•[TEPKİ2]•

212 18 14
                                    

𝐓𝐄𝐏𝐊İ:Uyusal ve Zarif Y/N'e tepkileri.

SLENDERMAN:Hadi dürüst olalım,bu adam kendisi için
bir çıkarın olmadığı sürece güzelliğini,zarifliğini takmıyor hemde hiç.Senden bir çıkarı yok.
Zarif olmak yerine deli olman onun işine daha çok yarar,yani katil olman gerekiyor,kibar biri değil.Umursamaz.

JEFF THE KİLLER:Jeff bu durumu çokta umursamaz,ama böyle olman onun işine gelir lafını ikiletmezsin sonuçta,her dediğini yaparsın.Seni kesinllikle kullanır.Güzel olman Zarif olman umrunda değilmiş gibi davranır sonra seni tuzağa çeker ve Nina'ya ne yaptıysa aynısını yapar.

JANE THE KİLLER:Jane asla seni Jeff'e karşı savunmaz.Sen onun için değerli biri değilsin. anlam taşımıyorsun Jeff'e 1kez güvendi bu duruma düştü,birde senden kazık yemek istemiyor.
Onun güvenini kazanırsan Jeff'e karşı düşmanlığını sergiler.

EYELESS JACK:Belki birazcık zarif ve uyusal olman hoşuna gider.Jack meraklanıp o kadar pis katil arasında neden bu kadar uyusal olduğunuzu merak eder.Sizinle biraz yakınlaşmaya başlar,merakını yendikten sonra umrunda olmaz,belki de hiç ama hiç umursamaz.

RED ANGEL:Ray sizi hiç umursamaz,kurbanlarına odaklanmış bir şekilde.Sonuçta her kurbanda bu özelliği bulabilirsin.Merak edebilir bir ihtimal bu kadar katilin içinde neden bu kadar zarif ve uyusalsın diye,ama büyük ihtimal umrunda olmazsınız.

TİCCİ TOBY:Senin bu zarifliğin ve uyusallığın ona birisini hatırlatıcaktır ama kimin olduğunu çıkartamaz(ablası) Belki size karşı duyguları oluşabilir.Sonuçta ilk defa hatırlamak istediği birisini ona hatırlattın.Tabi bu kim olduğunuza göre değişir,
merakını yendikten sonra oda ilgisini kaybeder.

HODİMİCİAL LİU:Biliyorsunuz Liu iltifatlardan,iltifat etmekten hoşlanmaz,ama siz ona sürekli iltifat ediyorsunuz.Bu onun sinirlerini acayip bozar,siznle konuşmamaya çalışır,ama bu huyunuz onun hoşuna gitmedi değil.

BLOODY PAİNTER:Helen çok aşağlayıcı biri sizin nasıl olduğunuz umrunda değil,ama bu yönünüzü kullanabilir.Size duygu sömürüsü yaparak kova kan getirmenizi,vermenizi isteyebilir.

SALLY:Sally kendini konaktaki en güzel kız olduğuna tamamen inandırmış.Sizi acayip kıskanıcak,size köleymişsiniz gibi davranır,Sally'nin kötü bir çocuk olduğunu unutmayın..

NİNA THE KİLLER:Seni böyle zarif ve uyusal görmek onun çok hoşuna gider,sonuçta her creepylerin içinde böyle kişi nadir bulunur.Seni korumalı mesela kötü niyetli kişilerden..

Cʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ Tᴇᴘᴋi (Gᴇʀᴄ̧ᴇᴋᴄ̧i)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin