Bismillahirrahmanirrahim
Okuma tarihinizi atarsanız pek memnunca olurum 🌼
05**; Biliyorum sana giden yollar kapalı. Üstelik sende hiçbir zaman sevmedin beni..
Fırat: Pardon?
05**; Cevap verdin. Vermezsin sanıyordum.
Fırat; Hayırdır kardeşim bu saatte?
05**; Düşündüm ve bir anda msj atayım dedim. Sana.. Bilhassa sana. Atmam kimseye zaten. Ama neden atmayayim ki dedim kendi kendime ve attım işte
Fırat; Hı anladım. Bir daha atma
Bu kişiyi engellediniz
05**; Şayet seni seviyorum desem beni dikkate almazsın. O kadar körsün ve o kadar görünmezim ki.. Lanetler okuyorum (Bu kişiye msj gönderilemez)
05**; Ben uğraşacağım ama. Görmemek sana kalmış.( Gönderilemedi)
05**; Annem bu yaptığımı duysa beni baya paylar. (Gönderilemedi)
05**; Ama ne yapayım? Bugün sana kız bulduklarından bahsediyorlardı. ( Gönderilemedi)
05**; Zalım!! Beni görsen bir kere görsen tüm bunlara hiç gerek kalmayacak ( Gönderilemedi)
05**; cocukken şaşı olduğunu düşünüyordum. Büyüdüm hem şaşı hem kör olduğunu düşünüyorum ( Gönderilemedi)
05**; Yine de seni nasıl sevebildim? Aklım almıyor. Büyü yaptırdığını düşündüğüm gecelerde evini basıp seni boğmadımsa ( Gönderilemedi)
05**; Bu sadece ve sadece aptal kalbimin seni görünce bizim emekli camaşır makinesi gibi zıplamasından kaynakli
(Gönderilemedi)05**; Şu gözlerin de olmasa bir ederin yok esasen (Gönderilemedi)
05**; Ama resmen aşık olmam için bakıyordun. Öylesi yeşil ve öylesi güzel.
(Gönderilemedi)05**; Bende sevdim gitti (Gönderilemedi)
05**; Sana tüm ormanları kucaklarcasına aşık oldumsa suç benim. Sevda benim. Kalp benim.. Doğrusu ve yanlışıyla kabulumdesin artık. Kaçamazsın! O nikah kıyılacak. O 40 yıl seninle devrilecek (Gönderilemedi)
05**; Hazırlan! Kara bela sana bir gece de aşık oldu.. Bin gece esirisin!! (Gönderilemedi)
05**; Hadi eyvallah (Gönderilemedi)
Başka bir işe kalkıştık. Allah sonunu buldursun güle oynaya . Simgeye basmayı unutmayın 💖