Wooyoung, çocukları yan yana dizdi ve elindeki topu onlara sırayla attı. Çocuklar her güldüğünde Wooyoung'da gülümsüyordu.
Çocuklar bugün oyun oynamak istemişlerdi. Wooyoung biraz onlarla oynayacak ve sonra onları serbest bırakacaktı. (Zaten tek yaptıkları oyun)
Changbin geldiğinde ise San'ın evine gidecekti.
Heyecanlıydı ama bunun sebebi San'ın evine gidecek olması değil, Jongho ve Yeosang'ı birleştirmeye çalışacağı içindi. Evet biraz da San'ı göreceği içindi.
San ile bunu konuşmuşlardı. Jongho'nun Yeosang'ı seviyor olabileceğini düşünüyorlardı. Çünkü davranışları öyleydi.
Wooyoung oturduğu yerden kalktı ve yanlarına gelen Changbin'i bekledi. Wooyoung, San'ın evine gittiğinde çocuklara Changbin bakacaktı. Bu yüzden Changbin'in suratı asıktı.
Wooyoung, Changbin'in omzuna kolunu koydu ve gülümseyerek diger eli ile yanaklarını sıktı.
"Birazdan çıkacağım ben"
Changbin kaşlarını çatarak Wooyoung'ın ellerinden kurtulmaya çalışıyordu. Onları izleyen çocuklar ise gülme krizine girmişti.
Wooyoung, Changbin'in yanağına sulu bir öpücük bıraktı ve sınıfa girdi. Yere atılmış kalem ve kağıtları topladı, sıraları düzenledi.
Wooyoung camları da açtığında dolabından eşyalarını aldı ve sınıftan çıktı. Changbin bankta oturmuş, çocukları izliyordu.
Wooyoung, Changbin'in yanına gitti ve ona havadan öpücük gönderdi. Changbin onu takmayarak çocukları izlemeye devam ediyordu.
"Senin için sınıfı düzenledim"
"Çok iyisin ya! sağ ol"
Wooyoung, Changbin'in bu sinirini anlayamamıştı. Yanına oturdu ve sorununu anlatması için hiçbir şey demeden öylece Changbin'e baktı.
İkili her zaman böyle yaparlardı. Birinin sıkıntısı olduğunda onun yanına gider, sinir olana kadar ona bakarlardı. İkili çok cabuk sinirlendiği için dayanamayıp dertlerini anlatıyorlardı.
Wooyoung gözünü bile kırpmadan Changbin'e bakmaya devam ederken Changbin artık dayanamamış ve hafif sinirle konuşmaya başladı.
"Bugün izin günümdü ve sen beni okula çağırdın. Felix ile randevum vardı ama okula geldiğim için iptal ettik"
Wooyoung, Changbin adına üzülmüştü. Bu randevu sayesinde arasındaki ilişkileri ilerletebilirlerdi.
"Özür dilerim binnie"
Changbin sorun yok anlamında elini salladı.
"Felix ile konuşacağım"
"Hayır Wooyoung"
"Evet konuşacağım"
Changbin daha da sinirlenmiş olacak ki Wooyoung yanından kalktı ve ona el salladı.
Wooyoung oradan uzaklaşırken Changbin tekrar dertli hâline geri dönmüştü.
...
Wooyoung otobüsten indi ve San'ın evine doğru yürümeye başladı. O sırada aklına Mingi ve Yeosang'a haber vermediği geldi.
Telefonunu çıkardı ve hızlıca Yeosang'ı aradı.
"Alo?"
"ne var?"
"Niye sinirlisin ya?"
"boş ver"
"Yunho ve Mingi'yi topla. San'ın evine geldim ben"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clown | Woosan
Short StoryAna sınıfı öğretmeni Jung Wooyoung ve doğum günlerine palyaço olarak giden Choi San.