(Спойлер тут буде жоска їбля)
На ранок щось стукнуло у Ханову голову і він захотів влаштувати вечірку Мінхо був тільки за. На вечір всі напились всі хто прийшов крім Хана. Той зовсім не пив. Але чому? На Вечіркц прийшли :Фелікс Хьонджин Синмін Чанбін БанЧан Чонін.
Коли всі благополучно напились і заснули. То Хан потащив Мінхо із собою у кімнату. Хан кинув хлопця на ліжко і сказав.
Д:Я хочу тебе Мінхо~..
М:Ханні ти не тверезий я, я не хочу щоб ти потім жалів про це.
Д:Мін я зовсім не пив забув? Думаєш просто так?. Хах.
М:І справді. Добре я згодний.
Д:Ось і добре.
Хан занурився у поцілунок із своїм хлопцем. Поки той гладив його сідниці спину. Та Джисону це було мало і він почав знімати з себе і Мінхо футболки. Побачив пресс старшого Хан ще більше возбудився. Він почав крутити в пальцях соски старшого поки той стонав у поцілунок.
Знявши увесь одяг Хан сів не повністю на орган старшого але застонав . Дуже тихо. Щоб ніхто не прокинувся.
Д:Ах~Мін~
Великі , сильні руки старшого обгорнцли талію молодшого насадили повністю на орган. Молодший почав рухатись. Від чого Мінхо хотів вже кінчити. Поки Хан прискорювався Мінхо обвив рукою член молодшого і почав рухати ним верх вниз. Від чого Хан застонав знову.
Д:АХ~.
Після зразу кінчив собі на живіт. Вставши з органу хлопця він замітив що старший теж кінчив. Тому взяв орган Мінхо в рот неповністю. Хан замітив що його Хьон ізгібається під ним. Хар почав більше рухати член свого хлопця у роті. Від чого моментально кінчив , забруднивши ліжко.
Та Мінхо теж не втримався і кінчив прямо у рот Джи. Після чого Хан ліг на свого хлопця й одяг на нього боксери. Адже його Хо не міг порухатися від оргазму. А Хан це робив також с трудом через трясущі ноги.
Він осіб свої боксери та ліг на Мінхо обійняв його і поцілував у лоб. Після вони разом заснули..
(ЛЮДИ ВИБАЧТЕ МЕНЕ ЗА ЦЕ. ЦЕ НЕ Я ТАК ВИРІШИЛА.!! ЦЕ МОЇ ЛЮДИ З РОЛКИ ТАК ЗАХОТІЛИ Я ЇХ СПИТАЛА ЧИ ПО БИТИ МЕНІ ЖОСТКУ ЄБЛЮ НУ ВОНИ СКАЗАЛИ РОБИ НУ Я Й ЗРОБИЛА! ВИБАЧТЕ МЕНЕЕЕЕЕ)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Найкращі друзі, чи трохи більше?
FanfictionХан і Мінхо найкращі друзі які були закохані один у одного, та все таки стали зустрічатиметься. Але щось у них буде не так а саме:Проблеми. Через минулу подругу Мінхо яка закохана у нього.І сварить його із найдорожчими його людьми. Та що потім Соал...