6) Sana Bir Sürprizim Var

1.1K 42 109
                                    

Bubbles'ın Gözünden;
Zaman geçmiyor gibi... Ahh kafayı yemek üzereyim! Buttercup yarım saat içinde geleceğini söylememiş miydi? Onu daha ne kadar beklemem gerekiyor... Telefonlarınıda açmıyor. Acaba bir şey mi oldu? Belkide şarjı bitmiştir veya beni unutup burgercide tıkanıyordur.. Huh.. saat kaç acaba.. bir bakalım.. 18.26 hmm neredeyse 3 saat olmuş.. hani gelir diye emlakçının karşısında bir banka bekliyorum ama gelmeyecek gibi.
Acaba gitsem mi? Ama.. ya gidince gelirse? En iyisi biraz daha beklemek..
....
Off karnım.. sanırım açlıktan midem bulanıyor.. Marketten bir şeyler alabilirim ama halim yok.. açlıktan başım dönüyor.. sanırım şekerim düştü.
Acaba başkalarından rica mı etseydim.

???:Hey merhaba.

Olduğum yerde irkilip aniden sesin geldiği yöne döndüm. Hey bu da kim?

Bubbles: merhaba?

???: Üzgünüm sizi rahatsız etmiyorum umarım.. oturabilir miyim?

Bir bakalım hmm.. yaklaşık 1.80 civarı boylarında siyah tişört, siyah pantolun ve siyah maske ve şapka takan bir sapığa benziyor... Ellerindede poset var. Poşetin içinde bayıltmak için ilaç,pamuk veya silah falan olabilir.. veya VEYA O BİR KATİL VE POŞETTE BİR ADAM KAFASI! Ah tanrı aşkına lütfen buraya oturma!!!

Bubbles: tabi oturabilirsiniz

Dur biraz şirinlik yapıp gülümseyeyim.. belki bana zararı dokunmaz.

Veee oda gülümseyip dibime oturdu.. biraz yana kayayım en iyisi..
Bir saniye eli poşete gidiyor! Hayir hayir! Ya içinde uyuşturucu varsa ve bana ikram etmeye çalışırsa?! Veya bıçak çıkarıp beni kaçırmaya kalkışırsa! Tanrım TANRIM NE YAPACAĞIM

???: Bir sorun mu var? Neden bana öyle garip bir şekilde bakıyorsunuz? Yoksa bir yeriniz mi ağrıyor?

Bubbles: Ha?.. ah hayır ben iyiyim..

Poşetten simit ve meyve suyu çıkarıyor.

???: Kendim için almıştım ama sanırım yiyemiyeceğim... İster misiniz?

Sadece yiyecek varmış.. sanırım Blossom'ım kayıp olması beni iyice paranoyaklaştırdı... Zaten Buttercup'da ortalarda yok.. kendimi fazla savunmasız hissetiğim içinde olabilir..

Çocuk sadece yemeğini paylaşmak için yanıma oturdu ve ben onun hakkında kötü şeyler düşünüp çocugun günahını aldım.. Ah aptal Bubbles! İnsanları dış görünüşü hakkında önyargılı olmamalısın.

Bubbles: şeyy.. olmaz o sizin yiyeceğiniz.. ikramınız için teşekkürler. Çok kibarsınız

???: Lütfen alın,ayrıca ben aç değilim.. aslında dürüst olmak gerekirse...

Bubbles: dürüst olmak gerekirse??

???: Bunu sizin için aldim.. uzun süredir sizi izliyordum ve yemek yemediginizi düşünüp aldım

Bubbles:Anlayamadım? beni mi izliyordunuz,peki neden?

???: Şeyy.. bence çok tatlı bir kızsın ve seninle tanışmak istedim. Bir sakıncası var mı?

Bubbles: hayır ama.. maske ve sapkayı çıkarır mısınız? Bende kiminle muhattap olduğumu görmek isterim..

???: Üzgünüm burada olmaz.. eğer benimle gelmek istersen gösterebilirim.

Bubbles: bununla ne demek istiyorsunuz?

...
Blossom'ın Gözünden;
Üstüme üstüme geliyor ve ben yaralanmış bacağımla topallayarak geri geri gidiyorum. Sanki beni hemencecik yakalayacağından eminmiş gibi bir de yavaş yavaş, ağırdan ala ala gelmiyor mu?
Ahada bittin Blossom adım atacak yer kalmadı ve sırtımda soğuk duvarı hissedebiliyorum. O ise yüzünden mimik oynamadan üstten bana ürkütücü bakışlar atıyordu.
Acaba bu sefer hangi cezalardan ceza beğenecem?
Ben bunları düşünürken o çoktan üzerime eğilmiş ve kolumu kavramıştı bile. Kessin yine beni bir yerlere sürüklice-
Bir dakika hop hop eli bacağıma mı gidiyor??

GİZLİ ŞİFRE (PPGXRRB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin