Beş

740 82 73
                                    

Wooyoung sabah erkenden kalkmış, kahvaltısını yapmıştı. Şimdi de okula gelmişti ve süslemeleri hallediyordu.

Dün gece heyecandan uyuyamamıştı. Asıl sebebi San'ın gelecek olmasıydı ama Wooyoung bunu kabullenemiyordu.

Wooyoung süslemeleri bitirdiğinde balon aramaya başladı. Yirmi tane balon almıştı ama nereye koyduğunu hatırlamıyordu.

Uzun uğraşlar sonucu sonunda balonları bulmuştu. Saate baktığında çocukların gelmesi az kaldığını fark etti. Palyaço henüz gelmemişti.

Wooyoung bu kadar fazla balonu nasıl şişireceğini bilmiyordu. Daha pasta bile gelmemişti.

Sinirle balonları şişirmeye başladı. Arkadaşları ne diye yardıma gelmemişlerdi ki?

Sınıf kapısının tıklatılması ve içeri giren yapılı beden ile Wooyoung'ın adeta ağzından sular akıyordu.

"Merhaba, Choi San ben"

Wooyoung balonları yere bıraktı ve ayağa kalktı.

"Wooyoung ben de"

Wooyoung San'ın elindeki poşetlere göz gezdirdi. Ne getirmişti?

San, Wooyoung'ın poşete baktığını anladığında açıklamaya başladı.

"Bunlar palyaço kostümü falan. Evde giyinip gelemezdim, burada giyineceğim. Ayrıca bu da doğum günü çocuğunun pastası. Mingi söylemişti"

Wooyoung pastayı eline aldı ve teşekkür etti. San pastayı getirmeseydi balonları şişirdikten sonra bir de pasta yapmakla uğraşacaktı.

Pastayı masaya koyduktan sonra San'a döndü.

"İstersen sonra hazırlan çünkü daha hiçbir şey hazır değil"

"Daha ne hazırlanacak? her şey çok güzel olmuş. Daha fazlasına gerek olmadığını düşünüyorum"

Wooyoung bir süre etrafı inceledi. Sadece balonları şişirse yeterdi. San'ı onayladı ve balonları şişirmeye devam etti.

San'da Wooyoung'ın yanına oturdu ve onunla beraber balon şişirmeye başladı.

İkili, beraber çabucak balonları şişirmişlerdi. Şimdi de San getirdiği kostümü giyiyor, Wooyoung ise çaktırmadan ona bakıyordu.

"Wooyoung rica etsem, bana poşetteki makyaj malzemelerini getirir misin?"

Wooyoung yan tarafındaki poşeti açtı ve içindekileri eline alıp San'a götürdü.

...

San hazırlanmıştı, çocukların yarısı gelmişti ve şimdi de mumları yakmış doğum günü çocuğunu bekliyorlardı.

Wooyoung bir dakikalığına pastayı San'a verdi ve sınıftan dışarı çıkıp Minji'nin gelip gelmediğine baktı.

Annesi ile geldiğini görünce koşarak sınıfa geri girdi ve San'ın elinden pastayı aldı.

Minji içeri girdiği an tüm arkadaşları bağırarak doğum gününü kutluyordu. Wooyoung yere çöktü ve pastayı Minji'ye uzattı.

Minji dilek diledi ardından mumları söndürdü. Wooyoung pastayı geri aldı ve masaya koydu.

Minji San'ı yeni fark etmiş, çığlık atıp San'ın bacağına yapışmıştı. San böyle bir tepki beklemiyordu.

Wooyoung Minji'nin yanına yaklaştı ve biraz San'dan uzaklaştırdı.

"Minji biraz arkadaşlarınla takıl. Birazdan pasta vereceğim"

"Hayır, palyaço ile kalmak istiyorum!"

Clown | WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin