Çarşamba

765 72 52
                                    

Ders bittikten sonra tekrar Chan hocanın yanına, 11/A sınıfına gitti. Kapı tıklayıp içeri girdi. Chan hoca yalnızdı.

"Hocam?"

"Efendim Seungmin?"

"Şey, geçen teneffüs bana sarıldınız ama hemen ortadan kayboldunuz. "

"Oh, evet. Özür dilerim."

"Sorun olmazsa tekrar sarılabilir miyiz?"

"Konuştun mu Jeongin'le?"

"Konuşmadık."

"Anladım. "

Chan hoca ayağa kalkıp Seungmin'e doğru yürüdü ve ellerini Seungmin'in beline koydu.

"Bana duygularını anlatmak ister misin?"

"Uhmm... Ne gibi?"

"Şey, yani... Bana karşı olan hislerini?"

Seungmin o anda donup kalmıştı. Henüz hazır değildi.

"Size karşı olan hislerimi mi?"

"Bilmiyormuş gibi yapma Seung, benden hoşlandığını biliyorum."

Bunca zaman ona nasıl açılacağını, duygularını ona nasıl anlatabileceğini düşünmüştü. Chan hoca ondan önce davrandığı için şanslıydı.

"K-kim söyledi?"

"Her bulduğun kağıda Seungmin kalp Chan yazdığını biliyorum. Defterinin her sayfasında da yazıyordur, eminim."

Seungmin korkudan ağzını açamadı. Zaten Chan hoca onun belini tuttuğu için heyecanlıydı.

"Telefon rehberinde de "askim" diye kayıtlı olduğumu da biliyorum."

Bunu nasıl biliyordu? Ah Yeonjun!
Yüzünü Seungmin'in yüzüne yaklaştırdı.

"Beni seviyorsan bunu bana söyleyebilirsin. Benim için kurduğun hayaller belki gerçekleşir, tatlım."

Seungmin tek kelime etmedi. Edemiyordu çünkü çok heyecanlıydı.

"B-ben..."

Yüzünü daha da yaklaştırdı.

"Beni sevdiğini biliyorum. Bunu belli ediyorsun."

"Uhmm... S-sonra konuşsak?"

"Bu seferlik öyle olsun. Ama eğer bir daha seni yakalarsam bırakmam, tamam mı?"

Seungmin kafasını evet anlamında sallayınca Chan hoca onu bıraktı ve Seungmin'in koşar adım sınıftan çıkışını izledi.
Seungmin hayatında bu kadar heyecanlanmamıştı. Keşke söyleyebilseydi hislerini.
Sınıfına geldi ama Jeongin ve Yeonjun'u görmedi. Jeongin'i aradı. Büyük ihtimal dışarıdalardı.

"Jeongin? Nerdesiniz?"

"Kantindeyiz. Geliyor musun?"

"Teneffüs biter birazdan. Ben sınıftayım."

"Tamam."

Telefonu kapatıp sırasına oturdu. Öğrenci zili çaldıktan sonra herkes sınıfa geldi ama Changbin yoktu. Birilerini tehdit ediyordu büyük ihtimal.
Öğretmen geldi ama hâlâ Changbin yoktu. Bir şey mi olmuştu? Ama Seungmin'in ve diğer öğrencilerin umrunda değildi.

"Çocuklar, Changbin nerede?"

"Hocam, o rahatsızlandı da. Evine gitti."

"Anladım."

***

Kim Seungmin
hocam
müsait misiniz?
(17.06)

askim
Evet Seungmin.
(17.07)

my bad || chanmin (edited)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin