0.4

71 11 9
                                    

Çıktınız mı?

Çıkıyoruz birazdan

---

Kızlar evden çıktığında Shinji Seungmin'e geliyoruz mesajı atmıştı bile, Seungmin'i 10. Sınıftan beri seviyordu ama Seungmin asla onu fark etmemişti.

''Taksiye binelim~!'' Diye bağırdı Yuna havanın sıcaklığı katlanılmazdı.

''Paran var mı Yuna?'' Shinji Yuna'ya çıkıştığında Yuna dudağını bükmüştü.

İki sokak arkası için taksiye gerek yoktu.

---

''Bana bakın düzgün davranın ha sosyalleşinde ilerde işinize yarar.''
Seungmin'in konuşmasıyla Hyunjin göz devirdi.

''Tamam babanne!'' Jeongin dudaklarını bastırarak gülerken Seungmin'in öldürücü bakışlarına maruz kalmıştı.

''Arkadaşlar ben Lia'ya açılacağım.''
Changbin'in ani itirafı herkesi şok etmişti. ''Oh be senden kurtuluyoruz.'' Changbin'in aşık hâllerini en çok Felix çekmişti, Altında kalmış olduğu ayrı gerçek tabi ama...

Kızlar ortama giriş yaptılar. İlk içeri Yuna girdi üstünde siyah askılı crop altında bol kargo pantolon ve beyaz spor ayakkabılar ile tamamlanmıştı.

Daha sonra içeri Chaeryeong girdi üstünde bol beyaz bi hoodie altında ise bol ve dizine kadar gelen siyah şort vardı. Oda beyaz spor ayakkabı giymişti.

Lia içeri girdiğinde hemen Yuna'nın koluna girdi. Pembe yarım tişört ve altında mavi dizlerinin biraz üstünde olan kot şort vardı siyah vans giymişti

Yeji ve Ryujin içeri konuşarak girdi. Ryujin siyah bol tişört ve altına bol siyah kot giymişti. Lâcivert converse giymişti. Yeji ise sarı crop ve beyaz bol kot giymişti. Oda altına sarı converse giymişti.

Ve en son Shinji girdiğinde Chaeryeong'un yanına adımladı. Onun üstünde Lacivert bol tişört ve altında siyah bol kot vardı. Krem rengi converseleri vardı.

Seungmin yerlerini belirtircesine elini kaldırdı. Shinji onu gördüğünde gülümsedi ve Chaeryeong ile oraya doğru adımladı.

Masaya geçtiklerinde kalabalık bir ortam oluşmuştu. Herkes kendini tanıttığında sipariş verdiler. Hiçbiri aç olmadığı için -Changbin hariç o her zaman aç- kahve söylediler.

Chae ortamı kaynatmak için ortaya bir soru attı ''Ne okuyorsunuz?''

Sırayla başladılar. Chan ''Ben güzel sanatlar okuyorum.'' dedi. Sonra yanındaki Felix konuştu ''Ben hukuk okuyacağım.'' daha sonra Jeongin ''Ben okul öncesi öğretmenliğini kazandım '' Seungmin ''Gördünüz zaten bende hukuk fakültesi kazandım.'' dedi. Hyunjin basitçe ''İç mimarlık ve çevre tasarımı bölümü.'' Gözler Han'a döndü ''Ben tıp kazandım.'' Changbin ben gastronomi bölümü aldım.'' Daha sonra Minho ''Ben modern dans için özel yetenek sınavına girdim sonuç bekliyorum.''

Daha sonra kızlar başladı Ryujin ''Ben ve Yuna Bilgisayar Mühendisliği kazandık.'' daha sonra Chaeryeong ''Ben tıp kazandım.'' dedi Ve Lia ''Ben gastronomi istiyordum kazandım.'' dedi ve Shin ''Bende hukuk işte.''
Daha sonra kahveleri geldiğinde daha koyu bir sohbete girdiler.

Shiplendiğimizi Biliyor Muydun ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin