Summer Love- Seongsang

257 10 32
                                    

Sudan çıktığında ellerini havuzun kenarına koyarak kafasını iki yana salladı fazla sudan kurtulmak için, bu esnada havuz kenarındaki şezlongda uzanan Seonghwa yüzüne havlu koymuş, güneşleniyordu. Küçük olan eline havuzdan biraz su aldıktan sonra şezlongdaki sevgilisine su firlattı dikkatini çekebilmek için.

Hissettiği ıslaklıkla yerinde sıçrayan Seonghwa, havuz kenarında uzanan ve o suyu attığını belli eden yüzündeki sırıtışla eşini görmüştü.

"Yeosang?"

"Hayatım~"

Havluyu şezlonga bıraktıktan sonra ayaklanmış ve havuzun kenarına oturarak ayaklarını havuza sokmuştu.

"Bu tavrınızın sebebini öğrenebilir miyim acaba Park Yeosang?"

"Ay bilemedim ki, öğrenebilir misiniz acaba Sayın Avukat Park."

Kaldırdığım kaşım ve bağladığım kollarımla ona bakıyordum.

"Yeosang baba! Miyeon beni suya itiyor!"

Yeosang çocuk havuzundan kendine seslenen kızıyla derin bir nefes almıştı. Havuzdan çıkarak çocuk havuzu ile büyük havuzunun ayırdığı demirlere yaklaştı. Çocukları elleriyle çağırdığında ikizler ite kakışa gelmişlerdi.

"Miyeon, neden itiyorsun kardeşini?"

"Baba ben orda Josh ile konuşuyordum geldi çocuğu suya itti, neymiş efendim ben başka erkeklerle konuşamazmışım. Ben de onu ittim."

"Aaa, Minseo kız kardeşin istediğini yapar. Karışma ona."

"Babasının oğlu işte."

Seonghwa göğsünü gere gere yanlarına geldiğinde küçük olan göz devirmişti.

"Oğlu da babası gibi öküz."

"Ya baba, Yeosang babama bir şey de!"

"Sus konuşma, seni babası kılıklı akşam yemeği sizde cezalısınız. Şimdi yüzmeye devam edin bir daha sorun çıkarırsanız eve gideriz haberiniz olsun."

Yeosang ağırlığını ortaya koyduğunda Miyeon neşeyle tekrar Josh'ın yanına döndüğünde Minseo oflaya puflaya havuza girmişti. Yeosang ise sakinleşmek için bir kaç derin nefes almış ve havuza girmişti. Bir kaç saniye sonra yüzeye çıktığında eşini göremeyince merakla arkasına dönerek kapıya baktı ama kendisinden hemen sonra suya giren sevgilisi arkasında belirmişti. Yeosang ilk başta başkası sansa da bu tür şakayı sadece Seonghwa'nın yapacağını bildiği için yaygara koparmamıştı.

Büyük olan, ellerini eşinin beline koyup kendine çekti. Suyun altında alt bedenleri birbirine tamamen yapışmıştı.

"Neye sinirlendin sen böyle?"

"Aklıma eski yaptıklarınız geldi Bay Park."

"Ya! Çocuktuk o zaman Yeosum."

"Eşek!"

___________________

Yeşil mayosu ile havuz kenarında ayaklarını sallayan gence seslendi.

"Sangie~"

Kendisine seslenilmesi ile arkasını dönen genç gördüğü beden ile gülümsemişti.

"Aa sen ne zaman geldin hyung?"

"Az önce geldik."

Konuşmasına diğerinin yanına oturarak devam etti.

"Annemler yerleşiyorlar ben de balkondan seni görünce mayomu giyip geldim."

Ateez x Yeosang - OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin