𝐓𝐄𝐏𝐊İ:Bazı hataları düzeltelim.
SLENDERMAN:Evet en çok hata yapılan karakterlerden biri..Slenderman mistik bir varlık,siz öcü,hayalet,canavar vb.görseniz kaçmazmısınız?Slenderman'de onlardan biri!
Yani bu durumda kaçmanız gerekir,o sizin babanız değil o sizin "efendiniz"anlayın bir gram umrunda olmazsınız adamın.JEFF THE KİLLER:Dostum gerçek olmayan bir katile aşık olmak normal,yakışıklı gelmiş olabilir tamam,ama o bir katil?
yani insanları öldürüyor.Yani onunla tanışsan karşılaşsan ölürsün çünkü o gücüne yeten herkesi öldürüyor..Sonucta sende sıradan bir insansın.Jeff senle karşılaşsa öldün demektir.
Onunla fan yapımı"creepypasta konağı"adlı yerde tanışsan seni öldürmeye çalışır,veya umrunda olmazsın bu kadar.JANE THE KİLLER:Jane artık kimseyi öldürmüyor,o sevgilisi Mary ile normal insanlar gibi bir evde yaşıyor.Jane gerçek değil,onunla karşılaşmazsın,
aynı jeff gibi hikayesi uydurma ve jeff e rakip olsun diye oluştu.Hadi diyelim onunla karşılaştın sana acır mı?..tabiki hayır seni umursamaz bile,cins ayırt etmeden.Jane o kadar çokta merhametli değil anlayın şunu.EYELESS JACK:En hatalı kişilerden biri.Jack herzaman böbrek yemiyor.Her organı yer sonuçta bir yamyam.Eğer olmayan o konağa gelseydin sana gel böbrek yiyelim demez.Seni tersler veya umursamaz,hatta evde dahi olmaz bile..Eğer etrafta olsaydı seni umursamazdı,seni öldürmeye,gözlerini almaya çalışabilirdi..Ve bu gayet normal sonuçta o bir yamyam.
RED ANGEL:Ray o kadarda yavşak değil,o böyle şeyleri kurbanları için saklıyor,konağa gelseniz insan gibi tanışır sizinle..Ayrıca söylesinize madem o kadar yavşak neden creepy kızları kötü durumda
değil veya erkekleri?..Sizde Ray'ın gözünde normal
bir katilsiniz,diğer creepyler gibi..Ray böyle pis şeyleri kurbanları için saklar,ve her creepy katil ve sapık olabilir.Her creepy katil bu kötü değil ama Ray sapık ve katil oluncamı değişiyor?..şu huyunuzdan vazgeçin lütfen..TİCCİ TOBY:En çok yanlış bilinen karakter..Ticci Toby.
Bakın Toby bir katil,proxy sizin kankanız değil.Konağa gelseniz sizi umursamaz bile.Etrafta çok görünmez.Herkes yanlış yapabilir ama bu aynı Masky gibi sizi aşağılar,o küfür baz biri aslında.Tikleri farklı mesela B-bana bak b-böyl-böyle olmaz yerine b-böyle olmaz(parmak şıklatıp rastgele kelime söyler)
Toby sizin kankanız değil..BLOODY PAİNTER:Helen kibirli,kinci,kaba,kendi çıkarına bakan biridir.Yani buda demek oluyorki,sizi umursamaz.Siz konak adlı yere geldiğinizde sizi kolunuzdan tutup kan almaya çalışır..Sonuçta sen sıradan birisin onun için bir değerin yok değil mi?
HODİMİCİAL LİU:Liu kibar biri değil,size kitap okuyormusunuz diye sormaz.Umrunda değilsiniz,bir gram bile..Eminim sizinle konuşmaz bile,sizi tersler.
Ona sakın iltifat etme valla çıldırır..Yani kısa ve net kibar değil.SALLY:Sally sizi görürse öldürmez ama korkutur.Sizi konak denilen o yere geldiğinizde "merhaba abla-abi yerine " benimle oyna"der.Sally küfürbaz bir çocuk ayrıca kaba.
NİNA THE KİLLER:Artık Jeff fangirl peşinde değil,o bir hata yaptı aynı hataya düşmiyecek,
Sizi görürse nasıl biri olduğunuza bağlı sizi öldürür.
Sizi pek umursamaz o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ Tᴇᴘᴋi (Gᴇʀᴄ̧ᴇᴋᴄ̧i)
Fanfic♫︎Hepsi kendi fikrimdir. ♫︎Tepki fikirlerini alabilirsiniz. ♫︎İstek tepki alınır İyi okumalar💖