Yayıncı-Hongsang

147 8 2
                                    

"Hepinize merhaba."

Salondaki 6 kişi geri selamladıktan sonra kendi koltuğuna oturdu sunucu.

"Öncelikle hoşgeldiniz. Ben Baeksoo, tanımayanınız varsa diye söylemek istedim. Justchallenge Youtube kanalının sahibiyim. Beni kırmayarak geldiğiniz için teşekkür ederim. Şimdi benim hakkımda konuşmayı bırakıp sizi tanıyalım."

En sağdaki sandalyede oturan siyah saçlı genç kendisine dönen kameraya el sallamış ve gülümsemişti.

"Merhaba ben Bang Christopher Chan. 32 yaşındayım, Youtube da Bangfam adında eşimle beraber çektiğimiz vloglarımız var."

"Teşekkür ederiz, diğer misafirimize dönelim."

Bang Chan'in hemen önünde oturan kızıl genç hafifçe öksürdü boğazını temizlemek için sonra kırmızı, uzun saçlarını hızla eliyle kulak arkasında sıkıştırdıktan sonra gülümsedi.

"Ben de Bang Felix, Bang Chan'in eşi."

Kızıl olan konuşmayı pek uzatmamış, kısaca tanıtmıştı kendini.

Chan'in yanında oturan açık mavi saçlı genç sıranın kendisine geldiğini anlayınca şapkasını çıkartmıştı saygı için.

"Gyehyeon, instagrammer ve influencerım."

Gyehyeon'un hemen önündeki kestane saçlarıyla aynı hindistan cevizine benzeyen genç 32 diş gülümsemiş ve tüm kameralara el sallamıştı.

"Ben Yongseung. 26 yaşındayım, asıl mesleğim çocuk doktorluğu ama instagram fenomenliği benim için daha çok ön planda."

Yongseung'un sözü bittiğinde diğer mavi saçlı çocuk devralmıştı.

"Hongjoong, 3 yıldır twitch yayıncısıyım."

"Ben de Kang Yeosang. 28 haşındayım, 5 yıldır twitch de oyun yayınları yapıyorum."

"Herkes kendini tanıttığına göre ilk oyunumuza başlayabiliriz."

___________

"Hong chat'e baksana."

"Niye?"

Mavi saçlı genç klavyeye, anadoluyu savunur gibi abanırken kendisini izleyen arkadaşının dediklerine kulak astı.

"Geçen katıldığın proğramdaki yayıncı hakkında konuşuyorlar."

Seonghwa'nın dedikleri üzerine a site'ı savunmayı unutmuş ve chat'e dönmüştü ki Deadlock'un ultisine yakalanmıştı. Umursamamaya devam ederek chat'i okumaya koyuldu.

"Evet, gerçekten çok samimi birisiydi."

"Yok, hiç izlemedim yayınlarını ama bundan sonra izlerim büyük ihtimal."

"Neden?"

Seonghwa'nın sırıtarak söylediği belli olan cümleyle göz devirdi Hongjoong.

"Sanane? Sana hesap mı vericem?"

Seonghwa'nın sorduğu sorunun aynısını chattekilerden birisi sorduğunda mavi saçlı zaafı olduğu için cevap vermişti.

"Çünkü dikkatimi çekti. Hem zarif hem samimi hem de bu kadar mükemmel birisinin bu twitch de ne işi olduğunu merak etmiyor değilim yani."

"Kanka ben baktım şimdi yayında, valo yayınını bırakıp onu izlemen yok mu?"

"Var, yemişim afk sını."

Direkt alt f4 çökerek valodan çıktıktan sonra Yeosang'ın yayınına girdi.

"Lan niye başlıkta sesi kısın yazıyor?"

Ateez x Yeosang - OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin