~•|3. Bölüm|•~

140 11 34
                                    

~Kyle'ın anlatımıyla~

Stan'in odasını uzun zamandır görmüyordum. Ancak şimdi baktığımda gerçekten çok hoş bir odası vardı. Odasını incelemekten sıkılınca yavaşça onun yanına oturdum ve onun beline sarıldım. Stan utangaç bir ifade ile gözlerini yere çevirdi.

"Kanka bi sorun mu var iyisin dimi?"

"Ha- evet evet iyiyim."

Tedirgince cevap verince ona baktım. Bana baktı göz göze gelince konuşmaya başladı.

"Biraz uyumaya ne dersin bütün gün yorulduk sonuçta."

"Benim için uygun."

"Bekle sana rahat birkaç kıyafetimden veriyim."

"Hayır hayır hiç gerek yok iyiyim böyle-"

Tam konuşurken kafama tişörtlerinden ve şortlarından birini atınca konuşmayı kestim.

"Tamam o zaman arkanı dön de giyiniyim."

"Merak etme benim umrumda bile değil giyinebilirsin."

"Arkanı dönsen biraz rahatsız oluyorum birinin gözü önünde giyinmekten."

Stan derin bir nefes verip arkasına döndü ben de üstümü değiştim. Stan bana tekrar dönünce hayran hayran bakmaya başladı.

"Hm?"

Soran bir mırıltı ile ona baktım.

"Ha- y-yok bişey sadece gözüm takıldı."

Bu çocuk gerçekten çok sevimli..

~Stan'in anlatımıyla~

Sakince Kyle'ın yanına oturdum ve ona baktım. Bir süre sonra yavaşça onun saçlarıyla oynamaya başladım. Saçları çok güzeldi.. yumuşak ve kabarık saçlarını elime aldım. Ardından sıkıca Kyle'a sarıldım. Onun saçlarını kokladım çok güzel kokuyordu..

Hayran şekilde bir süre ona sarıldım. Çok şirin görünüyordu. Onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum..

Ben bunları düşünürken birinin beni yatağa ittiğini hissettim. Kyle bana şirin şekilde bakarak gülüyordu. Yanaklarımın yanmaya başladığını hissettim ve kafamı yastığa gömdüm. Yanıma dönüp gözlerimi açtım. Ardından Kyle'ı gözümün önünde görünce baya şaşırmıştım. Kyle bana sarılıp kafasını boynuma yaklaştırdı. Boynumda hissettiğim o sıcak nefesiyle istem dışı derin bir nefes verdim. Fark etmemiştim ancak ben nefes verirken ağzımdan hafif inleme benzeri bir ses çıkmıştı..

"Stan?"

Kyle gülümseyerek bana bakınca istem dışı kafamı çevirdim yanaklarım sıcaktan mahvolmuştu resmen.

Ardından Kyle beklemediğim bir anda boynumdan öpünce irkilerek ona baktım. Heyecandan titriyordum kalbim acayip hızlı atmaya başlamıştı..

"Haha Stan yanakların kıpkırmızı oldu ve bu halin çok şirin."

Kıkırdayarak bana baktı ardından yavaşça göğsüme doğru uzandı. Kalbim yerinden çıkıcak gibiydi. Ancak ani bir şekilde o üstümde uzanırken ona sarıldım ve kendime bastırdım. Kyle bana baktığında nedense daha da rahattım. Onu yanağından yavaşça öptüm.

Gülümseyerek onu yanıma yatırdım ve uzun süre onla bakıştık. Gözleri insanın içini ısıtıyordu ve beni daha rahat hissettiriyordu. Ona sıkıca sarılınca aynı şekilde karşılık verdi uzun süre uyuduk. Normalde uyku elbette insanı dinlendirirdi ancak bedenlerimiz birbirini iyileştiriyordu sanki..

Saat: sabah 5.36

Nedensizce erken uyanmıştım ancak gerçekten dinlenmiş hissediyordum. Kyle'a baktım. Hala uyuyordu.. o an onun güzelliğinden kendime karşı koyamadım ve dudaklarımı yavaşça Kyle'ın dudaklarına bastırdım. Bir süre dudaklarım onun dudaklarında durdu. 1 dakikaya yakın bir süre sonra yavaşça geri çekildim ve istem dışı elimi Kyle'ın bacağına koydum. Elimi hafifçe onun bacağında gezdirdikten sonra elimi onun sırtına tekrar koydum ve uyudum.

Kyle x StanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin