Yine cupid dinliyerek yazmaya devam xitditzjrzkp iyi okumalar❤️
(Hala jisungun ağzından)
•••
Cupid herifinin anlatığı şeylerin hiç birini anlamamıştık ve sadece dediklerine kafa sallayıp 'hee/oo/aa' gibi sesler çıkarıyorduk.
"İşte bu kadar, iyi şanslar! Şimdi gözlerinizi yan masadaki kumaş parçaları ile bağlayın ve sessizce durun. Bizde o sırada takım arkadaşlarını belirleyeceğiz!"
Hepimiz gözlerimi bağlıyorduk sağımdaki seungmin mırıldandıyordu.
"Beni bir minho ile aynı takıma koyun görün nasıl anasını sikiyorum"
"Kanka çok gerginsin bence bir Piskolağa görünmeyi dene."
"Piskolok bir yerlerine girsin Jeongin"
Hepsi kafadan gidik enayilar ama dayanıyorum işte ne yapalım...
•••
10 dakika sonra beni kaldırdılar ve bir yere götürmeye başladılar. Bir odaya girdik ve arkadan kapıyı kapattılar. Takım arkadaşım seungmin yada Changbin gibi geliyordu. Bir az yürüdüm ve ayağım yumuşak bir şeye çarptı biraz eyilip ne olduğunu dokunarak anlamaya çalıştım. Sağ tarafa kolumu uzattım zaman elim bir kola çarptı. Sanırım takım arkadaşımdı. Ama bize konuşma izni verene kadar konuşamıyorduk. Kolumu çekip onun sol tarafındaki armut koltuğa benzer şeye oturdum.
"Evet Straykids üyeleri! Herkesi yerleştirdik artık gözlerinizi açabilirsiniz 5 dakika sonra ilk göreve başlayacaksınız!"
Gözlerimi açtığım anda karşımda Minhoyu beklemiyordum ikimizde birbirimize ağzımızı O çeklinde açmış birbirimize bakıyorduk.
"Oha Minho hyung"
"Oha jisung"
Bir anda bana kocaman gülümsedi ve sarıldı ben daha sindiremeden konuşmaya başlamıştı.
"Allah'a şükür bangchan gelmedi. Bir saat bana yapıştı bırakmadı kurtuldum. İyi ki sen geldin jisung senle ben bu oyunlarda iyiyiz değil mi??"
İçden ve heyecanlı konuşmasından bende gülümsedim ve kafa salladım.
"Evet çok iyiyiz en iyi aşk biz olucaz" en son söylediğim şeyle oda gülmüştü bende.
"Acaba kimler yanyana geldi?"
"Hmm bilmem ama içimden bir ses seungmine Changbin geldi ve şu an sinir krizi geçiriyor diyo"
"(Kıkırdama) Evet haklısın olabilir. Diğer odalara umarım sessimiz gitmiyordur"
"Umarım"
Bir az daha sohbet edip program hakkında konuştuk.
"Evet Straykids, başlamaya hazır mısınız! Ve seungmin takım arkadaşına vurmayı bırak lütfen. İlk oyunumuzu anlatıyorum dikkatli dinleyin lütfen!"
"Size belirli k-pop gurupları verildi bu guruplardan ortak favori 3 şarkınızı seçiceksiniz. Her takıma 1 telefon verdik ve birbirinizde A,B,C,D takımı diye kayıtlısınız. Ortak gurubunuza bu 3 şarkının ismini atıcaksınıs ve diğer guruplar sizin hangi takımda olduğunuzu tahmin etmeye çalışıcak. Tahminlerinizi önünüzdeki beyaz tahtaya yazıp kamereya çevirebilirsiniz iyi eğlenceler"
"Jisung bize hangi gurup geldi?"
"Twice"
"Bu gün gerçekten şanslıyım galiba"
"(Kıkırdama)Evet öyle şimdi onlara kandırmak istiyorsak başlık şarkılarını koyalım çünkü herkes biliyor ki senle ben böyle önemli şeylere başlık şarkılarını koymayız"
"Hm evet olabilir ama diğerleride bizi kandırmak isteyecektir."
"Haklısın ama aralarıdan illa bir takım bunu düşünemez"
"Tamam bence ilk sıraya What is love koyalım"
"Olur... Sonra The feels"
"En son olarak moonlight sunrise iyu olur bence"
"Evet kesinlikle büyük ihtimalle bu takımdan birini Changbin sanıcaklar"
"(Gülme) Evet bu arada biz C takımıyız?"
"Sanırım telefondan guruba gir yazalım hemen"
Cupid için geldik gençler
A Gurubu
1.Kill shot
2.İn the morning
3.SwıpeB Gurubu
1.Love to hate me
2.İce cream
3.ReallyC Gurubu
1.What is love
2.The feels
3.Moonlight sunriseD Gurubu
1.Queencard
2.Moon
3.Expectations(Bu arada erkek guruplarda şarkı seçmek konusunda çok zorlandım o zaman hepsi kız kgxxkzjf,kl)
A Gurubu
Bunların niye hepsi kız gurubuD Gurubu
Hiç bir fikrim yokC Gurubu
|Jisung: B gurubunda seungmin,Chan, Jeongin yada hyunjin var
|Minho: bence Chan kesin vardır
|jisung: Evet, birde seungmin çünkü Jeongin moon expectations seviyordu
|Minho: Öyle mi? Ben niye bilmiyordum
|Jisung: Geçen gün temizlik yaparken gidle hakkında konuştuk orda bahsetmişti
|Minho: Tamam o zaman B gurubuna Chan ve seungmin yazıyorum. Peki D gurubunun diğeri üyesi kim?
|Jisung: Bilmiyorum şimdilik şöyle yaz bakarız devamına
A Gurubu
Changbin Hyunjin
B Gurubu
Seungmin Chan
D Gurubu
Jeongin Felix
|Minho:Tamam yazdım"Tamam Straykids hangi üyeler hangi takımda diye tahmin ettiyseniz kameraya gösterin!"
Kameraman- "Bir tanese doğru sadece"
"Minho bence B doğru onu silmeyelim diğerlerini silelim"
"Evet bencede o doğru bir sonraki oyunda D takımına yoğunlaşalım"
"Tamam...Cidden yorucu"
"Birde bana sor"
İkimizde gülmeye başlamıştık ve ben gerçekten minhodan hoşlandığıma emin olmuştum. Ama karşılıksızdı ve guruptaki en yakın arkadaşıma böyle şeyler hissetmem doğru değildi sanırım felix'in sahte cupidliği doğru çıkmıştı ben mal gibi aşk olmuştum.
"Straykids üyeleri bir sonraki oyuna geçiyoruz hazırlanın!"
•••
684 kelime bencu bu sefer kısa olmadı ama bir az kısa genellikle yazdığım bölümler 1000+ olur ama idare eder bence. Neyse okuduğunuz için teşekkürler sizi seviyorum 💕🧝 (yazım yanlışı varsa kusura bakmayın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cupidin ağzına sıçıcam ama~Skz
HumorStraykids üyeleri aşkla ilgili bir programa davet edilir. programda 2 kişilik takımlara ayrılıp en iyi aşık olmaya çalışmaları gerekir. Peki birbirine aşık olan üyeler aynı takıma düşerse ne olur?... ‼️Skz'nin katıldı bir programdan ilham aldım baze...