Cook uzun bir aradan sonra geldiiim.
Bolumleri duzenlemeyi dusunuyorum musait bir zamandaa(umarim unutmam😔😔)Şuan Gavi'nin ailesinin düzenlemiş olduğu bir akşam yemeğindeydim.
Açık olmak gerekirse Gavi'nin ailesinin bu yemeği evlilik olayı için düzenlediğine eminim.
Çünkü yemeklerimiz geldiğinden beridir sürekli evlilik konusunu açmaya çalışıyorlardı.Gavi rahatsız olmuyor gibiydi, hatta oldukça keyif alıyordu, benim aksime.
Ben ise Gaviye rahatsız olduğumu mimiklerimle ve tavrımla belli etmeye çalıştım fakat bir süre daha çaba gösterip, çabamın boş olduğunu anlayınca yemeğimi yemeye devam ettim.
Sonunda Gavi'nin Babası konuştu, "E gençler evlilik ne zaman?" Sanane.
Gülümseyerek, "Gavi şuan kariyerinin en parlak döneminde ve bende başarmam gereken daha çok şey olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden şuan evlilik düşünmüyoruz." Gavi'nin ailesi bozulsada bir şey demediler.
Gece'nin geri kalanı derin bir sessizlik ve Gavi'nin Annesinin bana attığı bakışlarla geçti.
Nihayet sırtım evimdeki yumuşak yatağımla buluştuğunda bugünü düşünerek derin bir uykuya daldım.
(Gelecekten bir kesit.)
"Bir seçim yap, hemen." Gavi yüzüme doğru haykırdı.Ani atağı yüzünden şaşırsamda belli etmeyip çizgimi bozmadım. "Gavi, seçimimi söyledim zaten. Onunla keşke senden daha önce tanışsaydım. Eğer önceden tanışsaydım böyle olmayacaktı, ama en doğrusu budur belki de."
Gavi sinirle üzerime yürüdü. "Ne doğrusu? Ha, ne doğrusu? Bu yaşadığınız garip şey doğru mu yani?"
Gözlerimi kaçırıp, odağımı başka yerlere çevirdim. "Gavi, o benim için değerli-" Hiddetle bağırdı, "Peki ben! Ben senin için değerli değil miyim?"
Hıçkırık seslerini duyunca şaşkınlıkla Gavi'ye baktım. "Gavi sen... Ağlıyor musun?" Alayla gülerek uzaklaştı. "Sanki umrundaymış gibi konuşuyorsun bide. Onu bıraksan olmaz mıydı ki? Sen ilk önce benimle oldun zaten!"
Beni daha çok üzmesine izin vermeyerek kararla konuştum. "Sen güçlüsün Gavi. Ben seni terk ettiğimde çok mutlu bir şekilde hayatına devam ediyordun fakat... Pedri onu bırakmama dayanamaz, o senin gibi değil. Daha neşeli, daha cana yakın ve daha hassas. Ama sen çok sinirli, çok mesafelisin."
Gavi hayal kırıklığıyla yaşlar akan gözlerini, güzel yüzünü ve anılarımızı da alıp arkasına bakmadan evden çıktı.
Ve ben gururum yüzünden onu bir kez daha terk etmiş oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moth To A Flame -Pedri
Hayran Kurgu"But does he know you call me when he sleeps? But does he know the pictures that you keep?" "Ama o uyuduğunda beni aradığını biliyor mu? Ama o sakladığın resimleri biliyor mu?"