Bölüm-1

23 4 11
                                    

Sabahın erken saatlerinde annemin yüksek sesle bağırmasıyla uyandım. Ne olduğunu anlamadan yatağımdan korkuyla düştüm ve annemin yanına mutfağa koşarak gittim.

"Hey! Neler oluyor?!"

Nefes nefese sordum.

"ŞURADA BÖCEK VAR GÖRMÜYOR MUSUN?!"

Annemin işaret ettiği yere baktığımda küçücük bir sinek gördüm, ahh cidden buna mı korkmuştu? bu kadın ciddi olamaz.

"Bu küçük sinekten mi korktun gerçekten?"

Annem bana sinirli bir şekilde dikdik baktı. Ceza zamanııı~

"Kendini ne zannediyorsun sen? Beni küçük düşürebileceğini mi sanıyorsun? Senden bıktım! Gerçekten ne zaman abin gibi bir evlat olucaksın..."

Beni abim ile kıyaslayıp durdu, en az 15 dakika boyunca beni azarladı.

"Yeter bıktım senden! Git burdan!"

Dediğinde gözlerim doldu ve bir şey demeden odama doğru koştum, sabah saat 9.54'dü, çabucak hazırlanmaya başladım.

Hazırlandım, telefon ve cüzdanımı alıp evden çıktım, kulaklığımı takıp sahile doğru yol aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlandım, telefon ve cüzdanımı alıp evden çıktım, kulaklığımı takıp sahile doğru yol aldım. Denizin sesini duyduğumda sahile vardığımı anladım.

Uzun bir süre yürüdüm kaç kere şarkı değişti hatırlamıyorum. Tam duygulanıp ağlayacağım sırada bir çocuk yanıma geldi, sanırım yaşıtım

"Hey..sigaran var mı?"

Ona dik dik baktım, sigaradan nefret ederim...

"Ne sigara mı? O iğrenç şeyi ağzına nasıl sürüyorsun?"

"Hah? sen kimsin be bana karışıyorsun? Sadece sigaran var mı diye sordum"

ona dikdik bakmaya devam ettim. Aslında ona karşı nefret kusmak istedim ama... iç çekip arkamı dönüp yürümeye başladım

"Seni sürtük..."

~Bora

saçından tutup onu yere yapıştırıp dövmek istedim ama kendime hâkim çıkmam lazımdı. Gidişini izledim daha fazla dayanamayıp kolundan tutup kendime çevirdim.

"Sen kim oluyorsun da görmezden geliyorsun lan!"

diye bağırdım

~Zeynep

Beni kolumdan tutup kendine çevirmesiyle ani bir şokla ona baktım. bana bağırmaya başladığından tepkisiz kalmaya devam ettim ve gözlerim dolmaya başladım...

"bi' dakika sen... ağlıyor musun?"

bir anda beni bırakıp gülmeye başladı. Yere dizlerimi çöküp ağlamaya başladım bana gülmeye ve hakaret etmeye devam etti, Ardından 2 kız geldi biri beni kaldırır teselli ederken biri onunla kavga etmeye başladı.

~Bora

Okulumdan 2 kız geldi Yaren ve Eslem. Eslem o kızı teselli ederken Yaren bana bağırıyordu. ilk başta görmezden geldim ama o kadar boş konuştu ki başımı ağrıttı. Bana yaklaşmaya başladı için omzuna hafifçe vurup onu ittim.

Yaren'in kulağına yaklaştım ve elimi ensesine koyup sıkmaya başladım

"Hey... biliyor musun babanın iş yeri bize ait"

Ensesini sıkmayı bıraktım ve ondan uzaklaşıp yüzüne sırıttım ardından göz devirerek yanlarından ayrıldım. Hepsi aptalın teki...

~Zeynep

onlar kavga ettikten sonra sırıtarak yanımızdan uzaklaştı.

"Ah iyi misin. bir yerini incitmedi değil mi?"

"Bora okulun zorbası ama dışarıda da zorbalık yapıyormuş.."

Kendi aralarında konulmaya başladılar, ayağa kalkıp üstümü sirkeledim

"eee.. adlarınızı öğrenebilir miyim?"

"ah ben Eslem"

diğeri sırıttı

"bende Yaren"

Yaren el sıkışmak için elini uzattı ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim ve elimi uzatıp elini sıktım

Okullarımızı yaşlarımızı vb. öğrendikten sonra fazlasıyla eğlendik ve yakınlaştık, sanırım artık yakın arkadaşlarım. aradan 4 saat geçti ve saat gece 23.35'i bulmuştu.

Eve girdim, ayakkabılarımı ve ceketimi çıkartıp mutfağa gittim, dolabı açıp bir bardak su aldım suyundan bir yudum alırken arkamı döndüm ve arkamda babamı görmemle su boğazımda kaldı.

"Saatin kaç olduğundan haberin var mı senin Zeynep!"

__________________~~~_________________

Selamlar ilk bölümü nasıl buldunuz? umarım beğenmişsinizdir.

Bu kitabı 2 kişi yazıyoruz. bölümlerin geç gelmesine aldırmayın lütfen elimizden geleni yapıyoruz<3

Alta Yaren ve Eslem karakterlerinin profillerini koyuyorum...

Eslem:

Yaren:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yaren:

Kendilerinin kişilik özelliklerini vb

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kendilerinin kişilik özelliklerini vb. gelecek bölümlerde daha belirgin hâle getireceğiz. Sağlıcakla kalın <33

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZorBamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin