Bir gün batımında denizin kıyısında durdum. Gökyüzü, altın ve pembe tonlarıyla boyanmıştı, rüzgarın hafif esintisini tenimde hissediyordum. O an, hayatın akışının derin bir düşünceyle durdurduğu anlardan biriydi. Denizin sonsuzluğu önümde uzanıyordu, sanki tüm hayatın sırlarını içinde saklıyordu.
Hayatın getirdiği zorluklar ve iniş çıkışlarla dolu bir yolculuktu bu. Ancak her dikenli yolda, her zorluğun ardında bir umut ışığı parlıyordu. İnsanlar, duygular ve anılarla dolu bu dünyada birer yolcu gibiydik. Her gülüş, her gözyaşı, birer renkli tuvalin üzerine serpilmiş farklı fırça darbeleriydi.
İnsanlar arasındaki bağlar da benzer bir deniz gibiydi. Kimi zaman dalgalar yükselir kabarır, kimi zaman sakinleşirdi. Her dalga, yeni bir hikaye anlatıyordu. İnsanlar birbirlerine tutunarak, bu denizde yelken açıyorlardı. Birlikte gülmek, birlikte ağlamak, birlikte hayatın iniş çıkışlarına meydan okumak...
Ve işte o gün batımında fark ettim ki, en değerli anlar, en anlamlı anlardı. Bir sevdiklerimizin gülümsemesi, bir arkadaşın sıcak kucaklaması, bir çocuğun saf sevinci... Bu anlar, hayatın gerçek hazinesiydi. Belki de anlam, bu anların içinde gizliydi. Yaşamın anlamı, sevgiyle dokunduğumuz her kalpte yankı buluyordu.
O an, denizin kıyısında durup düşündüm. Hayatın en güzel anları, en anlamlı duygularla yoğrulmuştu. İşte o an, içimde derin bir huzur hissettim ve şükrettim. Çünkü anladım ki, anlam, sevgiyle, paylaşımla ve anıların güzelliğiyle şekilleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİNİ İFADE ET
PoetryŞiir ve Sözlerin bulunduğu Dünyama Hoşgeldiniz. Burada duygusal bir dokunuşla harmanlanmış bir tutam aşk, bir parça acı ve kaybolmuş bir anı bulacağınız'dan eminim. Dünyama gir ve duygularını bul..