Şarkının Gavi ile uyumu pekii paushzjw
ilk defa uzun bir bölüm yazdım çok şaşkınım😓😓Sonunda eve geldiğimizde derin bir nefes verdim. Her şey çok güzel geçmişti yani Pedri'nin bana olan bakışlarını saymazsak. Tüm gece dikkatlice beni inceledi fakat Pablo fark etmedi bile. Fark etseydi gecemiz olaylı biterdi.
Şuan Pablo odamızda üstünü değiştiriyordu. Ben de salonda oturmuş telefonuma bakıyordum. Telefonumdan İnstagram keşfetime bakarken Whatsapp uygulamasından gelen bildirime baktım. Bana mesaj atan yabancı bir numaraydı.
+34 *** *** ** **; Merhaba.
Siz; Merhaba?
+34 *** *** ** **; Ben Pedri.
Siz; Peki Pedri. Bir sorun mu var?
+34 *** *** ** **; Hayır sorun yok. Numaranı Rosadan aldım lazım olur diye.
Siz; Peki.
+34 *** *** ** ** kişisini Pedri olarak kaydettiniz.
Pedri; Nasılsın? Gavi yanında mı?
Siz; Gavi odasında giyiniyordu az önce. Ben de iyiyim teşekkürler. Sen nasılsın?
Pedri; İyiyim.
Siz; Sevindim. Ben Gavi'nin yanına gidiyorum. İyi geceler.
Pedri; Sana da.
Whatsapptan çıkıp Gavi'nin olduğu odaya doğru ilerledim. Kapıyı tıklatıp, "Gavi müsait misin?" Gavi hemen kapıyı açtı. Gülümseyerek yüzüme baktı. "Evet aşkım. Uykun geldiyse yatalım." Elimi tutup beni nazikçe odanın içine çekti.
Onun sabırsız tavrı karşısında gülümsedim ve Gaviden uzaklaşıp dolaba doğru yöneldim. Dolaptan güzel bir gecelik seçip giydim.
Arkamı döndüğümde bana bakıp edepsizce sırıtan Pabloyu gördüm. "Hoşuna gitti sanırım?" Gözlerini bedenimde gezdirdi. "Çok hoşuma gitti."
Gözlerini zorlukla bedenimden ayırıp gözlerime baktı ve tek gözünü çapkınca kırptı. Onun bu haline kıkırdayıp yaklaşarak dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım.
Ondan uzaklaştığım an da mızmızlanınca kollarımı onun boynuna dolayıp tekrar dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdum. Bu hareketimle elleriyle kalçama destek verip beni kucağına aldı.
Yatakla bedenimi buluşturup üstüme doğru uzandı. "İyi geceler sevgilim." Yüzümdeki tebessüm ile cevap verdim, "İyi geceler."
Sabah yanağımda ve dudağımda hissettiğim ıslak öpücüklerle uyanmıştım.
Homurdanarak üstümdeki Gaviyi itmeye çalıştım. "Arin hadi ama uyan artık, kahvaltıya misafirimiz var." Bunu demesiyle hemen yataktan doğruldum. "Ne, Kim geliyor?" Gavi telaşlı halime güldü.
"Pedri geliyor, az önce mesaj attı." Oflayıp yataktan kalktım. "O neden geliyor ki?" Gavi kollarını iç içe birleştirip duvara yaslandı. "Öyle deme. Canı sıkkınmış, yalnız kalmak istemiyor belli ki."
"Gavi sen onun tek arkadaşı değilsin. Neden tek buraya gelmek istiyor? Üstelik sevgilinle baş başa kahvaltı yapmana izin vermiyor."
Gavi bana yaklaşıp yanağımı okşadı. Dudağıma yaklaşırken, "Sadece bu seferlik. Lütfen iyi anlaşmaya çalışın." Çaresiz bir kabullenişle başımı salladım.
Çalan kapıyla Gavi odamızdan kapıyı açmak için çıktı. Bıkkınlıkla onun peşinden Pedriyi karşılamak için gittim.
Dış kapıya doğru yaklaştığımda gülerek Pedriye selam veren Gavi ve soğuk bakışlarıyla Gaviye bakan Pedri gördüm. Yapmacık gülümsemesiyle Gaviye selam verip gözleriyle etrafı taradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moth To A Flame -Pedri
Fanfiction"But does he know you call me when he sleeps? But does he know the pictures that you keep?" "Ama o uyuduğunda beni aradığını biliyor mu? Ama o sakladığın resimleri biliyor mu?"