6:00
Ráno sem se probudila celá rozlámaná s nechutí vůbec někam jít. Rozcuchaná s blbou náladou sem vylezla z postele a zamířila do koupelny kde sem si vyčistila zuby a udělala rychlou skin care.
Zombie krokem sem se vracela zpátky do pokoje kde sem si sedla ke svému líčícímu stolku. "Ahh nemám ani náladu na pitomí make-up" řekla sem sama sobě do zrcadla. Promnula sem si oči a ze židle se zase zvedla. Dneska opravdu ne. Přešla sem tedy ke skříni kde sem vytáhla ty samé legíny a černou Nike mikinu. Měla sem v podstatě to samé krom jiné barvy mikiny. Vlasy sem si stáhla do culíku a mohla sem vyrazit.Cestou ke vchodovým dveřím sem si vzala na snídani banán a dala do uši sluchátka. Dneska sem se chtěla projít a tak sem se nestresovala objednáním taxíka.
7:20
Došla sem ke vstupní bráně kde sem se mile pokusila pozdravila pana hlídače a zamířila do šatny. Cestou sem mi totiž přišla sms od Alice, ze sraz je v šatně. Líným a pomalým krokem sem došla před budovu a vešla dovnitř. Hudba hrála na plné pecky a všichni se dobře bavili. Přišla sem mezi ně a všechen pohled padl na mě. "Tessie!" Zakřičela Yasmin a vrhla se ke mě. Silně mě stiskla v objetí které sem ji opětovala. "Pojď mezi nás..tady se posaď a koukej" zatahala mě za rukáv mikiny a posadila do křesla vedle sebe. Rozkoukávala sem se a pozorně se dívala jak maskérky dělali make-up."Lidi! Teď mi chvíli věnujte pozornost prosím!" Přišla Alice a tlesknutím upozornila na sebe. Všichni jsme se otočili a poslouchali "dnešním natáčením končíme tady v téhle lokaci. Zítra vyrážíme do FRANCIE!" A začala tleskat. Všichni se k ni přidali, jediná já sem zařazeně seděla.
"Ty Alice můžu s tebou mluvit prosím?" Odchytila sem si ji když byla sama. "Ano zlato, co se děje?" Otočila se na mě s upřímným úsměvem až mě ji bylo líto. To co ji teď řeknu se ji 100% nebude líbit. "No.. uhm.. víš.. ten "výlet" do Paříže. Já asi nepojedu.." řekla sem. "COŽE! To Nee! Ty musíš jet! Tess prosím!" Klekla si přede mě a prosila. Všichni se na nás otočili s nechápajícím pohledem. "Co se děje?" Zeptal se Will. "Tess nechce jet s námi do Paříže!" Oznámila Alice. S lítosti v obličeji sem se otočila na zbytek a jen pokrčila rameny. "Ale tessie! Ty musíš jet! Vždyť si mi zachránila život! Co když se mi něco stane v Paříži? A kdo mě zachrání??" Spustila Kizzy. "Tess prosím!" "Ano tessie musíš jet!" Začali se překřikovat jeden před druhého. Bylo toho na mě moc a tak jediná věc co ze mě vypadla bylo tiché "omluvte mě" vyběhla sem z šatny a hledala klidné místo kde si sednout.Pohled Kita:
Všichni jsme jak malé děti prosily Tess ať změní názor na Paříž.
"Ale tessie! Ty musíš jet! Vždyť si mi zachránila život! Co když se mi něco stane v Paříži? A kdo mě zachrání??" Vykřikla Kizz. Oh Kizz tohle se ti povedlo, zasmál sem se jejímu triumfu v hlavě. Jeden přes druhého jsme se stále překřikovali a prosili. Tess najednou ale zbledla a zmizela dřív než jsme ji stačili zastavit. "Co se stalo?" Zeptala se Rhea. "Vůbec netuším.." odpověď sklesle Joe. "Zkusíme ji najít nebo..?" Zeptal se zas Bash. "Nechte to na mě.. vám za chvíli začíná natáčení" ozval sem se pro změnu já. Všichni jen kývly a rozešli se na plac.Hledal sem Tessu dobrých 20 minut, než sem ji našel sedět pod stromem. Přiblížil sem se k ní víc a všimnul si ze brečí. Ale ne.. rozběhl sem se k ní a klekl si. "Tess.." dotkl sem se jejího ramene..
Pohled Tessi:
Seděla sem schoulená pod stromem a snažila se zadržet slzy. Vůbec nevím co to do mě vjelo. Najednou toho bylo prostě moc a moje emoce to nezvládli. Potřebovala sem vypadnout ven a být chvíli sama. Seděla sem tu asi 30 minut dokud sem neslyšela rychlé kroky a lehký dotek na rameni."Tess" ozval se někdo. Pomalu sem se otočila a spatřila Kita jak s ustaraným výrazem klečí vedle mě. "S-sem v p-po-pohodě" vykoktala sem ze sebe a utřela si slzy. "T [Tý] já vidím ze nejsi. Nechceš mi povědět co se stalo?" Zeptal se opatrně ale já hned zakroutila hlavou na náznak nesouhlasu. Kit si povzdychl a jemně mě objal okolo ramen. "Dobrá tedy" vypadlo z něj.
ČTEŠ
Heart full of stars
FanfictionV "Heart Full of Stars" se ponořte do strhujícího příběhu vášně a léčení, kde se střetávají světy slávy a hudby. Příběh se odehrává na pozadí okouzlující romance mezi uznávaným hercem a mladou začínající hudebnicí. Vstupte do bouřlivého světa showb...