2 hét telt el azóta hogy Erik-el találkoztam . Azóta még egy párszor voltunk David-al randizni . Pontosan 3 napja hívatalosan is a barátnője vagyok . Hát nem vagyok valami túl boldog . Úgy érzem mintha valami nem okés . Furán érzem magam , mintha nem is lennék szerelmes , bár nem is tudom milyen az ha szerelmes valaki . Probáltam Bianca-tól érdeklődni de ő erre mindig azt mondta hogy idővel megváltozik a dolog , de úgy érzem hogy ez így fog maradni . Tudom hogy ha nem érzek iránta semmit akkor minek jöttem össze vele . Nem tudom . Egyszerűen nincs megfelelő válasz rá . Többet érzek mint barátság de kevesebbet mint szerelem . Érzem hogy ez sokáig nem fog műkődni .
Épp a táskámat vettem el az asztalról hogy indulhassak David-hoz , mert megigértem hogy ma átmegyek . Igazából Iris miatt megyek , mivel a kis csajszi nagyon szeretne látni . Beültem a kocsimba, majd elindultam a Fisher villa fele . Nem volt túl messze . A ház előtt leparkoltam , majd bementem a házba .
-Hahó , megjöttem . -kiáltom miközben leveszem a cipőm .
-A konyhában vagyok . -szólal meg Elenor .
-Szia . Iris itthon van ?-kérdeztem miközben beértem a konyhába .
-Szia . Igen fent van , mindjárt jön . Na és te Linda , hogy vagy ?
-Jól köszönöm . És te ?-kérdeztem mosolyogva .
-Én is jól . Remélem maradsz ebédre .
-Mindenkép .Ekkor pedig David jött le az emeletről . Mosolyogva indult el felém . Mikor közeleb jött , oda mentem hogy megöleljem . Elenor figyelt így muszáj volt cselekednem . Gyorsan megcsókoltam .
-Jó újra látni . -mondja .
-Téged is .Most pedig Iris szaladt le a lépcsőn a nevemet kiáltva . Egyből ölbe vettem .
-Hogy meg nőttél .
-Ugye játszol velem ?-nézet rám .
-Persze hogy játszok .
-Menjetek fel , én is mindjárt megyek . -puszilt arcon David .
-Menjünk , menjünk , menjünk . -mondta Iris .Felmentünk a szobájába játszani . Elő vette a barbie babákat , smink készletét , meg még sok más játékot is . Annyit játszottunk hogy észre sem vettünk hogy már eltelt 2 óra . David azóta sem jött fel , de nem is tőrődtem vele . Jobb volt így nélküle . A szülei már tudják hogy együtt vagyok . Miután minden végtagom elzsibbadt a földön , akkor megprobáltam felállni hogy lemenjek a konyhába megkérdezni hol van David .
-Elenor , nem láttad David-ot ?
-Dolga akadt , azt hittem tudod , mert írt neked .Ekkor elő vettem a telefonom , és igaza volt . Írt David is, de mellete írt Jason is . Biztos nem tudott elérni telefonon . Gyorsan kimentem a kertbe és felhívtam .
-Igen Jason ?-szóltam bele .
-Elnézést főnők hogy megzavarom , de baj van .
-Még is mi ?-kezd felmenni bennem a pumpa .
-Ellopták a klubból az egyik széf tartalmát .
-Nyuktass meg hogy nem a nagyobbikat ?
-Sajnos de .
-A picsába . Szólj Lion-nak hogy derítsék ki hogy ki volt az . Indulok felétek .Bontottam a vonalat . Sietve mentem vissza a házba hogy össze szedjem dolgaim . Gyorsan szóltam Elenor-nak hogy mennem kell és majd még jövök . Beszáltam a kocsimba , és már száguldoztam is a klub fele .
YOU ARE READING
Mindenki Felett
Action-Van egy ajánlatom számodra .-mondta higgadtan , miközben rideg tekintettel nézet . -Ugye te most szopatsz ?- néztem rá kérdően .-Az teljesen ki van zárva.-közöltem vele . -Csak annyiról lenne szó hogy alá írsz egy papírt amiben az szerepel hogy e...