Előszó

122 5 0
                                    

Sokan ismerik Narnia történetét.Ám nem minden úgy történt ahogy azt nekünk mondták.Igaz a négy gyermekből uralkodó vált s azután nyomuk veszett.Caspian ugyan visszahívta őket ám volt valami amit a mesélők nem akartak elmondani vagy csak az idők során a feledés homályába merűlt.Narnia-ban viszont máig mesélik a titokzatos Therabiatia-i elf történetét.A lányét aki Caspian herceg védelmezője volt és aki mindvégig a szívét követte...még akkor is ha félrevezette.Ezt a történetet én is csak véletlenűl olvastam el.Mikor,nem mondom el mégis hogyan,a telmarin kastély könyvtárában bújtam a könyveket,egy rejtett rekesz lenyílt.Abban a rekeszben egy aranydíszes,bíbor és kék színű,nagyon régi könyv volt.A beszűrődő halovány fényben meg is láttam rajta címét mely kíváncsisággal töltött el.A kék és bíbor színű,aranydíszes borítón arany betűkkel díszelgett ez a két szó:Narnia Krónikái.Kíváncsiságomban kivettem hát és fellapoztam:csaták,beszámolók ünnepségekről,a kegyetlen telmarinok uralma és tizedik Caspian története is fel volt oda jegyezve.Ám valami nem stimmelt a dologgal...nem az a törtenet volt amit nekem mesélt el egy öreg krónikás.Egy teljesen más mese elevenedett fel előttem a jó állapotú ám nagyon régi könyvet olvasva.Olyan helyszínek,párbeszédek és szereplők jelentek meg akikről soha nem hallottam még.Egy olyan történet amit elhallgattak előlünk pedig igazán említésre méltó.Kíváncsi vagy rá?Akkor hát tessék olvasd és figyeld feszülten mert sok új s régi dolgot fogsz itt olvasni...

Kíváncsi vagy rá?Akkor hát tessék olvasd és figyeld feszülten mert sok új s régi dolgot fogsz itt olvasni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Szereplők:

Te voltál nekem a világ Caspian

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Te voltál nekem a világ Caspian.Mindent te jelentettél nekem...talán többet is mint kellett volna.De most...ne kerd ezt tőlem.Igen...feladnám érted a világot,de te vagy a világom.Úgyhogy ne kérd tőlem,hogy az eszemre hallgassak a szívem helyett...mert nem menne.Én csak a szívemre tudok hallgatni...még ha tévútra is visz.Látod Caspian?Ez vagyok én mai napig...az elf aki a szívét követve téved és hiába érzi a szívét mardosó fájdalmat akkor is ráhallgat mert nincs más iránytűje...csak a szíve.

Mondanod kellett volna,hogy ennyit jelentek neked

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mondanod kellett volna,hogy ennyit jelentek neked.Igen,tudom mit mondtam akkor éjjel és sajnálom,de az már a múlt Sabíne.Neked biztosan sokat jelentett,nekem is jelentett valamit...felejtést.Nem lenne szabad egy gyermeteg álmot kergetned...nőjj fel.De hiába csak gyermeteg képzelgés nem kérhetem tőled,hogy kockára tedd értem az életed.Ha elveszítlek senkim nem marad,mert több vagy mint a testőröm...a testvérem vagy Sabíne és egy testvér nem kéri arra a másikat,hogy miatta menjen a biztos halálba.










•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Mint említettem lesznek majd ismerős és teljesen új szereplők is majd jóval később a történetben.Ezért,tőlem szokatlan módon,majd akkor fogom őket bemutatni.Köszönöm a figyelmet és remélem tetszeni fog a történet.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Egy a sorsunk/Javítás alatt/Where stories live. Discover now