Chloe már 2 órája haza ment . Azóta agyalok . Agyalok a semmin . Egyszerűen nem tudok rájönni hogy ki lehet az . Ideges vagyok de nagyon . Nem birok nyukton maradni, 5 percet sem . Nem tereli el a figyelmem semmi . Fel s alá sétálok a házban . Nem tudok lenyugodni . Figyelnek . Ezentúl óvatosabb kell legyek . Jobban oda kell figyelnem az emberekre .
Dél után 4 óra volt mikor már nem birtam tétlenül állni , azonnal felhívtam Liont .
-Haló főnők . -szólt bele .
-Megtudtatok valamit ?-mondtam kicsit sem idegesen .
-Sajnos még nem . -mondta alig hallhatóan .
-MI AZ HOGY MÉG NEM . EZÉRT FIZETLEK ? -robbantam ki .
-Asszonyom mi .....-vágtam a szavába .
-SEMMI ASSZONYOM . ESTÉRE TÖBBET AKAROK TUDNI . ÉRTVE VAGYOK ?-ordítottam .Meg sem vártam míg válaszol , idegesen kattintottam a piros kis ikonra , majd a telefonomat a kanapére hajítottam . Kimentem a konyhába, elő vettem egy poharat , majd az egyik szekrényből egy bontatlan whiskys üveget . Lecsúszott egy pohár ,kettő . Már 5-nél járhattam mikor megszólalt a kapucsengő .
-Asszonyom , egy Isaac nevezetű srác akar bemenni . Engedjem ?-kérdezte James .
-Nem . Mondják azt hogy nem érek most rá .Most nincs kedvem társalogni, főleg nem ilyen Isaac fajtákkal . Negyed óra múlva a telefonom veszettül cseregni kezdett . A kijelzőn csak Isaac neve villógott . Nem vettem fel . Kitartó volt . A 20. csergésre idegesen kaptam fel a telefont meg sem nézve hogy kinek a neve áll ott .
-BAZD MEG Isaac befejeznéd ?-szóltam bele idegesen .
-Milyen Isaac , báránykám ?-kérdezte egy ismeretlen hang .Sokkot kaptam . Báránykám ? Nem tudtam hogy ki lehet a vonal másik végén . Elvesztem a gondolataim között . Az idegen mély hangja rázott vissza .
-Báránykám ? Itt vagy még ?
-Ki a fasz vagy te ?-első kérdés ami az eszembe jutott.
-Lassan a testtel báránykám . Majd megismersz, közelebről is .
-Hogy rohadnál meg akár ki is vagy.-förmedtem rá .
-Hamarosan találkozunk . -mondta kis szünetett tartva . -Báránykám .
-NEM VAGYOK A KIBASZOTT BÁRÁNYKÁD .-ordítottam ,majd hozzá tettem még valamit . -Ne merj még egyszer a közelembe is jönni mert megölek te SEGGFEJ .Ekkor már csak a telefon sipolását lehetett hallani . Letette . Ezt nem hiszem el . Honnan van meg a számom ? Ki ez a faszkalap ? Na most aztán tényleg nem alszok egész éjjel . Későre járt mikor úgy döntöttem hogy elindulok a bázisra . Bármi áron meg kell tudnom hogy ki ez a névtelen idegen . És főleg ki az aki , ilyen nagynak hiszi magát . Ebben az országban egyes egyedül én vagyok a legnagyobb Maffia vezér , és most pedig valaki azt hiszi hogy csak úgy elveheti a hatalmam . Kiváncsí vagyok az arcára annak aki , van olyan merész hogy ujjat húzzon velem . Hamarosan ez is kiderül .
Idegesen ültem be a páncélozott járműbe . Ellenőriztem hogy minden meg van ahoz hogy ma este kinyirjak valakit . A kapu nyitva, utat engedve nekem és két másik kocsinak . Fő a biztonság . Percek alatt átléptem a sebesség határt . Nem törödtem semmivel . Eszeveszetten hajtottam . Előztem a kocsikat ahogy csak tudtam azok pedig fejvesztve dudáltak . Nem is kellet sok idő már a bázison is voltunk . Kivettem a kocsiból a felszerelést majd bementünk . Egyenesen az irodámba siettem , majd ott pedig lebasztam a cuccom a kanapéra és rohantam Lion keresésére .
Kis keresgélés után meg is találtam . A laborban volt . Látszott rajta hogy fél . Számolja a perceket mikor fogom megölni . Probáltam higgadt maradni de nem nagyon ment . Elindultam feléjük .
-Jó estét főnők . -mondták egyszere .
-Meg tudtatok valamit ?
-Sajnos a papíron nem találtunk más ujjlenyomatott . Biztosra tudom mondani hogy kesztyűs kézzel intéztek mindent . -mondta Oscar .Idegesen vágtam az asztalra . A körülöttem lévők hirtelen rezzentek össze . Fékeznem kell magam mielőtt valakiben kárt teszek .
-Főnők , van még valami....-kezdte Lion .
-Ne most . Le kell nyugodnom előbb .Át sétáltam az irodámba . Elő vettem egy Whiskys üveget . Azt kortyolgatva leültem a kanapéra és rá gyújtottam . Kiadtam az ajtóm előtt lévő öröknek hogy ne zavarjon egy ideig senki . Egész éjjel iszogattam és cigiztem . Nem aludtam egy percet sem . Csak tudnám hogy ki vagy .
YOU ARE READING
Mindenki Felett
Action-Van egy ajánlatom számodra .-mondta higgadtan , miközben rideg tekintettel nézet . -Ugye te most szopatsz ?- néztem rá kérdően .-Az teljesen ki van zárva.-közöltem vele . -Csak annyiról lenne szó hogy alá írsz egy papírt amiben az szerepel hogy e...