02.

5 0 0
                                    

Selamün aleyküm 💖

05**; Abisi bir engellemez misin? Bir şey danışacağım.

Fırat; Yine mi sen?

05**; Aha tanıdın mı? Daha geçen gece yazan kişiyim ben evet. Yazık demek yazan mazan yoksa artık..

Fırat; Sadede gel!

05**; Saded değilim ben

Fırat; Bayan kişisi misin? Ne olur değilim de. Çok şahene bir kaç cümlem var. Duymanı isterim.

05**; Valla şansına küs. Tamda o kişiyim

Fırat; Ne istiyorsun bacım?

05**; Bak bacım deme lazım olur 😁

Fırat; Bana olmaz. Ne söyleyeceksen söyle işim gücüm var.

05**; Kandırma. Görüyorum çok da boş oturuyorsun.

Fırat; Ne

Hemen telefondan kafasını kaldırıp çevresinde telefonla oynayan herkese baktı.  Kız kıkırdayarak duvarın kenarından tekrar yazmaya başladı.

05**; Amma baktın hee!! Körsün diye boşa demiyorum ben.

Fırat; Fidan sen misin?  Allah'ın cezası eve gidince gösteririm sana ben

05**; Yok canım ben çam

                     Bu kişiyi engellediniz

05**; Tamam şimdi engellemekte haklısın. Gidem de bu kez nurcuma yalvaram (Gönderilemedi)

05**; Ama bu engellemelerin acısını çok az kaldı çıkaracağım fırat

Kız salondan çıkıp evin balkonuna geldiğinde herkesin küme küme oturuşuna aldırmadan ortaya konuştu.

'Biz kızlarla yarın gece bride  to be gününe katılacağız haberiniz ola'

Adamlar bu ne diyor dercesine bakınıp sohbetlerine devam ederken anneler çoktan ellerini bellerine koymuş hesap sormak için ağızlarını açacakken tekrar sesli bir şekilde konuştu.

'Evinizin yiğidi bizi götürüp getirecek no kaygı no panik!!'

O sırada yiğit sırıtıp aslında bildiği organizasyonu başıyla onayladı. O sırada fırat bir yiğite bir kumruya bakıp kaşlarını çattı. Yiğiti kendisine çekip sordu.

'Sen mi götürüp getireceksin? Yarın işim var derken bunu mu kastediyorsun?'

'Tabi oğlum.. Fidan gelip söylediğinde onları ben götürmek istediğime ikna ettim. Kumrunun heyecanını görmeliydin. Belki de bu sayede bana karşı bakış açısı değişir. Sonuçta merhametli adamı kim sevmez?'

Fırat elini çenesine götürüp gülümsedi.

'Sen götürüp getireceksin diye sana bakışı mı değişecek?'

Yiğit biraz daha yaklaşıp konuştu.

'Gülten teyze izin vermemiş. Otobüsle geç saatte donemezsin diyerek kızı göndermemeye niyetlenmiş. En yakın arkadaşının bride to be si kaçacaktı'

Dikleşip kollarını açtı.

'Neyse ki burada bir yiğit vardı da onun uzulmemesi için birden zıplayıverdi.'

Fırat bakışlarını yiğitten çekip birbirlerine kıkırdayarak bakan kızlara çevirdi. Fidan kardeşi nasıl kendisine böyle bir ihanette bulunabilirdi? İlk kendisine gelmesi gereki-

Sabah ki konuşma geçti zihninden. Sormuştu. O da işi olmamasına rağmen işim var demişti. Sonra kızların konuşmasını yarım yamalak işitmişti. Kendisinin işi olduğunu söylemişti.

Parmaklarıyla alnını ovdu. Bir yiğitin pis pis sırıtışına bir de kumrunun heyecanlı heyecanlı konuşmasına bakıp gece boynu uğraşacağı ve şimdiden sinyallerini veren migren ağrısını düşünmeye başladı..

Şu Bride artık neyse!! Allah aşkına nereden çıkmıştı???

Bu bölüm de bitti. Simgeler lütfen 💖💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nazende (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin