Salı

719 73 36
                                    

Jeongin ve Yeonjun teneffüse çıktı. Seungmin yine sınıfta tek kalmıştı.
Kafasını kollarının arasına alıp sıraya koydu. Çok geçmeden de Changbin ve Wooyoung ikilisi geldi.

"Hey, boks torbaları uyumaz."

Seungmin'in omzuna vurdu.

"Changbin, şu çocukla uğraşma artık."

"Ama boks torbasına ihtiyacım var..."

Seungmin kafasını kaldırdı.

"Boks torbası senin bir tarafına girsin."

"Bak bu ağırdı."

"Çıkışta görüşelim boks torbası."

"Tabii beni bulabilirsen."

"Wooyoung, aklıma bir şey geldi. Gel benimle."

Changbin ve Wooyoung sınıftan ayrıldığında rahat bir nefes aldı. Tekrardan kafasını sıraya koydu.
Tekrardan Changbin sınıfa girdi.

"Hey, işe yaramaz boks torbası. Baksana."

Seungmin kafasını kaldırmadı.

"Buraya baksana pislik!"

"Ne istiyorsun?"

Kafasını kaldırmadan sordu bunu.

"Uyanmana yardımcı olacak bir şey var elimde."

"Hiç merak etmiyorum, biliyor musun?"

Changbin, elindeki bir şişe suyu Seungmin'in kafasına döktü.

"Aa, neden kalkmadın? Yoksa az mı geldi? Merak etme, bir şişem daha var."

Changbin şişenin kapağını açarken Seungmin ayağa kalkıp Changbin'in elindeki suyu hızlıca aldı.

"Ben de senin başından aşağı bu suyu dökeceğim."

Seungmin'in bileğini tuttu.

"Bırak o şişeyi."

"Hayır."

Suyu dökemeyeceğini anlayınca şişeyi sırasına bıraktı.

"İşte böyle bırakırsın o şişeyi."

Hızlıca şişeyi tekrardan eline aldı ve suyu Changbin'in yüzüne attı.

"Ah! Dur! Kaçma!"

Seungmin var gücüyle sınıftan çıkıp koşmaya başladı. Changbin de peşinden koşmaya başladı. Nöbetçi öğretmenler onları uyarsa da onlar koşmaya devam etti.

Seungmin, bir yandan koşarken bir yandan da Chan hocayı arıyordu. Aslında yanından bir kez geçmişti ama Seungmin, Chan hocayı görmemişti.

Seungmin en sonunda 9. sınıfların katındaki tuvalete saklandı. Changbin de tuvaletin önünden geçip gitti.

Seungmin bir süre tuvalette saklandıktan sonra dışarı çıktı. 9. sınıflar ona tip tip bakıyordu ama o önemsemedi.

12. sınıfların katına dikkatlice çıktı. Burası tehlikeli bölgeydi. Her an bir yerlerden Changbin çıkabilirdi.

Sınıfta kimsenin olmadığını görünce rahatladı.
Sırasına oturup kafasını kollarının arasına alıp sıraya koydu. Yuqi ve Soyeon'un sesini duydu. Sınıfa girdiler.

"Ee sonra ne oldu?"

"Eğer bir daha beni rahatsız edersen seni gebertirim, dedim ben de."

"İyi demişsin."

Sadece bunları duydu. Sonrasını sessiz konuştular.
Changbin'in sesini duyunca ister istemez içinde bir korku oluştu. Ama korkmamalıydı. Neden korksundu ki?

my bad || chanmin (edited)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin