3. Bölüm

426 17 6
                                    

Taslak biriktirdim o yüzden rahatım💅
Oy ve yorum atmayı unutmayınn🫶🏻🫶🏻

Sonunda lavabodan gelen Pedri ile birlikte hep beraber önümüzde duran şirin kafeye girdik.
Pedri önümüzden yürürken duvar kenarındaki masayı gösterdi. "Buraya geçelim." Bizde ona ayak uydurarak arkasından yürüdük.

Masaya oturduğumuz gibi bir kız Gaviye doğru koştu. Ben çatık kaşlarımla kızı izlerken, kız Gavi'nin koluna elini koydu ve incelmiş sesiyle, "Fotoğraf çekinebilir miyim? Pedri ve senle." Dedi.

Gavi ilk önce kızın elinin olduğu koluna baktı ve gülümsedi. Sesimi çıkartmadan onları seyretmeye başladım.

Gavi ayağa kalktı ve kızın telefonunu eline aldı. "Tabii." Dedi. Kız hemen şifresini söyledi ve fotoğraf çekindiler. Kız Pedriyide çağırdı gülümseyerek fakat Pedri kıza karşı mesafeli davrandı. Gavi'nin aksine.

Kız Pedriden uzaklaşıp Gaviye döndü. O sırada Gavi beni sonunda fark etti. Onunla beraber kız ile Pedri de bana baktı.

Kız az önce Gaviyle konuşurken ki ince sesi yerine normal sesiyle bana bakarak konuştu. "Ay seni tanıyorum. Gavi'nin sevgilisisin." Dedi ve gözleriyle beni süzdü. Ben de göz devirip, "Aynen." Dedim.

Kız Telefonundan bir şeyler açıp Gaviye gösterdi ve yanımızdan hızlıca ayrıldı.

Gavi masaya oturup konuşmaya başlayacaktı ki, "Aşkım-" Sesimi yükselterek, "Kes sesini." Dedim. Pedri sırıtarak sandalyeye başını yasladı.

Bende Gavi'nin gözlerine bakarak, "Şuan konuşma. Eve gidince konuşacağız." Gavi hızlıca başını sallayıp mahçup bakışlarıyla Pedriye yardım çağrısında bulundu. Fakat Pedri, "Her fanına böyle davranıyorsan, sevgiline acıdım."

Gavi onun sözleriyle şaşkına döndü ve aniden ayağa kalktı. "Ne dediğini sanıyorsun Pedri?" Pedri rahat hareketlerle ayaklandı. "Hayranın olan kızla, sevgilinin önünde flört eden birine göre fazla konuşuyorsun."

Gavi Pedri'nin yakasından tutup duvara yapıştırdı.

"Seni ilgilendirmiyor Pedri." Pedri alayla güldü. "Madem beni ilgilendirmiyor o zaman kıçını kurtarmam için yardım dilenme."

Kavganın daha çok ilerlemesini istemediğim için ayağa kalkıp ikisini de ayırdım. "Sakin olun. Saçma tartışmalarınızı gidin başbaşayken yapın." Dedim ve eşyalarımı toparladım.

İkisine de bakarak, "Gidiyoruz." Dedim. Gavi yanıma yaklaşıp elimi tutacakken, "Uzak dur." Dedim ve önden arabaya doğru ilerledim.

Gavi ve Pedri de peşimden geldiğinde yine aynı yerlerimize yerleştik.

Gavi arabayı sürerken ortamdaki sessizlik beni rahatsız etti. Bu yüzden hemen favori şarkılarımdan birini açtım. All I Wanted şarkısını açtığımda Pedri ile aynı anda söylemeye başladık.

Gavi ise sessizce arabayı sürerken arada bize öfkeli bakışlar atıyordu.

Şarkı bittiğinde yine gerici sessizlik hakimdi arabada.

Yaklaşık 15 dakika sonra eve gelmiştik.
Hepimiz arabadan inince Pedri yanıma geldi. "Ben gideyim siz de daha rahat tartışın." Dedi gülerek.

Ben de gülümsedim ve "Tamam kendine iyi bak." Gülümsemesi büyüdü. "Sen de kendine iyi bak Arin." Dedi ve uzaklaştı.

Gavi yanıma geldi ve Pedri'nin arkasından baktı. "Son zamanlarda çok gıcık kapıyorum şuna." Sinirle ona döndüm.

"Bende sana Gavi. Ayrıca arkadaşın hakkında doğru konuş." Gavi şaşkınca bana baktı. "Doğrular bu zaten. Ne oldu sana! Simdi de bana onu mu koruyorsun?"

Gaviyi omuzlarından ittim. "Asıl sana ne oldu? Bu zaman kadar çok iyiydik. Senin yüzünden gerildik bugün. O saçma flörtlerin yüzünden!" Gavi omuzlarımdan tuttu. "Çünkü Pedri'nin sana olan bakışlarını gördüm! Kıskandım, oldu mu?"

Bunu demesiyle bağırdım. "Burda benim suçum ne? Sen aptalın tekisin!" Dedim ve onun ellerinden kurtulup evin kapısına doğru yürüdüm. Arkamdan gelen Gavi'nin yalvarışlarını umursamadım.

Eve girip odamıza doğru yürüdüm. Gavi hemen dibimde bitip kolumdan çekti. "Sakince konuşalım." Sesimi yumuşattım. "Haklısın, odaya geçelim ve konuşalım." Gavi onaylayıp benimle beraber odaya girdi.

Ben yatağa oturunca Gavi de hemen yanıma oturup bana döndü. "Evet Gavi, senden açıklama bekliyorum."

Gavi gülümsemeye çalışıp, "Kıskandım, belli etmesem de sinirlendim. Arabadaki samimi halleriniz delirtti beni. Biliyorum, bunun acısını senden çıkartmamam gerekirdi, özür dilerim aşkım." Gülümsedim.

"Bende özür dilerim. Sanırım fazla anlayışsız davrandım." Gavi bana sarıldı. "Sorun değil aşkım." Uzaklaşıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum. "Böyle şeylerin aramızı bozmasına izin vermeyelim." Dedi Gavi.

Ondan uzaklaşıp kaşlarımı çattım. "Fark ettiysen sen abarttın." Gülerek beni onayladı. "Benim aptallığım." Güldüm ve onu onayladım. Birlikte yatakta sarılarak uykuya daldık.

Oy ve yorum atmayı unutmayıın💗💗💗

Moth To A Flame -PedriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin