Бійка

190 9 1
                                    

Після тяжкої ночі, на ранок  Мінхо прокинувся. Він побачив мило сплячого Хана біля себе. Тому поцілувавши молодшого у лоб, пішов на кухню готувати сніданок. Коли він готував не почув що Джисон прокинувся , тому коли молодший обійняв його зі спини Мінхо трохи Злякався але вже через секунду зрозумів що це його хлопець.
М:Доброго ранку Ханні. Будеш яєчню?
Д:Доброго ранку. Давай.
Мінхо наклав собі і  свому хлопцю яєчню й сів за стіл.
Д:Ой..
М:Все добре?
Д:Хах майже, тільки трохи дупа болить. А так нормально.
М:Ха-ха ну їш.
Д:Бліін сьогодні  ж школа.. Мені так лінь пертись туди. Ах добре  піду одінусь.
Доївши хлопці одяглися та добралися на автобусі до школи. Весь час хлопці тримались разом, крім одного моменту.. Поки Хан ходив за булочкою до столової Мінхо уже в'язався в бійку. Про це йому сказав його друг-Фелікс.
Ф:Хан! Хан! Там бійка! Бери свою булочку і йдемо подивимось.
Д:А хто б'ється то?
Ф:Я що знаю? Я сам від Чанбіна почув. Він до кінця не сказав. Ходімо скоріше а те все пропустимо!!
Добіжавши  та просунувшись біля натовпу вони ахуїли.Двоє найкращих друзів -Мінхо та Хьонджин билися. Всі стояли і кричали"Бий! Бий! ".Та тут Мінхо у натовпі побачив свою білочку.Яка явно не розуміла що сталося. І тут " Удар" Хьонджин падає від і кончиться від болю.
М:Ненавиджу тебе...
Мінхо  йде а до Хьонджина підбігають багато дівчат і починають розпитувати "Що сталося" "Як ти? " Він був "крашем" Школи як і Мінхо. Тільки один Джисон побіг за Лі ноу. Добігши він побачив як Старший заходив до туалету . Явно не в найкращому настрою.
Д:Мінхо!
Забівгши в туалет Хан почув всхлипи, він зрозумів що то його коханий.
Д:Хо, це ти?
Але ніхто не обізвався. Тут Хан почув звуки відкривающийся кабінки. На нього з обіймами налетів Хо. І розридався у обіймах Хана.
М:Хані... Давай,.. Давай підемо додому.. Прошу..
Залишався 1 урок тому вони вирішили піти додому. Дійшовши  втім Мінхо розридався знову. Хан ж обіймав його і заспокоївав.Коли Лі  Ноу заспокоївся то нарешті зміг розказати що сталося.
М:Хан... Ханні.. Він він.. Він кинув мене!..
Д:Що сталось коть?.
М:Хьонджин.. Він він мене предав!Він просто пользувався мною...
Д:О боже... Хто тобі це сказав?..
М:Соалі! Я вдячний їй що вона мені розкрила очі..!
Д:Мін ти ж знаєш що не все що каже Соалі, правда... Вона в тебе закохана. Пам'ятаєш? Може вона на зло це зробила..
М:Можливо... Не знаю...
Хо знову розридався. Потім Хан запропонував подивитися фільм щоб його коханий заспокоївся.
Коли вони дивились Хан заснув. А ми всі знаємо який він милий коли спить.Хан не міг не заспокоїтися з цим милим створінням. Через пару хвилин  у його оточенні був сплячий милашка Хан, Суні Дуні та Дорі. В такій обстановці і він заснув у обіймах свого коханого

Найкращі друзі,  чи трохи більше? Where stories live. Discover now