22:00
Dojeli jsme k hotelu, kde každý měl svůj vlastní apartmá. Všichni už stáli venku a pobírali si kufry, jediná já sem furt seděla v buse a pomalinku se balila. Opadla ze mě veškerá energie a optimismus.. strašně moc sem se chtěla vyhnout svěřování se Joeovi. A vlastně ani nevím proč, kdybych to třeba někomu řekla tak by se mi ulevilo. Seděla sem v sedadle a přemýšlela nad tím jestli do toho jít anebo se tomu vážně vyhnout...Všichni jsme stáli na recepci a čekali na klíčky. Já měla pokoj ve čtvrtém patře a dokonce i Joe. "Paráda teď se tomu fakt nevyhnu" zašeptala sem sama pro sebe. Jakmile to Joe zjistil mrkl na mě a rozběhl se naproti mně. "Tak pojď zlato čeká nás dlouhá noc" a už mě za ruku táhl k výtahu.
Jakmile jsme nastoupili Joe se ke mě otočil a něco psal do telefonu. Chvíli sem ho pozorovala dokud sem se nezeptala "píšeš ostatním ze nepřijedeme?" Ani nezvedl hlavu a jenom jemně kývl.Výtah cinkl a dveře se otevřeli. Oba jsme se rozešli a ještě před tím než každý sel na opačnou stranu mi Joe rozkázala že za 30 minut u něho v pokoji. Kývla sem a vydala se hledat svůj pokoj, což se mi po chvíli podařilo. Zapadla sem dovnitř a rychle se šla umýt, abych to do těch 30 minut stihla.
Kufr sem rozbalila na posteli a ani se namáhala s vybalováním. Vytáhla sem si jen pyžamo a svoji beauty taštičku.V koupelně sem na sebe ve sprše nechala stékat horké kapky vody a užívala si ten pocit. Ani se mi z té sprchy nechtělo ven. Nakonec sem ale po 15 minutách vylezla a osušila se. I s ručníkem kolem těla sem přešla k zrcadlu kde sem rukou otřela páru abych na sebe viděla. Rozepla sem si taštičku a začala svoji skic care. Prvně sem si obličej vyčistila vodou s alkoholem, potom sem vytáhla sérum s vitamínem C, noční krém a nakonec chladící tyčinku pod oči. A jako poslední věc mi chybělo pyžamo, které bylo trochu dětské... byl na něm medvídek pů.. už sem ale bohužel neměla čas na nějaké převlékání a tak sem na sebe hodila ještě župan a mohla sem vyrazit.
22:30
Přesně o půl sem stála nachystaná před jeho pokojem a chystala se zaklepat. On už ale věděl že sem tu a dřív než se moje klouby stihly dotknout dveří, Joe už stal přede mnou a tahal me dovnitř. " no hurá.. všichni už vědí ze nepřijdeme. Kit to nesl ze všech nejhůř, protože se mě pořád vyptával co se stalo" plácl se do čela. Ja jen stala a rozhlížela se po jeho pokoji.. měl to tu jiné.
"No co tam tak stojíš. Pojď objednáme jídlo" a sedl si na postel. Došla se k němu a opatrně nebo spis nervózně sem se posadila vedle něho. Joe se na mě s vřelým úsměvem otočil a zeptal se "tak co zlato..co si dáš?". Nervózně sem si promnula ruce a odpověděla sem "Uhm.. salát?". "Ale notak! Jsme v Paříži!!" Rozhodil ruce. "Objednán nám..hmm.. PIZZU!" Zakřičel a začal něco ťukat do telefonu. Ja sem jenom seděla a vůbec nevěděla co mám dělat.
"Tak za půl hodinky jsou tu a ty můžeš začít vyprávět" usadil se víc pohodlně a opřel se o čelo postele a zahleděl se na mě.Po půl hodině pizza opravdu přišla za což sem byla rada, protože už me začalo bolet v krku a to sem byla teprve na začátku. Poslíček nám ji doručil až k pokoji, Joe mu prý za to prý hodí tučnější dýško. Cituji "výhoda být herec". Čekala sem na něho v posteli a přemýšlela jak mu to všechno vysvětlit tak aby to pochopil.
"Sem zpaaaatkyyyy" zazpíval a i s pizzou se svalil do postele. "Mám hlad jako vlk!" Otevřel jednu krabici a vzal si jeden trojůhelníček. Pohledem me pobídl abych pokračovala a tak sem se nadechla a snažila se mu to co nejlíp a nejpodrobněji vysvětlit.00:20
"Paní!" Vypadlo z něho po mem dlouhém vysvětlováním. "Tess..moc me to mrzí" řekl a silně me objal. Najednou mi ukápla slza. "Tess ty pláčeš!? Neee" odtáhl me od sebe a palcem mi setřel slzy. "Promiň.. vůbec nevím co se stalo. Najednou ze me odpadl všechen stres a emoce se mi uvolnili" lehce sem se zasmála a setřela si zbytek slz. Joe si najednou zvedl a prohlásil "Jsme v Paříži! Žádný pláč.. pojď pustíme si Bridget Jonesovou. Ta mrcha ti zvedne náladu!" Natáhl se pro počítač, který si položil na klín. Pustil film a uvelebil se víc na své posteli. Ja sem mu položila hlavu na hrudník a společně jsme sledovali jednu z nejvtipnějších komedii.
"Hahah ona je prostě skvělá" oznámila sem po půl hodině filmu. Společně jsme se smáli a baštili u toho pizzu. Potom jsme se dohadovali kdo se k ni hodí víc..joe tvrdí toho druhého ale ja tvrdím pana Darcieho!."Ty joe?" Zeptala sem se ho po chvíli ticha. Ozvalo se jen tiché hmm?. "Jsme nejlepší kamarádi ze? Nebo je to jen můj pocit? Vim ze se známe par dnů, ale tak nějak cítím ze sme si strašně blízcí" Zeptala sem se ho a podívala se mu do oči. On se podíval na me a odpověděl "samozřejmě! Jsi jako moje ségra!" Jen sem se usmála a znovu se zadívala na film. "Tess?" Prolomil ticho tentokrat Joe. "Ano?" Odpověděla sem. "Řekneš to Kitovi? Fakt by vám to spolu moc slušelo. To jak se o tebe zajímá a stará.." zasnil se. Zvedla sem se a posadila se naproti němu. "Ja ti nevím.. říct to tobě me stalo velké úsilí.. a nechci aby me Kit litoval nebo měl potřebu me spravit" Odpověděla sem mu upřímně. On jen kývl na souhlas a řekl ještě "myslím ze zrovna náš Kit by tě pochopil. Ale chápu i tebe a tvůj strach...sem rad ze si mi to řekla".
Lehce sem kývly a znovu sem mu položila hlavu na hrudník a snažila se dodívat zbytek filmu. Najednou me ale zmohla šílená únava a oči se mi samy začaly zavírat. Snažila sem se tomu bránit ale nakonec sem to vzdala..Pohled Joea:
Film skončil a já se chystal zeptat naši krásky co si pustíme dál, ale místo toho sem uslyšel jemné chrupčení. "No nene.. ona usnula. Co teď?"Při mém přemýšlení mě napadla geniální věc, ale Tess se to nesmí dozvědět! Vytáhl sem mobil a zapnul snapchat. Nahrál sem si spící Tessu a moji reakci. Celé video sem následně poslal do skupiny, kde během pár minut začali skákat reakce.
BESTIES 💅👑
Yas, Will, tobie, Kizzy+ další zareagovali na vaše video 🥹,❤️
Will: tak teď sem zvědav.. co z tebe vypadne 😂
Kizzy: zajímavé 🥸
Yasmin: počkat.. uniklo mi něco?!
Já: klid lidi! Tessu něco trápilo, tak sem to s ní chtěl probrat. A nějak ji to zmohlo a usnula mi tady 🫠
Tobie: a my už se lekli, ze si ji přebral Kitovi!
Kit: co to meleš brácho
Yasmin: HAH! A JÁ MYSLELA ZE SEM JEDINÁ CO SI TOHO VŠIMLA 🥹
Rhea: yes girl.. já si toho taky všimla 🙈
Pročítal sem všechny ty reakce a nemohl se přestat smát. My ty dva proste musíme dostat dohromady!
Hi!
Hellooooo! Omlouvám se za delší odmlku. Poslední ročník a autoškola je celkem záhul 💀. Každopádně doufám, že se vám příběh líbí a culíte se u toho jako já! UŽÍVEJTE BABIES!!!Tessie 💋
ČTEŠ
Heart full of stars
FanfictionV "Heart Full of Stars" se ponořte do strhujícího příběhu vášně a léčení, kde se střetávají světy slávy a hudby. Příběh se odehrává na pozadí okouzlující romance mezi uznávaným hercem a mladou začínající hudebnicí. Vstupte do bouřlivého světa showb...