemeleri getirmişti.

Wooyoung gerekli malzemeleri çıkardığında pastayı yapmaya başladı. Güzel olmasını istiyordu.

...

San üzerini değiştirmiş, sıra makyajına gelmişti. Odanın kapısını açtı.

Gözleri Woyoung'ı aradı ama bulamadı. Çocukların arasından bacağına yapışan kızı buldu ve onun boyuna gelmek için yere çöktü.

"Wooyoung nereye gitti?"

Minji San'ı gördüğü an tekrar ona yapıştı. San küçük kızı üzmemek için geri çekilmedi. Bir süre öylece durduktan sonra Minji geri çekilmişti.

"Mutfakta pasta yapıyor!"

San gülümseyerek onu onayladı ve ayağa kalkıp başını okşadı. O sırada Minji hayranlıkla San'ı izliyordu.

San sınıftan çıktı ve yan tarafta kapısı açık olan odaya kafasını uzattı. Wooyoung pastayı süslüyor ve bir yandan arkada çalan şarkı ile ritim tutuyor, aralarda şarkıya eşlik ederiyordu.

San sessiz olmaya özen göstererek Wooyoung'ın yanına gitti ve arkasına geçti. Kollarını Wooyoung'ın beline sardı.

Wooyoung birden beline sarılan kollar ile korkmuş, çığlık atmıştı. Hızlıca arkasına döndü ve San olduğunu fark etti.

"Gelirken ses çıkarsaydın ya! korkuttun beni"

Wooyoung tekrar önüne döndü ve pastayı süslemeye devam etti. San ise tekrar ellerini beline sardı ve çenesini Wooyoung'ın omzuna koydu.

Clown | WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin