Evet bölümü cupid dinliyerwk yazıyorum tkddjtdjeV iyi okumalar
Changbin yemek parasını öde
Chan ama yaşlı olan😔
Lan seungmin,jisung,Felix ve jeongin nerdesinizJisung
Hyung açıklayabilirimKöpek adam
Jeongin markete kurabiye alıcam diye girdin çıkmıyorsunSaçı ekmek kokuyo lan
Hyung bekle felix kardeşi ile konuşuyorHyunCİN
Lan siz hala çekim yerine gelmediniz mıMinhom💕💕
Allahım yarabbim
Lan siz araba kullanmayı biliyor musunuz kiJisung
Valla bilmiyoruz hyung cupid diye bir herif geldi o sürüyorChang aç amk
Lan gelin herkes sizi bekliyorTek beyni olan eleman
JİSONH AREBEYİ ÇSLIDTIRWIN BORİ BİZU TANUDUKöpek adam
ANANIZI SİKEYİM•••
Jisungun ağzından...Çekim yerine gelmiştik, gerçekten herkes bizi bekliyordu. Hemen makyajla bizi öldürmeye çalıştılar. Hatta Jeongin yanlış ruju ısırdı...
Çok gergin anlar yaşıyordum. Sona benim makyajım kaldığı için bütün üyeler başıma toplanmıs beni sıkıştıyordu. Cidden kendimi kümesteki tek tavuk gibi hissettim...
"Hadi herkes yerlerini geçsin başlıyoruz!"
"1..2..3 MOTOR"
"Step out. Merhaba biz Straykids!"
Program başlamıştı chan programı katılmayı teklif eden şirket hakkında ufak bir teşekkür konuşması yapıyordu.
O sırada Changbin yanımda koluma dokunarak sabrımı sınıyordu. Aish... gerçekten sinir bozucu.
"Evet gerçekten çok teşekkür ederiz!"
"Changbincim koluma dokunmayı bıraksan mı diyorum?"
"Hayır?"
Herkes gülmeye başlamıştı ama ben Changbine öldürücü bakışlar atıyordum.
"Tamam sincap beni bakışlarınla öldürmene gerek yok"
Elini çekip çapraz bir şekilde göğsünde bağlamıştı. Arkadan tuhaf tiz bir ses geldi.
"Merhaba Straykids! Ben cupid, sizinle bir oyun oynamaya geldim!"
Bu programı kimse araştırmadığı için ne ile alakalı olduğunu bilmiyorduk. Bu yüzden birbirimize boş boş bakıyorduk rezil olmamak için seungmin konuştu.
"Aaa sen o cupidsin bu programın ateez versiyonunu izlemiştim o yüzden azda olsa bilgiliyim"
Evet doğru yine paçamızı kurtarmıştı.
"Seungmin bu harika! Ama bu sefer oyunlar farklı! Bunu yapıcağını tahmin etmiştim! Hahah"
Çok komik gerçekten...
"Şimdi gözlerininizi bağlayacağız ve sizi ikişerli takımlara ayırıcağız! Sakın ses çıkarmayın yoksa ceza alırsınız. Emin burda ki herkes bu programın konusunu biliyordur ama ben yine ufak bir özet geçicem! Sizi ikişerli takımlara ayırıcaz. 4 tane oyun oynayacağız ve en iyi aşığı seçmeye çalışıcağız! Takımlar bütün oyunlar bittikten sonra en iyi ve en kötü olarak sıraya dizilicek. En sonda olan takım ise diğer 3 takıma karşı ufak bir oyun oynayacak!"
"Bu nasıl bir oyun peki??"
"Bekleyin ve görün Straykids!"
•••
İlk bölümden bu kadar olsun...
Hepinizi çok seviyorum bol bol yorum yapın lütfen! Sizi seviyorum🧝💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cupidin ağzına sıçıcam ama~Skz
HumorStraykids üyeleri aşkla ilgili bir programa davet edilir. programda 2 kişilik takımlara ayrılıp en iyi aşık olmaya çalışmaları gerekir. Peki birbirine aşık olan üyeler aynı takıma düşerse ne olur?... ‼️Skz'nin katıldı bir programdan ilham aldım baze...