Hediye

21 4 0
                                    

Jisung ağzından...

Arabadan indiğimiz dağılmıştık ve sadece 3 saattimiz vardı. Gergin bir şekilde hyunjine ne alabileceğimi düşündüm. Resimle ilgili bir şeyler almak isterdim ama maalesef çok pahalıydı o yüzden anında vazgeçtim.

"Stay aslında Hyunjine ne alacağımı bilemiyorum-aslında ona bere almak isterim sonuçta kış yakın ve hoşuna gidebilir." Kameraya gülümdesikten sonra hızlıca bere satan bir yer bulmak için gezmeye başladım "Ama bekle hobilere göre alıcaktık. Aklıma gelen şeyle sıçtığımı anlayıp resim malzemeleri satan dükkana yürümeye başladım bu sefer işim zor olucaktı.

•••
1 saat kalmıştı ve ben bütün paramı ciddi şekilde hyunjine yaptırmıştım.

"Hyunjin bunları bir beğenme sana neler yapıyorum"

Elimde hala kamera taşımaktan yorulmuştum arabayı bulunca hemen ön koltuğa kendimi attım ve arka koltuğa uzanmış telefonla oynayan bir adet seungmin gördüm.

"Seungmin?"

"Jisung?"

"Yaptın mı alış verişi"

"Evet ben kendikimi bittireli çok oldu"

Kameraya bir iki şey daha söyleyip gözlerimi kapattım felixler gelene kadar uyuyabilirdim

•••

"Jisung..uyan geldik şş jisung?" Jeonginin beni dürtmesi ile uyandım ve etrafıma bakındım çekim yerine gelmiştik. Arabadan çıkıp esnedim.

"Ne gerek var böyle şeylere ya.." Seungmin kamerayı çalışanlara verip saçlarını düzeltti. "Hadi şunları verelimde kurtulalım artık"

"Ahh.. Gençler sonunda maknae ekibimiz geldi" Kadraja girdik ve yerlerimize oturdu.

"Alışveriş nasıldı!"

"İdare ederdi ama her şey çok pahalı açıkçası.." felixin sonlara doğru homurdanması ile gülümsedim "Felix haklı her şey çok pahalı" Jeongininde ona hak vererek arkasına yaslandı.

"Evet gençler o zaman artık hediyeleri vermeye ne dersiniz?" Cupidin dediğiyle seungmin ayaklandı ve hediyeyi Changbine fırlattı. "Bir beğenme varya parasını çatır çatır alırım" seungmin sonlara doğru sırıtarak yerine oturmuştu.

"Seungmin bana tencere takımımı aldın" Duyduğumuz şeyle gülmeye başladık. "işte hyung yemek falan yiyorsun azda olsa yap"

Hyunjinle ben 'oooo' tarzı sesler çıkarıp ortama daha tuhaf bir hava katıyorduk.

Felix sıra bende diyip ayağa kalktı ve Minho'ya verdi.

"Felix bu ne? Çok ağır" paketi yavaşça açtı ve evet içinden kedi kumu çıktı..

"Kedilerle ilgileniyorsun bende sana neden kum almayayim dedim" Minho derin bir nefes aldı "Teşekkürler felix bunu seninle ve kedilerimle paylaşmakta gurur duyacağım"

Chan duyduğu şeyle gülmeye başladı. "Tamam sıra bende" ilerleyip Hyunjinin önüne geldim. "Güle güle kullan"

Açtığı gibi bana gülümsedi " Çok ince düşüncelisin han"

Jeongininde son olarak chan hyunga kulaklık almıştı.

"Evet Straykids! Sıralamayı duymaya hazır mısınız?
1. Takım Chan ve Seungmin
2. Takım Hyunjin ve Felix
3. Minho ve Jisung & Changbin ve Jeongin
Açıkcası seungmin ve felixin aldığı hediyeler sanırım daha çok hyunglarının ilgisini çekmiş. Bu sefer aramızda bir dördüncü yok Straykids! Bu arada hatırlıyorsanız hedileri kimin aldığını tahmin etmeleri gerekiyordu Minho ve Hyunjin doğru tahmin etti! O yüzden onların takımına +10 puan gelmektedir. Puan sıralamasını size sunmaktan gurur duyarım Straykids!"
1. Takım 85 puanla Minho ve Jisung
2. Takım 80 puanla Chan ve Seungmin
3. Takım 60 puanla Hyunjin ve Felix
4. Takım 50 puanla Changbin ve Jeongin

"Evet Straykids 3. Oyuna geçmeden önce dinlenebilirsiniz bir sonraki oyun için hazırlanmayı unutmayın! Dikkat edin ve kelimelerinizi dikkatli seçin!

•••
Uzun zaman sonra selam nasılsınızz?


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cupidin ağzına sıçıcam ama~SkzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin