~Kyle'ın anlatımıyla~
"Lanet olsun pazartesiden nefret ediyorum."
Söylenerek yataktan kalktım. Her yerim ağrıyordu. Sakin şekilde çantamı hazırlayıp okula gitmek için kıyafetlerimi giyiyordum ki annem içerden bağırmaya başladı.
"KYLE KAÇ DEFA SESLENMEM GEREK HIZLI OL GEÇ KALIYORSUN!"
Geç kaldığım falan yoktu. Okula daha 1.5 saat vardı. Ancak annemin sinirlerini daha da yükseltmeden çantamı alarak koşup aşağı indim. Ike annemin yanında onun kolundan çekiştirip duruyor annem de onu kenarı itiyordu. İşte sabah kadrosu tamamlandı ancak biri eksik...
"Çocuklar annenizi rahat bırakıp masaya oturun."
İşte eksik kişi babam da geldi. Oh ne âlâ memleket yemin ediyorum. Sabah kahvaltımı bana zehir ediceklerine emindim. Ani bir sinirle Ike'a bağırdım.
"IKE! KAÇ YAŞINA GELDİN HALA ANNENLE UĞRAŞIYOSUN ÇABUK MASAYA!"
Ben bile 18 yaşına girip yetişkin olmuştum ama bu çocuk biraz olsun büyümemişti tavır olarak. Zırlayarak masaya oturunca zırlamasına sinir olup ona vurdum.
Tabi annem durur mu benim Ike'a yaptığımı görüp iki katını yaptı.. Sinirle çantamı, montumu ve şapkamı alıp hızlıca çıktım.
"KYLE!"
Annemin bağırması umrumda değildi. Yer yer duygulanıp okula doğru yürüdüm.
Okul bahçesine girdiğim gibi gözüme tanıdığım bir kaç kişi çarptı. Tolken, Kenny, Cartman, Wendy... son olarak en nefret beslediğim kişiyi gördüğüm için moralim bozulmuştu. Yıllar boyu Stan'le çıkıp ayrılarak Stan'i boşluğa düşürmüştü. Ayrıca Stan onunla ilgilenmekten bana az da olsun zaman ayırmamıştı.
"Her neyse.."
Diyerek telefonumu açtım Stan ile olan sohbetimize girdim. En son 5 ay önce konuşmuşuz. Yuh amk insan bi hal hatır sorar dimi piç.
Mesaj atmaya karar verdim.
__________________________________
Kyle~
Ben şimdi ne yazacam amk |
Selam |
Nabe |
Hay kararsızlığımı s |
Günaydın Stan.Stan~
Tövbe tövbe olm noluyo asırlar sonunda yazdın
Hiç yazmıcan sandım aq
Şükür bi zahmet edip yazdınKyle~
Ulan göt sanki elin kopuk da yazmıyon |
Ne blm içimden geldi sıkıldım hem nerdesin yarram bekliyom okuldaStan~
Patlama lan geliyoz a-aaa öldün sanki
Git ben gelene kadar başka biriyle konuşKyle~
Sanki başka biriyle konuşmayı bilmiyom köpek |
Burdakilerin muhabbet direkt bok.
Onlarla konuşmaya gelmez sikeni var göz devireni var yavşayan var yok ben kimseyle konuşmam.Stan~
Siktir git ne halin varsa gör Kyle.
Son görülme: 8.34
_______________________________Triplerini siktiğim..
Başka çarem yoktu. Kenny'nin yanına gittim.
"Günaydın Kyle. Ne oldu sinirin bozuk gibi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kyle x Stan
RomanceSelamlar yine ironi ship kitaplarımdan ikinci bir parça yazıyorum. Bu sefer South Park adlı dizideki şu meşhur Stan x Kyle shipini yapacağım çok açıklamama gerek yok gibi South Park izleyenler için o zaman size iyi eğlenceler gençler. Not: kitapta f...