"BRİCK'İN GÖZÜNDEN"
'Rahat siyah L şeklindeki kanepemde uzanmış, Gözlerimi kapatıp huzurun kollarinda kendimi birakmiştim. Aslında pek huzurlu değilim sadece kendimi huzurlu hissetmek için zorluyordum. Bu saçma sapan olaylarlar ne zaman bitecek? Patron hala beni aramadı,ne zaman haber verecek acaba? ''Gözlerimi açıp duvarda asılı olan siyah ve gümüş desenli duvar saatine bakışlarımı kestim.. saat onu çeyrek geçiyordu. Yan tarafta dönüp bir baktim; salon masasinin üzerinde laptop koyup film izleyen limon kafalı kardeşim ve can sıkıntısı filmi izleyen iki bücür duruyor.' ikisi tiksinmis veya korkmus bir şekilde ekrana bakıyor.. Boomer ise heyecanlı bir şekilde filmde olacakları bekliyordu'
-Brick: Boom ne izliyorsunuz?
-Boomer: Cok iyi bir film buldum! İnsan kirk ayak deneyi muhteşem bir sey hahaha
'Bubbles yüzünü burusturarak ekrana bakiyordu'
-Bubbles: ya of midem bulandi bu cok korkunç! 3 turisti kaçırıp onlardan izin almadan birleştirerek kirkayak deneyi yapmaya çalışıyorlar bu cok berbat! (Boomer'ın omuzunu tutar ) Lütfen başka bir şey izleyelim Boomeii
-Boomer: adım Boomer! Boomei değil seni küçük fare!
Ayrıca ben sevdim, izlemek istemiyorsan gidebilirsin-Blossom: evinizde bir televizyon falan yok mu? Siz nasıl zenginsizin ya?
-Brick: bir şey izlemek istesek laptop veya sinema modunu kullaniyoruz. Televizyon izleyen yok bu evde
-Blossom: Sinema modu mu?
'elimle tavanı işaret ettim. Yukarda asılı olan kutuyu gösterdim'
-Brick: duvara yansitip izlenebilir. İçeri ışık girmemesi için bu yüzden siyah perdeler kullaniyoruz hic mi fark etmedin?
-Blossom: mafya gibi göründüğünü için siyah eşyalar kullandığınızı düşünmüştüm bunu ben nereden bilebilirim ki
'gözlerimi devirip tekrar sırtımı kanepeye yasladim.. neredeyse 2. Güne giriyorduk ama Butch hala ortalarda yoktu. Başına bir şey geldiğini düşünmeye başladım. kendini koruyabilecek bir kapasitesi var, ama bu da bir ihtimal ...'
' cebimde titreşen telefonumla biraz irkilip doğrulandim, elimi telefona atip kimin aradığını baktim, ama hayır bu Butch değildi bu bizim şöförümüz Michael'dı.. Salondan çıktıp, mutfağa girip arkamdan kapıyı kapattim. telefonu açtım ve karşıyı dinlemeden söze başladım'
-Brick: sonunda Butch ile gelebildiniz demek ha?
-Michael:şeyy.. efendim sanırım Butch Beyi kaybettim-
-Brick: Ne? ne kaybetmesi ne diyorsun sen?
-Michael: trafik fazla yoğun olduğundan Butch Bey ormanlik alandan sürmemi istemisti ve daha sonrasında arabanın bir tekeri çamura batti ve çikaramadik.. Ben yardım aramak için gittim ve işim biraz uzun sürdü ama tekrar yetkililerle arabaya geldigimizde kendileri yoktu.. ayrıca telefonlarima da cevap vermiyor, yanındaki kız arkadaşı ile ormanda kaybolduğunu düşünüyoruz.. polislere haber vermemizi ister misiniz efendim?
'Butch şuan gecenin bir yarısı ormanda kayıp mı? Tamam o zaman başına bir şey gelmemiş.. o koca bir aptal olsa da başının çaresine bakar ve işe asla polisi kariştiramam. Kızlar bizim için büyük bir problem yaratabilir'
-Brick: hayır Michael polisi aramaya gerek yok. Butch güvende ve ormanda kayıp falan da değil az önce onunla konuştum ve dinlenmek için Black otelde kaldiğını söyledi, yani arabayı alin ve oradan gidin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ ŞİFRE (PPGXRRB)
De TodoBlossom bir sabah kardeşlerinin onu sinirlendirmesiyle dışarı hava almaya çıkar... hiç beklemedigi bir anda karşında duran bir yabancının onu manüpüle etmesine izin vermesiyle kendisini onun arabasında bulur... (+15)