Boşanma

217 10 47
                                    

Taehyung'dan

Bu gün mahkememiz vardı. Boşanıyorduk. Resmen benim boktan bir hatam yüzünden boşanıyorduk.

3 yıldır koklamaya doyamadığın karını kaybetmek nasıl bir duygu?

Bilmiyordum. Henüz boşanmamıştık ama dakikalar sonra artık evli olmayacaktık.

Benim yanlışım yüzünden daha anne bile olamadan, evliliğimizi bitiriyordu.

Haklıydı.

Aslında çok az tepki vermişti. Ben onun yerinde olsam çoktan sinirden delirmiştim.

Güçlüydü.

Benim karım güçlüydü.

Ama dakikalar sonra benim karım olmayacaktı.

O Kim Jennie, ben ise Kim Taehyung olarak yolumuza devam edecektik.

Artık insanlar 'Kim Jennie de kim?' Diye bir soru yönelttiklerinde, alacakları cevap 'Kim Taehyung'ın eşi' değil, 'Kim Taehyung'ın eski eşi' olacaktı.

Ve bunun sebebi tam olarakta sensin Kim pislik Taehyung

Bendim. Tüm suç benimdi.

Ben eve geç geldiğim zaman Jennie'nin beni beklemesi geldi aklıma. Saat 4'e kadar kızla sevişiyordum ve eve neredeyse 5'te geliyordum. Ama o, bu zamana kadar beni bekliyordu.

Harika bir eşti.

Harika bir eşti.

Artık olmayacaktı.

Gözümle etrafı taradım. Etrafımda benim yüzümden tüm işini bırakıp buraya gelmiş 6 erkek ve 4 kadına baktım.

Başımı eğdim.

Yüzlerine bakamaz durumdaydım.

Benden nefret ediyorlardı büyük ihtimal.

Diğerleri etmese bile, o ediyordu.

Jennie benden nefret ediyordu.

Avukatın topuklu ayakkabısının sesi kolidori inlettiğinde, Jennie stresle salladığı ve titrettiği ayağını sonunda durdurdu. Aniden ayağa kalkı.

Salak kız ne diye aniden ayağa kalkıyorsun ki?

Başı dönmüştü ama anlık birşeydi. Kendisine gelip avukatına döndü.

"Olacak değil mi? Bu gün bitecek bu 2 aylık çile. Değil mi?"

Avukat anında cevap verdi.

"Tabii ki! Eğer Taehyung bey de, duruşmada bir tatsızlık çıkarmazsa, bitecek"

Yapmazdım böyle bir şeyi.

Zaten benim yüzümden bu haldeydi. Şu an şirkette dosyalarla ilgilenmesi, dans odasında pratik yapması, yeni çıkaracakları şarkıda alacağı rap partına çalışması gerekiyorken, benim yüzümden buradaydı.

Yorgundu.

Her yeri yara-bere içindeydi.

Kızların söylediğine göre kafasını dağıtmak için pratik yaparken düşmüş ve ayak bileğini incitmişti.

Usulca kafasını salladı ve gözlerini boşluğa dikti.

Bir kaç dakika böyle kaldı.

Sonunda bizim ismimiz çekildiğinde, boğulduğu boşluktan irkilerek gözlerini ayırmıştı Jennie.

Bitiyordu..

Kim Jennie ve Kim Taehyung'ın hikayesi burada bitiyordu.

Daha doğrusu yarım kalıyordu. Çünki, hikayeler sadece ölüm olunca biterdi.

Bizimkisi, sonsuz noktalardan ibaret bir sondu.

Bizim hikayemiz yarım kalmıştı.

Tamamlanmayı bekliyordu.

Ben ise o hikayeyi tamamlamak için Jennie'yi bekliyordum.

Peki, o gelir miydi?

Onun kalbini bu şekil kırdıktan sonra, o gelir miydi?..

Gelmezdi.

Ben onu koruyup-kollamış, sonra ise kanatlarını kırıp, cani insanların arasına bırakmıştım.

Güvenmesini sağlamış ve güveninden istifade etmiştim.

Böyle bir durumda kim gelirdi ki?

__________________^-^____________________

❖ƬʜᴇDifficult Life༻ᴛᴀᴇɴɴɪᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin