áno/nie

146 2 2
                                    

Tom išiel niečo povedať ale v tom mu pípla správa. Chvíľu niečo pozeral a videla som ako sa jeho úsmev zmenil na agresiu. "Kurva" povedal.

Rýchlo sa postavil z postele a išiel smerom k dverám "Tom deje sa niečo?" opýtala som sa ho. On sa na mňa len otočil a bez slova odišiel.
"Bill ideme" počula som ako v obývačke hovorí. Išla som tam "Tom deje sa niečo?" opýtala som sa ho znova.
"Bill ideme" chytil Billa za ruku lebo Bill bol ešte slabý a išli k dverám.

"Čo sa deje?" prišla Mell z kuchyne

"Mell" pozrel na ňu Bill "počkaj Tom" Tom zastavil a Bill išiel pomaly pri Mell. "Milujem ťa Mell ale dnes zostaň tu prosím" dal jej pusu a išli preč.

"Bill" zakričala Mell ale oni išli do auta

"Čo sa deje?" pozrela som na Mell. "Vyzerám tak že to viem kurva?" nervózne mi odpovedala

"Prečo si na mňa furt taká hnusná?" opýtala som sa jej,ona prevrátila očami a išla na gauč.

Je už večer 22:00 a o Tomovi a ani Billovi nevieme nič. Mell volala Billovi celý deň ale ani raz jej nezdvihol ale len jej napísal správu že sú ok.

Napadlo ma že možno chystajú veci na zajtrajšok. Pretože zajtra ju má požiadať Bill o ruku.

"Idem spať" povedala som Mell ktorá bola stále a furt nervózna a odmeraná na mňa a išla som do izby

Zavrela som si dvere,išla pri skriňu a prezliekla sa do pyžama. Ľahla som si na posteľ a zazvonil mi telefón. Bol to...Tom.

"Nezobudil som ťa?"
"Nie akurát sa chystám ísť ale spať"
"Tak nič teda"
"Nie hovor.....čo potrebuješ?"
"Čakám ťa tak trochu pred tvojim domom a potrebujem aby si potichu išla von cez okno ale tak aby ťa Mell nepočula prosím"
"A to prečo?"
"Proste to sprav"

Ja som zhasla svetlo v izbe a spravila som to čo mi povedal Tom že mám spraviť. Pomaly a potichu sa mi podarilo vyjsť z domu.

Videla som Tomové auto a išla som za ním. Sadla som si a zavrela dvere.

"Čo je také súrne že som musela spraviť toto čo som spravila?" Pozrela som na neho. On naštartoval auto a išli sme. Ani slovo mi nepovedal takže som nemala poňatia čo sa deje.

Prišli sme k nim domov. V momente som si spomenula na všetko čo sa v tomto dome udialo.

Vystúpili sme z auta a išli dnu.

Wau. Mala som pravdu. Celý deň to tu chystali na zajtrajšok.

Takto krásne to tu bolo ozdobené

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Takto krásne to tu bolo ozdobené. Prišla som o slová.

"Wau Tom" pozrela som na neho "spravili ste to naozaj krásne" objala som ho z radosti.

"Podstate to robil skoro všetko Bill" usmial sa. "No musím ísť domov aby som sa vyspala" povedala som mu.

"Karin zostaň tu" povedal mi a skúšal sa ma prehovárať a dal na mňa tie jeho oči čo niekedy robí.

z nenávisti láska 2Where stories live. Discover now