CHAPTER FOUR - UHM..HI?!

25 0 0
                                    

Pondělí 5.7. 5:00
*crrr* *crrr*
Flákla sem rukou vedle sebe a snažila se poslepu najít telefon. Ten nejotravnější zvuk budíku jaký si dokážete představit mi dobrých pět minut zvonil u ucha. "BOŽE MŮJ!! UŽ SE VYPNI!" Zakřičela sem a konečně se mi podařilo ho vypnout. Líně sem se zvedla a odšoupala sem se do koupelny. Udělala sem si základní hygienu a opět svým líným krokem sem se vracela do pokoje.
Znovu sem si otevřela okno a sedla sem si ke svému líčímu stolku. Pustila sem si playlist na dobré ráno a pustila se do líčení.

Jelikož venku bylo fakt hnusné počasí, tak sem se rozhodla jen pro svoji základní skin care, řasenku a úpravu obočí. Vlasy sem si nastříkala sprejem pro podporu kudrlinek a vrchní část si upravila do messy drdolku. Make-up sem zafixovala a mohla přejít na svůj outfit.
Postavila sem se před skříň a přemýšlela, co si mám vzít na sebe. Něco comfty ale aby to vypadalo dobře. Rifle rozhodně nechci a tepláky? Budu vypadat jak houmlesák. Takže sem se rozhodla pro černé legíny a šedou Nike pánskou mikinu. Ano pánskou... při dnech kdy mi není úplně nejlépe je over size oblečení jediná moje záchrana. A jako boty sem zvolila blazery. S finálním výsledkem sem byla spokojená ale ještě pro jistotu sem na sebe hodila černou vestu. Alice mi totiž neřekla kde budeme natáčet, jestli venku nebo vevnitř.
Ještě sem přihodila batoh a mohla sem vyrazit.

5:50
Cesta trvala zhruba 30 minut. Jakmile jsme míjeli vstupní bránu, přišla na mě nervozita. Opět sem si začala hrát s prsty na rukou a netrpělivě čekala až mi řidič zastaví.
Zastavil mi přímo u stanu kde čekala Alice celá vysmátá. Poděkovala sem a chystala se zaplatit "to nemusíte slečno. Ona to Alice vzala za vás". Zmateně sem vystoupila a se zmateným naschle sem zabouchla dveře.
"Tak vítej na place kolegyně!" Rozpřáhla ruce a vřele mě objala. "Takže..vyhradila sem si pro tebe čas! Máme asi tak hodinu než začnou natáčet první scénu. Provedu tě tu a potom tě posadíme vedle mě" mrkla na mě a už me tahala mně neznámo kam...

Pohled Kita:
Procházel sem přes halu, kde dneska máme točit abych se dostal do šaten a všiml sem si něčeho zvláštního. Přibyla tu jedna židle s jménem Tess. "Máme novou kolegyni? Je to někdo ze štábu s kým nás Alice zapomněla představit? Pro druhou sérii nám přibylo dost nových lidí.." pomyslel sem si a opět zamířil do šatny.

Když sem přišel, v židlích už se rozvalovali Joe a Bash. "No krásné dobré ráno Růženko!" Dobíral si mě Joe. Ukázal sem mu prostředníček a usadil se do své židle. Hned u me byla moje vizážistka s Willem v patách. "Hele kdo se rozhodl vstát z mrtvých!" Prohodil Will s úsměvem. No.. v jeho případě to byl spíš výsměch. "Ah držte hubu a radši mi řeknete kdo je Tessa!?" Zasmál sem se a čekal na odpověď. Joe, Will i Bash se na sebe zmateně  dívali, krčili rameny a potom všechen pohled směřoval na mě. "Co to meleš kámo? Nezdálo se ti to jenom?" Ozval se Will. "No..ne. Šel sem přes sál kde dneska natáčíme a byla tam nachystaná židle s jménem TESS" odpověděl sem mu. Kluci se na sebe opět podívali a potom zase zpátky na mě. Všichni jsme pokrčili rameny a nechali to být...

Pohled Tessi:
Alice mě provedla všemi různými sály a místy kde se natáčí nebo bude natáčet, ale tu poslední, tu kde se bude natáčet dneska si nechala úplně naposled. Prý to nejlepší musí nechat nakonec.

"No a kdyby si něco potřebovala hned se obrať na mě a ja ti to zařídím" byla poslední věta než jsme vstoupili do velké haly s miliony kabely a tucty židlí a ještě víc lidí. Pár se jich otočilo, jinak zbytek se věnoval natáčení, chystali totiž scénu u Charlieho doma. Alice me zavedla k mé židli a řekla mi ať si sednu a udělám si pohodlí. Udělala sem přesně to co mi řekla, krom toho pohodlí. Bylo tu na můj vkus až moc lidí. Stáhla sem si rukávy od mikiny víc dolů a zaplula do své židle.  Pozorovala sem dění okolo sebe, nejvíc me však zaujalo chystání scény. Dva kluci stojící vedle sebe spousta vizážistek a rozčilující se Alice.  Nad touhle scénou sem se pousmála a víc si pohledem projela ty dva kluky.
"Havraní vlasy, kudrlinky, conversky béžové barvy a flanelová košile.. to bude určitě charlie! Rusovlasý, svalnatý, vans na nohách.. tak tohle bude určitě Nick!"  Ozval se můj vnitřní hlas. Bohužel jaksi neznám herce pravým jménem, za to bych se měla stydět! Co by za to jiné holky daly tu sedět. Nad tou představou sem se musela pousmát.

Heart full of stars Kde žijí příběhy. Začni objevovat