Kim Taehyung'dan
Jennie için Hobi hyung'la hastaneye geldik. Hobi resepsiyondan Jennie'nin odasının olduğu katı sorup, ilerlemeye başladı. Ben de peşinden gidiyordum. Sonunda 13. kata çıkıp 87 numaralı odayı bulduk.
Kolidor bom-boştu. Her halde diğer üyeler odadaydı. Ben bunları düşünene kadar Hobi hyung kapıyı çaldı ve içeri girdi. Bense, girmekle-girmemek arasında kaldım.
Girmeye korkuyordum.
Vereceği tepkiden korkuyordum.
Sonunda ona daha fazla rahatsızlık vermemek adına içeri girmemekta karar kılıp, kolidora geçtim.
O sırada kapı açıldı. İçeriden Jin hyung ve Suga hyung çıktı. Jin hyung bana bakıp iç geçirdi. Sonunda Suga hyung konuşmaya başladı.
"Bana bak velet, kızı zor sakinleştirdiler. Biz de seni içeri alması için ikna etmeye çalışırken kıçımızı yırttık. Sonunda kabul etti. İçeri girip, yanlış birşey söylersen bu sefer biz ayırmayız."
Tehditkâr bir şekilde konuşurken, kasılan çenesinden sinirli olduğu anlamıştım.
Jennie böyle birisiydi. Benim karımdı, fakat, üyelerle kardeş gibiydi. Hepsi onu sever, kollar ve her belaya karşı korurdu. Bu seferki bela da ben olsam gerek.
Başımı usulca sallayarak onayladım. Onlar hızla içeri girerken, ben ürkek adımlarla, korkak ve çekingen bir tavırda içeri girdim.
Jennie yatakta uzanıyor ve bir şeyler mırıldanıyordu. Bu mırıldanışın anlamını 3 yılda öğrenmiştim. Sakinleşmeye çalışıyordu. Çenesi kasılmıştı. Kolunda serum vardı. Sağ eliyle üzerine örtülen battaniyeyi sıkıyordu.
Sinirliydi.
Benim yüzümden sinirliydi.
İhanete uğramıştı.. Hem de 3 yıllık kocası tarafından.
Jimin kolumu dürttüğünde, iç sesimi bir kenara bırakıp Jimin'e baktım. Gözleriyle Jennie'yi işaret ettiğinde birşey anlamadığımı bildiren yüz ifadesi takındım. Bunu anlayınca bıkkınca nefes verdi ve ağzını 'konuşana salak' diye oynattı.
"Ee şey.. Jennie ben-.. Ben açıklaya biliri-" Sözümü kesen şey Jennie'nin sert sesiyle konuşması oldu.
"Açıkla o zaman." Duraksadı. Açıklamamı bekledi. Ama ne diye bilirdim ki? 'Seninle cinsel anlamda birşey yaşamadık bu yüzden başkasına koştum' mu?
Hadi ama Kim Taehyung! J-Hope hyung'ın da dediği gibi sadece bahane bunlar. Ve sen bahanelere sığınıyorsun. Ne acınası ama!
Salak iç sesimi bölen şey Jennie'nin bağırmasıydı.
"Açıklasana! Ne duruyorsun! Tâbii, diyemiyorsun 'seni artık sevmiyorum, bu yüzden başkasına kaçtım' diye. AÇIKLA! HADİ!"
"Jennie, sakinleş lütfen. Yoksa yine sakinleştirici yapılacak"- Konuşan Jungkook'la Jennie daha da bağırdı.
"Bıktım Jeon, anlıyor musun?! Şu siktiğimin kavgasında bile kendine hakk kazandırmaya çalışmasından bıktım! Lan desene 'evet aldattım seni' diye. NEDEN HALA 'AÇIKLAYA BİLİRİM' DİYEREK KENDİNİ HAKLI ÇIKARMAYA ÇALIŞIYORSUN?!"
Jennie ona sarılarak onu sakinleştirmeye çalışan Jungkook'un sırtına yumruklarını yapıştırıyordu, fakat, nafile. Jungkook koala gibi yapışmıştı karıma. Ayrıca Jennie'nin yumrukları ona etki de etmiyordu.
Evet, yine karımı delirttim. Yine başara bildim bunu. Aferin bana!
____________________^-^__________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❖ƬʜᴇDifficult Life༻ᴛᴀᴇɴɴɪᴇ
FanficÜnlü BTS üyesi Kim Taehyung, ne pahasına olursa olsun, aldattığı Kim Jennie'yi her zorluktan korumaya söz vermişti.