CHAPTER THREE - WHAT THE ACTUALL FUCK!

23 0 0
                                    

Hned jak sem došla domu sem hodila rychlou sprchu a ležela v posteli netrpělivě čekající až mi ten blb zvedne telefon.

(👑 kamarád 💋 tessa)

👑: u telefonu osobní mág, co si budete přát?
💋: ty si blb (zasmála sem se) potřebuji ti něco říct ale radši se na to posaď
👑: Jestli je to něco zase o té nádheře tak ti rovnou říkám že ti to položím
💋: bože ty jsi ještě věší drama queen jak já! Ale ne, není to o ní. Je to něco co posadilo na prdel i mně.
👑:Nooo? tak už mluv! sem napnuty jak kšandy!
💋: ANTONIO! Bože neřvi mi do ucha idiote!
👑: zlato tak už mluv aleee!
💋: dobře dobře. Takže včera večer mi přišel
e-mail od Alice oseman. Víš kdo to je ne?
👑: ta spisovatelka myslím
💋: Hmm, no a prosila mě, jestli bych si na ni během dvou dnů neudělala čas. Souhlasila sem a dneska jsme se sešly..

Dál sem mu popovídala o tom jak sem zaspala a i o tom týpkovi co mi přivezl oběd. Nakonec mi vynadal za to, že sem neoslovila tu číšníci. No a konečně jsme se dostali k tomu hlavnímu tématu.

💋: Alice mě poprosila jestli bych ji nesložila text a nenazpívala písničky k pár episodám. Oznámila sem mu
👑: a teď mi řekni že si souhlasila a já snad někoho oprcám dneska

Bože to je taková drama queen!

💋: SOUHLASILA SEM! A dokonce mě pozvala i na plac, abych měla nějaký námět k textům
👑: JEFFE?! VSTÁVEJ DE SE DO KLUBU OSLAVOVAT! NAŠE ŽENA VSTALA Z MRTVÝCH!

Oh. Ptáte se kdo je Jeff? A kdo je tohle tele co s nim teď telefonuji? Jeff a Antonio jsou moji dva gay kamarádi. Seznámila sem se s nimi asi před rokem při takové nepěkné příležitosti. Stala se z nás taková LGBT rodinka. Dva gay kluci a jedna bi holka.

Zrovna sem se chystala mu odpovědět když v tom mi přišlo oznámení. E-mail. "Hmm" zamručela sem si pro sebe a chtěla se dal věnovat těm dvoum, když mi to najednou došlo. E-mail! ALICE!

💋: brouku zavolam ti za chvíli mám tu naléhavou situaci!
👑:Tess ale- nestihl to doříct. Típla sem mu to přesně uprostřed věty


Komu: TessaWood@gmail.com
Od: AliceOseman@gmail.com

Ahoj Tessie! Posílám ti informace ohledně té schůzky. Adresu, datum i čas mas dole v příloze🙈.

Příloha: Herne Bay Highschool, 5.7.2023, od 6:00

Už se nemůžeme dočkat! Alice

5.7.? TO UŽ JE POZÍTŘÍ! Ta holka mě jednou vážně zabije. Znovu sem najela na kontakty a volala tomu dementovi, kterému sem to típla.

👑: no to je dost! Co si jako myslíš děvče!
💋: Nojo Nojo já vím, ale tohle bylo důležité!..

A takhle jsme si volali až do dvou ráno. Povyprávěla sem jim všechno znova od začátku. Od toho jak mi Alice napsala poprvé až po to kdy mi poslala informace o natáčení. Bavili jsme se i o tom jací ti herci asi budou? Bude jim vadit ze tam budu?
Začínala sem být nervózní a ti dva dementi mi to vůbec neulehčovali

Usnula sem asi okolo půl třetí ráno s pocitem, ze vůbec nevím co budu dělat.

4.7.2023
Vzbudila sem se okolo jedné hodiny odpoledne. Nojo to je to moje ponocování. Ale zase na moji obranu musím říct, ze je těžké žít v Anglii a volat si s někým kdo bydlí v Praze! Máme tu časový posun, takže ve většině času se musím přizpůsobovat já.

Přetočila sem se na druhý bok a poslepu se snažila nahmatat telefon. Jakmile sem ho nahmatala rozsvítil se a tam..žádné oznámení.. povzdychla sem si.
Venku bylo zataženo a začalo poprchávat, takže plán na dnešek jasný. Popcorn a movie day! Líným krokem sem došla do kuchyně si udělat popcorn a čaj. Mikrovlnku sem nastavila na 2 minuty a do konvice napustila vodu. Stála sem u linky jak nějaká mrtvola a čekala a čekala.

*CINK*

"Ah no konečně. To aby tu člověk čekal věcně" zabrblala sem si pro sebe a popcorn nasypala do misky. Zalila sem si čaj a opět totálně líným krokem sem si to směřovala do svého pokoje.
Všechno sem odložila na stoleček vedle postele a otevřela si okno. MILUJI zvuk deště!
Zalezla sem si do postele a rozhodla se si pustit první sérii hearstopper. Napadlo mě to už včera, ale absolutně sem na to neměla čas.
Nejela sem na Netflix a na ikonku spustit..

Celý den sem strávila koukáním se na Netflix a musím říct ze Alice a všichni herci odvedli SKVĚLOU práci.

Když sem seriál dokoukala bylo 8 hodin večer a já začala být dost unavená. A navíc.. zítra je "velký den" a musím brzo vstávat. Nastavila sem si budíka a šla spát.

Hi!
Hiiii babies! Tak co říkáte?! Vím já vím. Tenhle díl byl takový o ničem, ale slibuji ze brzo to všechno přijde!
A co vy a popcorn? Slaný/sladký?
Já 100% slaný!

Tessie 💋

Heart full of stars Kde žijí příběhy. Začni objevovat