bölüm-1

4 1 1
                                    

-Bi okul kazandın diye göklere çıkarmamı falan mı bekliyorsun seni he? Ne yaparsan kendine yapıyorsun.

-Baba.

-Başarılı olduğunu mu sanıyorsun? Bugüne kadar ne yaptıysan benim sayemde anlıyor musun?

-senin sayende mi? Ne yaptın baba? Benim için bu güne kadar ne yaptın? Bir kez olsun yanımda olmadın.Bir kez olsun benimle gurur duymadın.Sarhoş olup eve kadın getirmekten başka ne yaptın söylesene?

-Babanla nasıl böyle konuşursun he?Hayırsızdan başka bişey değilsin.

(Aslında daha çok söylemek istediğim şey vardı ama karşımda ki babamdı en nihayetinde.Ne kadar kötü olursa olsun,bu babam olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.Gözümün dolduğunu hissettim,onun karşısında güçsüz görünmek istemedim. Bu yüzden hiçbir şey söylemeden odama gittim.Yatağıma uzanarak telefonda dolaştım. Arkadaşlarımdan bir sürü mesaj gelmişti.Onlara cevap vermeye halim bile yoktu.Telefonu yastığımın üzerine bırakıp sağ tarafıma yattım.Sebepsizce gözlerimden yaşlar süzüldü.Ağlamak istemiyordum ama babamın her sesini yükseltmesinde gözlerim doluyordu.Bu huyumdan gerçekten nefret ediyordum.Her ne kadar güçsüz görünmek istemesem de gerçekten güçsüzdüm.Belki de sadece babama karşı güçsüzdüm.Evden patırtı gelmesiyle düşüncelerimi kenera bırakıp ayaklandım.Odamın kapısını açtığımda aşağıdan sesler geliyordu ama net duyamıyordum,bu yüzden yavaşça merdivenlerden indim.Çok ilerlememe gerek kalmadan sesin kadın sesi olduğunu işittim.Annemin sesine o kadar benziyordu ki,onun öldüğünü unutmak isteyerek koridorda ilerledim.O kadının annem olamayacağını biliyordum.Kapıyı açtığımda mucizelere inanmasam da bi mucize olsun istedim...)

-tahir bey anlıyorum ancak bu ay ki ödemeleri çok geciktirdik bu gidişle sponsor olmayı bırakıcaklar.

(Her zaman ki gibi babam ve o kendini çok bilmiş asistanıydı.Ne bekliyordum ki zaten?)

- Duru sen misin?

(Babam onlara kapı aralığından bakarken görmüştü.)

- evet benim.

-içeri gelsene.

(Her zaman ki gibi daha demin tartışmamışız gibi sırıtıyordu.Yüzüne bakmaya bile tahammülüm kalmamışken içeri girdim.)

-noldu?

-sponsorluktan çekilmişler.Bunun ne demek olduğunu biliyorsun değil mi?

-fazla para harcamamalıyım değil mi?tüm kazancını ben harcıyorum zaten.Bunu bana diyene kadar evinde ailenle ilgilenip ona buna para yedirmeseydin bunlar gelmezdi zaten başımıza.

(Babama birşey söyleyecek vakit bırakmadan kapıyı kapatıp odama çıktım.Telefonun ana ekranındaki "mutlu aile tablomuza" bakarken uyuyakalmıştım. )




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ KOMŞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin