Jisungun ağzından...
Bize bir kase verilmişti ve içinden bir kağıt seçmem gerekiyordu umarım chan hyung gelirdi sonuçta kibar ve mütevazi biriydi ne alsak severdi...
Aralarında en büyük ben olduğum için elimi ilk ben daldırdım demekki şansım yokmuş ki bana Hyunjin çıktı.
"Sıçtım..."
Herkes kağıtları çektikden sonra bizi bir arabaya bindirdiler.
"Seungmin nereye gidiyoruz bir tahminin var mı?"
"Büyük ihtimalle dükanların bol olduğu bir yere gidiyoruzdur innie"
Ben ön koltuk da seungmin sağ cam kenarında Jeongin ortada felix sol cam kenarında oturuyordu. Sessiz geçen bir yolculuğun ardından şoförle göz göze geldim.
"LAN CUPİD"
"Cupidin ağzına sıçıcam ama!"
Felix içtiği içiceği püskürttü ve öksürmeye başladı o sırada seugmin ağzı açık bir sekilde soföre bakmıyor Jeonginde felixin sırtına vuruyordu en önemli kısım ise arkadan star lost çalıyordu.
"Selam Straykids üyeleri daha doğrusu en küçükleri!"
"Senin burda ne işin var lan"
"Jisungie yine arabada karşılaştık ne kadar tatlı bir tesadüf değil mi! Hadi koltukların yanındaki Kamerları açın ve iplerle belinize bütün üst vücudunuzu gösteircek şekilde bağlayın, isteyenler elindede tutabilir ve oynatın sonucta bu bir program ve fanların sizi görmesi lazım!"
Derin bir nefes alarak kameraları aldık. Seungmin,felix ve ben belimize bağlayacak bir pozisyonda olmadığımız için elimize aldık Jeongin ise beline bağladığ.kamerayı ilk felix açtı.
"Selam stay!!" Daha sonra ise Jeongin felixin kadrajına girdi.
"Selamm"
Seungmin arkadan öne eğilerek benim kadrajıma girdi ve ikimizde kıkırdadık aynı andan 'selam' dedik.
"Stay bu oyunun amacını size açıklamak istiyorum. Gurubub en küçük 4 üyesine diğer 4 en büyüğüne hediye alma görevi verdiler bir kaseden kağıtlar çektik ve o üylerin isimleri geldi ve isimleri sadece siz bileceksiniz birbirimize söylememiz yasak zaten cupid size anlattı gecen bölümde ama ben tekrar bir özet geçmek istedim!" Seungminin zeki açıklamasından sonra bir süre daha geçen oyun hakkında konuştuk.
"Changbin hyungla şarkı seçimi kısmında oltaya düştük kendi sevdiğim 2 şarkı oldugu için bence herkes benim D takımında olduğumu bildi" dedi Jeongin felix kıkırdadı ve başı ile onayladı.
"Evet aslında sadece sen,ben, seungmin ve jisung odada vardık temizlik yaparken o yüzden Hyunjin anlamadı ben anladım"
"Evet Chan hyungda anlamadı büyük ihtimalle minhoda anlamamıştır"
Hafifçe kafamı salladım ve kafamı yola geri çevirdim."Straykids üyeleri geldik! Sizlere bol şans!"
•••
Bölüm bitti nasıldı💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cupidin ağzına sıçıcam ama~Skz
HumorStraykids üyeleri aşkla ilgili bir programa davet edilir. programda 2 kişilik takımlara ayrılıp en iyi aşık olmaya çalışmaları gerekir. Peki birbirine aşık olan üyeler aynı takıma düşerse ne olur?... ‼️Skz'nin katıldı bir programdan ilham aldım baze...