Ранок двоє "Друзів" Прокинувшись пішли снідати та збиратися до школи. Як ніяк туди потрібно ходити.Зібравшись Мінхо чекав свого коханого біля виходу.
М:Хані~ ти ще довго?.
Д:Зачекай Хо зараз.
Вийшовши хлопці попрямували на автобусну. А потім і зашли до школи. Вони не хотіли розповідати про свої відномини.
Навіть найкращим друзям.
М:КУРВА ХАН МИ ЗАПІЗНЮЄМОСЯ!
Д:ТА ЗНАЮ Я СКОРІШЕ БІЖИ.!
Хлопці бігли сміючись та все таки встигли на урок.
(У-Учителька)
(Ф-Фелікс)
(Х-Хьонджин)
(Ч-Чанбін)
(Б-Банчан)
(С-Синмін)
(Чо-Чонін)
(ТКП-Тіпа крутий пацан)
(КТ-Крута тьолка)
У:Сідайте урок починається.
Хлопці сіли разом і почали слухати нудний урок. Подеколи записувати у зошит щось.
Після закінчення 1 уроку всі налетіли на наших Мінсонів з питаннями чому їх не було.
Хлопці відповіли що були зайняті та таке.
Після 3 уроку Хану захотілося поїсти. І він разом із своїм хлопцем пішов у столову. Але там їх чекав не приємний сюрприз.
Д:Мін, там ті хлопці які мене хотіли.. Ну ти поняв... Давай потім підемо...
М:Хані це вони? Я зараз їм дам!
Д:Хо не потрібно..!
М:Хей ти слухай це ти приставав до мого друга?
(НН-Ноунейм з приюта)
Нн:Ну я хах, і що?
До цього ноунейма прилетіла пощечина. Він був в ахуї. Тепер біля них зібралось багато підлітків.
Нн:Ти охуїв? Захищаєш цього підора бо закохався в нього?
Толпа:Ооооуоу.
М:Ти серйозно? Ти думаєш я б не захищав свого друга від дебілойда який його згвалтувати хотів?
Нн:Боже,що тут такого? .
М:Що такого? .
І тут Мінхо як нізчого почав драку. Він ударив того хуя підзаборного так що у того аж кров потекла.Рознімала їх поліція. А той пацан зробив вигляд що він не винен і що Мінхо такий поганий набросився на нього нізащо.
(П-Поліцейський)
П:Ну і нащо ти на нього накинувся? За що? Він тобі нічого не зробив!
М:НІЧОГО? ВІН ХОТІВ ЗГВАЛТУВАТИ МОГО ДРУГА, ЗА ТЕ ЩО ТОЙ НЕ ДАВАЙ ЇМ ГРОШІ.БО ВОНИ ТАК ПОПРОСИЛИ. ХОЧА ХАН У НИХ НІЧОГО НЕ ЗАЙМАВ!
П:Згвалтувати?..
М:ВАУ НЕВЖЕ ВИ ПОНЯЛИ. ВІН ТЕПЕР ДОДОМУ ЙТИ БОЇТЬСЯ. ЖИВЕ У МЕНЕ БО ЙОГО МАМА НЕ В МІСТІ! А ВИ ТАК СЕБЕ ПОВОДИТЕ?.!
ММ:Мінхо! Через тебе я прирвала свою командировку! Так ще на 3 тижні за тримаюсь. Ой біда с тобою. Розказуйте що він натворив....
*У Хана*
Я сидів собі на лавці біля кабінету. Як тут прийшов подонок яких хотів мее згвалтувати...
Нн:Ну як ти? Мені твій дружок бачиш як вліпив?За це ти поплатишся.
Він почав роздягати мене. Я всіма силами опирався, кричав але він закрив мені рот і я не міг нічого вдіяти. Я просто плакав і дивився як він мене роздягати бо не міг нічого зробити. І тут краєм ока я побачив своє спасіння. Мінхо! Поліцейські! Директор! Та вони мене не побачили. Один Мінхо подивися на мене і відкрив рот він не знав що робити. Як тут у мою голову пришла геніальна ідея. Цей над вже відкрив всю мою рубашку і добрався до штанів. Але він досі тримав руку на моєму роті як тут. Я вкусив його , від болю він забрав руку і відійшов. Я вирвався з тієї пастки і на всіх ногах побажав до Мінхо. Підбігли я обійняв його і просто плакав. Поліцейські вже затримали того божевільного а я стояв і обіймав коханого як і він мене. Ми не говорили. Ми просто мовчали. Його мама сказала що відвезе нас додому. Так вона і зробила. Поки ми їхали я притулився до Мінхо та заснув..
*Пов Мінхо*
Ця білочка заснула у мене на плечі. Я дістав його з машини та поніс у нашу кімнату накрив та ліг біля нього. Моя мама вже поїхала в інше місто.. Я розказав їй про наші з Ханом стосунки. Вона була тільки рада. Також вона встигла розказати і Джисоновій мамі. Та була така рада але вона не знала про інциденти. Хан сам хотів їй розповісти...)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Найкращі друзі, чи трохи більше?
FanfictionХан і Мінхо найкращі друзі які були закохані один у одного, та все таки стали зустрічатиметься. Але щось у них буде не так а саме:Проблеми. Через минулу подругу Мінхо яка закохана у нього.І сварить його із найдорожчими його людьми. Та що потім Соал...